○Jungkook pov.○
Nyakamat csókolgatja erőszakosan, én pedig csak fekszem alatta és tehetetlenül vergődöm, miközben egyik keze a nadrágomban mozog a farkamon. Én sejtettem, hogy ez jó, de hogy ennyire...Kulcscsontomig haladt le szájával, ám ott már a felsőm akadályozta őt, így egy ideges morranás közben, hátam alá nyúlt, megemelt és egy mozdulattal megszabadult felsőmtől. Jó pár helyen megszívta bőrömet, amit igyekeztem enyhén lereagálni, s nem mutatni, hogy már ennyitől is el tudnék menni, hiszen akkor lebuknék előtte. Éreztem, hogy kezét újra alsóm alá csúsztatja, majd egy hirtelen mozdulattal belém tolja első ujját. Fájdalmasan nyögtem fel, szemeimet is összeszorítottam, s a korábbi élvezet mostanra teljesen eltűnt már. Basszameg, erre nem számítottam. Összeráncolt szemöldökkel nézett fel rám a fiú, miközben óvatosan mozgatni kezdte bennem az ujját.
- Hány éves vagy ?
- Mih ?
- Hány éves vagy ? - Ismételte meg kérdését, ám kellett egy kis idő, hogy válaszoljak, ugyanis már kezdett túlzottan kellemes lenni azaz ujj bennem.
- Hu-huszonegy. Miérth ? Te ?
- Huszontöt. - A kurva életbe, hogy kifogtam egy kilenc évvel idősebb férfit. - Elég szűk vagy, ugye...
- Nem vagyok szűz. - Vágtam rá egészen határozottan, bár elég nehezen ment, mert második ujját is megéreztem magamban, azonban nem mutathattam, hogy fáj, nehogy rájöjjön, mi folyik itt. - Csak nagyon régen voltam együtt bárkivel is.
- Mikor ? - Megforgattam szemeimet vallatása miatt, mikor lehajolt nyakamhoz, hogy újra belephesse csókjaival bőrömet, majd miután kifújtam magam, válaszoltam kérdésére.
- Három éve.
- Akkor kíméletes leszek majd veled, Baby. - Mormogta, s az utolsó ujja is felkerült a többihez. Újból egy fájdalmas nyögést hallattam, de aztán igyekeztem visszább fogni magamat, és csendben szenvedni. Már ha lehet ilyet. Láthatta reakciómon, hogy ez még sem megy olyan simán, mint kellene, így lentebb mászott rajtam, s egy mozdulattal kapta be farkamat, s kezdett dolgozni rajta. Egy brutálisan nagy nyögés hagyta el számat, ugyanis sosem éreztem még ilyet, még soha senki nem szopott le, ráadásul még senki sem ért hozzám, egyedül én magamhoz, így a férfi - most már nem mondhatom, hogy fiú - tettei elég váratlanul érnek. De határozottan tetszik. Csak a heves reakcióimból ne vágja le, hogy kurvára hazudtam, és szűz vagyok...ráadásul nem is huszonegy...A párnát markolgattam a fejem alatt, és őszintén már nem éreztem azt sem, mikor harmadik ujja is társult a többi mellé, ahogy az sem tűnt fel, mikor megszabadított a többi ruhámtól, annyira lekötött a szája. Egyszer csak mindent abba hagyott, és ismét előttem termett, fejem mellett megtámaszkodva, míg én lihegve néztem fel rá. Most nekem is le kéne őt szopnom ? Vagy esetleg elég, ha a kezemet használom ? Abban azért gyakorlottabb vagyok, ugyebár, magamat nem tudom leszopni...Egyre lentebb hajolt, egészen addig, míg nem már ajkaimra is tapadt, s mozgatni kezdte a sajátjait. Oké, csókolóztam már, de az kurva béna volt, ezért most be kell vetnem mindent, hogy ne fogjon gyanút, hogy amit most teszünk, az rohadtul illegális. Még jó, hogy többet nem fogunk találkozni...Ahogy egyre jobban belemerültünk a csókba, megfogta kezemet, s hasán végig húzva tenyeremet levezette farkáig, és rákulcsolta kezemet. Egyértelmű volt, hogy mit akar, nem is haboztam, ebben legalább gyakorlott vagyok...Azonnal gyors tempóban kezdtem mozgatni csuklómat, hogy minél nagyobb élvezetet tudjak okozni neki, ha már eddig én voltam a középpontban, s nem ő. A számba sóhajtozott, míg én továbbra is próbáltam ajkait csókolni, de nem tartott sokáig az egész, egészen hamar letolta magáról kezemet, s a fejem fölött fogta őket össze egyik kezével, míg a másikkal bepozicionálta magát, s nyakamba hajolva éreztem, hogy elkezdi betolni farkát. Oh basszameg...Tudtam, hogy fájdalmas az első, de hogy ennyire...Főleg azzal a mérettel, ami neki van. Fülembe nyögött, hangja a tiszta élvezetről árulkodott, nem úgy, mint az enyém. Meg is állt, mikor már félig bent volt, s hálát adtam ezért, mivel kezdtem azt érezni, hogy szétszakadok, ha most nem hagyja abba ezt a hadjáratot. - Mi a faszomért vagy ilyen szűk ?
- És ki a kurva élet mondta neked, hogy legyen ekkora faszod ? - Sziszegtem szenvedve fejemet hátravetve, mire ő belekuncogott fülembe, s rázkódó vállai is jelezték, hogy mennyire jól szórakozik éppen. Hát én nem vagyok ilyen vicces kedvemben.
- Biztos, hogy...- Megakadt, mikor előre lökte csípőjét, én pedig összeszorított ajkakkal tűrtem a fájdalmat. -...nem vagy szűz ?
- Az életemre esküszöm, csak ne kérdezgess már, mikor éppen felnyársalsz basszameg.
- Egy másik helyzetben esküszöm randira hívtalak volna. - Sóhajtotta, majd lassan kintebb húzódott, s bár nem lökte vissza magát erősen, mégis elég rendesen éreztem azt a fájdalmat, amit okozott. Érzékelte, hogy ez még mindig nem megy olyan könnyen, így megállt, s homlokát ráncolva nézett fel rám. - Ennyire rossz ?
- Csak...tényleg régen voltam bárkivel is.
- Mekkorra fasszal volt dolgod, hogy olyan, mintha szűz lennél ?
- Hát nem akkorrával mint veled. - Szinte rávicsorítottam, remélve, hogy érzi szavaimnak a kettős értelmét, s szerencsére vette is, mert villantott felém egy hatalmas vigyort, majd egy gyors mozdulattal újra belém lökte magát. Ez már egy fokkal jobb volt, ezt ő is láthatta rajtam, ugyanis lassan, de elkezdett mozogni végre. Nem csinált nagy mozdulatokat egészen addig, míg azt nem érzékelte, hogy élvezem, amit csinál. Na nem azt mondom, hogy majd' kicsattantam az élvezettől, de nem is olyan szörnyű, mint az elején volt. Ahogy egyre jobban megszoktam őt, visszahajolt a nyakamba, fentebb húzta egyik lábamat és lökéseinek erőssége is megváltozott. Folyamatosan a fülébe nyögtem, míg hallgattam az ő jóleső morgásait és sóhajait, amikből azért leszűrtem, hogy neki ez most sokkal jobban esik, mint nekem. De hát persze, azért amilyen szűk lehetek számára szűzként - vagyis egykori szűzként - biztosan dupla élvezetet nyújtok neki. Combomat markolgatta szabad kezével, s nyakamat is csókolgatni kezdte újból, a több irányból érkező ostromlás pedig már ténylegesen kikészített, s szinte dobálgattam magamat alatta, de látszólag kicsit sem érdekelte. Viszont az tette be a kaput, mikor eltalálta prosztatámat. Hátam ívbe feszült, fejemet hátra vetettem, ajkaim néma nyögésre nyíltak, s rögtön a rajtam dolgozó hasfalára élveztem, amilyen közel volt hozzám. Eddig sem voltam valami tág, de így, hogy mégjobban rászorultam, ő is hangot adott az élvezetének, és egyenesen belém engedte nedvét, miközben testével rám borult hirtelen gyengesége miatt. Egy ideig csak pihegtünk egymáson, próbáltuk rendezni a légzésünket, és rendbe szedni magunkat, ám ő volt az első akinek ez sikerült, s szerencsére volt olyan kedves, hogy letakarította rólam az élvezetemet, hiszen valljuk be, azért nem lett volna olyan jó, ha rám szárad. Mellém ült, mikor végzett, s arrébb tűrte szememből nedves tincseimet.
- Rég volt utoljára ilyen hosszú szexben részem.
- Mhm, bocsi, amiért ennyire elhúztam.
- Ne hülyéskedj, baromi jó voltál.
- Biztos ?
- Persze, amennyire megszorongattál...ha nem állítottad volna ilyen magabiztosan az ellenkezőjét, azt hittem volna, hogy szűz vagy. - Kuncogott fel, mire én is elengedtem egy kínos nevetést. Hát végülis, most már nem hazugság...Sziasztok. Remélem tetszett nektek a prológus. Mivel ez egy rendes rész hosszúságát kapta, így az elsőt most nem fogom kitenni, az csak a jövőhét folyamán érkezik💜
Ami azt illeti, ebben a storyban Jimin lesz a domináns, tudom, hogy többen nem ehhez vannak szokva, de Jungkook sem egy két ajtós szekrénynek születik, tehát kérlek senki ne úgy képzelje el őt itt most, mint aki egy fejjel magasabb Jiminnél, szélességben meg egy egész teherautóval. Itt nagyjából egy magasságban vannak, és Jungkook nem épített fel magának olyan izmokat, mint a a valóéletben, Jimin izmosabb, mint őt. Remélem ettől függetlenül tetszeni fog, az új dolgok megérnek egy próbát🤞💜
További szép napot mindenkinek ! ❤️🧡💛💚💙💜
YOU ARE READING
I know I'm young, but...
FanfictionAmelyben Jungkook és Jimin együtt tölt egy éjszakát, melyről egyikük nem tudja, hogy illegális. ,,- Biztos, hogy...- Megakadt, mikor előre lökte csípőjét, én pedig összeszorított ajkakkal tűrtem a fájdalmat. -...nem vagy szűz ? - Az életemre esküszö...