45. Nie pozwalaj sobie na za dużo

34 3 0
                                    

Axel 

Dobiegłem do gimnazjum Raimona . Ona gdzieś tu musi....o rajuśku .
Zniszczony .
- Lucy ! - krzyknąłem zły gdy z szaleńczym śmiechem ona właśnie podbijała sobie piłkę na kolanie . Spojrzała na mnie i pomachała mi . Podszedłem do razu - co to ma znaczyć co ? Miałaś...jak ty w ogóle...
- Oh okłamałam cię jaka szkoda - udała smutek - miałam dłużej kłamać , ale widzisz....jakoś mi się to nie opłaca Blaze . Dzięki za chęci , ale sobie poradze w zniszczeniu Raimona - odparła i już miała kopnąć we mnie ,ale pojawił się Mark i obronił mnie ! 
- Evans zdurniałeś ?! Twoja ręka ...
- Już nieco z nią lepiej . Dostałem stabilizator , aby nie latać z gipsem . Ale co się tyczy ciebie paniusiu - rzekł patrząc zły na tą dziewczynę - nie będziesz bezkarnie niszczyć nam szkoły ! Chcesz zmierzyć ? To śmiało ! Ale z całym naszym zespołem .
- Oh taki jesteś pewny siebie Marku Evansie ? W porządku . Zagrajmy - pstryknęła palcami i za jej plecami pojawił się wiatr jak i jakiś zespół . Jej ubranie zamieniło się na strój do gry .
No to mamy problem . 

Mecz się zaczął  . 
Musze przyznać , że jest ciężko . Plus ta dziewczyna pomimo ,że nie wygląda jak znakomity piłkarz jest bardzo dobra.
Nawet ja miałem problem .
Jednakże po jękach ,krzykach bólu i dopingowaniu wygraliśmy ten mecz .

(od aut ~ nie jestem dobra w opisywaniach meczy więc skrócona jego wersja ~)

Podałem jej rękę z powagą patrząc na nią chłodno .
- Axel ja....- zaczęła , ale pokręciłem głową
- Lepiej nic nie mów . Zawiodłem się na tobie Lucy - powiedziałem z żalem w głosie - ale .....widać po tobie , że jesteś dobrą dziewczyną - powiedziałem z lekkim uśmiechem - zatem jestem gotów ci to wybaczyć . 
- Naprawdę ....oh Axel ..- wstała i mnie od razu przytuliła . 
Ja pomimo złości na nią także ją przytuliłem. 

Kira

Pasują do siebie . Hm . Bardzo piękny widok . Dobrze , że między nimi wszystko dobrze . 

(od aut  ~ krótszy rozdział bo....no...już się książka kończy . Przepraszam . Nie mam pomysłów , ani weny na cd . Więc jeszcze może z dwa rodziały i koniec .~)

Shiny ballOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz