Bölüm:32 💙

66 15 33
                                    

~Ahsen'den~

Ömer'in gelmesine iki gün kalmıştı sadece.

Babam yaptığım itiraftan sonra biraz garip davranıyordu ama bana asla kızmamıştı. O günden sonra bu konu hakkında da hiç konuşmamıştık.

Muhtemelen babam yaşımın daha küçük olduğunu düşünüyordu ki öyleydi de.. Ne olacaktı bizim halimiz hiç bilmiyorum.. Nasip deyip sakin kalmaya çalışıyordum..

Ve bugün uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi gerçekleştirmiştim. Annemle babamın daha haberleri yoktu, ikisi de hastanedeydi. Ali zaten benden önce çıkmıştı. Çarşafı şerif giymek istiyordum. Ve bu kararım kesindi. İnternetten sipariş vermiştim ve kargom dün gelmişti. Üstelik peçe de takacaktım.

Hızlıca hazırlanıp aynanın karşısına geçtim. Sanırım artık tamamlanmıştım. Kendimi çok daha iyi hissediyordum. Daha huzurlu, daha özgür, daha mutlu... Bu aşk değilde neydi?

Hayatım boyunca verdiğim en güzel ikinci karar buydu. Birincisi hafız olmaktı. Sahi, hafızlığa başladığımda tesettüre girmekten çekiniyordum. Şimdi ise hafızlığımı tamamlayalı iki ay olmuştu ve çarşaf giyen, peçe takan biri olmuştum. Herkes çok şaşıracaktı eminim hatta beni tanımayacaklardı bile.

Ya Rabbim, hamdolsun nasip ettiğin için...

Son bir kez çantamı kontrol edip güneş gözlüğümü de takarak evden çıktım. Erva apartmanın önünde beni bekliyordu. Kızı da beklemekten ağaç etmiştim. Apartmandan çıkıp "Erva?" diye seslendim. Bana arkası dönüktü.

Önüne dönüp beni gördüğünde şok olmuştu. "Ahsen abla? Sen misin?"

"Evet canım benim. Nasıl olmuşum?"

"Ş-şey çok, çok güzel olmuşsun. Sen ne zaman?"

Erva'nın koluna girdim ve yürümeye başladık.

"E bugün.. Uzun zamandır istiyordum, bugüne nasipmiş."

"Rabbim daim etsin abla."

"Amin canım benim."

*

Bugün okuma günümüzdü. Evdeki kitapların hepsini bitirdiğim için yeni bir kitap almam gerekiyordu. O yüzden Erva'yla kütüphaneye gelmiştik.

(Erva çaktırmadan çekiyor 😁)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Erva çaktırmadan çekiyor 😁)

- Erva bu kitabı mı- sen beni mi çekiyorsun?

- Evett! Ay abla çok güzel çıktın bak.

Erva'nın gösterdiği fotoğrafa baktığımda, yalan yok beğenmiştim. Gerçekten güzel çıkmıştım.

- Güzel çıkmış gerçekten, sen bana bunu atarsın.

- Tamam abla. Bu arada elindeki kitap çok güzel, kesinlikle onu almalısın.

Erva'yı sevinçle onaylayıp elimdeki kitaba baktım. Bir an önce okumak istiyordum.

Ruh-u Revan (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin