21.

1.1K 81 30
                                    

○Jungkook pov.○

Amint megláttam Jimin ajtaját, enyhe izgatottság és idegesség fogott el, ám fogalmam sincs miért, hiszen ő csak az a férfi, akivel eddig is az időmet töltöttem. Már túl vagyunk minden intim dolgon, nem kellene izgulnom a mai este miatt. Mély levegőt vettem, ahogy kezemet kopogásra emeltem, s éppen csak kettőt ütöttem az ajtóra, az kinyílt, és Jimin nekem ugrott. Ajkai erőszakosan tapadtak az enyéimre, míg én késve, de viszonozni kezdtem csókját, mire elkezdett bevezetni a házába. Ahogy hátam neki ütközött a csukott ajtónak, mellkasára simítva tenyeremet próbáltam eltolni magamtól, végül fejemet oldalra fordítva szakítottam meg ajkunk csatáját, ám ezzel csak azt értem el, hogy nyakamra illesztette száját.
- Jimin...Mi történt ?
- Miért beszélsz ? - Dünnyögte nyakamra. Ösztönösen markoltam vállaiba, mikor megszívta bőrömet, s halkan nyögtem fel, mely hallatán a fülembe súgta, hogy egész éjjel ezt akarja hallani, jó hangosan.
- Ji-
- Kívánlak, Jeongguk. Nem bírtam már visszafogni magamat, egyszerűen csak kívánlak. Újra érezni akarlak magam körül. - Mormogta. Nem válaszoltam neki, elsőnek csak bámultam szemeibe, majd most én voltam az, aki csókot kezdeményezte. Hamar fenekem alá nyúlt, miből már tudtam mit akar, s ugrottam egyet, hogy fel tudjon kapni az ölébe. Azonnal a szobája felé indult meg velem, magunk után becsapta az ajtót, engem pedig ledobott az ágyra. Nem hagyott időt fellélegezni, rögtön felém mászott a csípőmre ülve, s pólóm alá benyúlva kezdte feltolni azt rajtam. Még most sem igazán tudtam, mi ütött belé, ami miatt hirtelen úgy döntött, hogy mégis csak szeretne velem lenni, ebben a formában is, de nem panaszkodtam, újra érezni magamom nyelvét, ahogy hasamon járatja azt, miközben megszabadul az összes ruhadarabtól ami rajtam van, egyszerűen fenomenális. Én már teljesen meztelen voltam, mikor rajta még az összes anyag rajta volt, s éppen lentebb csúszott rajtam a farkam irányába, ám kicsúsztam alóla, mielőtt bármit is csinálhatott volna, és vállainál fogva döntöttem őt magam mellé, hogy aztán én lehessek az, aki egyenesen nemességére ült. Elvigyorodott, s egyik karját feje alá téve biccentett egyet felém. - Mi a helyzet ?
- Túl sok ruha van rajtad, pedig látom, mennyire dudorodik már a nadrágod. - Mondatom közben megmozdítottam csípőmet, mire lehunyta szemeit és felmordult az érzésre. Lassú körkörös mozdulataim közben felsője alá vezettem mancsaimat, és felfele simítva tenyereimet, szedtem le róla a darabot. Lehajoltam, hogy lopjak tőle egy csókot, miután vágyakozva hajolt utánam, ám nekem más terveim akadtak. Hirtelen ötlettől vezérelve fordultam meg rajta, figyelmen kívül hagyva értetlen pillantásait, majd visszaültem rá, neki háttal, a hasára, pont úgy, hogy nadrágját szabadon hagyjam. Ahogy elkezdtem lehúzni róla melegítőjét alsójával együtt, egyenesen bepucsítottam a férfinek, akinek még mindig a hasán feküdtem, mély, karcos hangon kezdett szitkózódni.
- Basszameg, Baby, mi ütött beléd ? A kurva életbe, hogy mennyire benned akarok már lenni. - Mondandójával egyetemben, mikor már térdeinél jártam a nadrággal, tenyerei fenekemre simultak, s miután markolászni kezdett, végig húzta egy ujját vágatomon. Egy meglepett nyögés hagyta el ajkaimat, még megis álltam egy pillanatra, hogy rendbe szedjem magam, ugyanis a férfi előre nyúlva kezdte simogatni farkamat is. Jeleztem neki, hogy húzza fel lábait, hogy könnyebben leszedhessem róla az utolsó őt takaró anyagokat, s miután ezzel megvoltam, olyan sebességgel toltam hátrébb magamat, hogy még magamat is megleptem vele. Már nem sokkal voltam az arca előtt, mikor megálltam, s kicsit fentebb emeltem magam, hogy azért még se üljek rá a nyakára, mire ő a csípőmbe markolt, s ujjaival bőrömet kezdte cirógatni. - Gyerünk, Baby, ülj rá az arcomra, hadd érezhessem a nyelvemmel, ahogy pulzálsz alattam.
- Jhimin...- Nem bírtam visszatartani feltörekvő nyögésemet, amit szavai váltottak ki belőlem, főleg, hogy egyetlen mozdulattal érte el, hogy ténylegesen feje felett legyen az alfelem, s nem is habozva húzott le magához, majd már nyelve is bejáratomnál ügyködött. Baszki, annyira hiányzott már ez az érzés. Mivel nem akartam tétlenül élvezni cselekedetét, lehajoltam, s számba vettem nemességét. Egy pillanatra ő is megállt tevékenységében, mikor felnyögött, ám utána újra folytatni kezdte, így már egyszerre kényeztettük egymást. Korábban nem teljesen tudtam őt a számba venni mérete miatt, ám most nem adtam fel, s addig próbálkoztam, míg nem már tövig bekaptam az egészet, miközben nyelvemmel körbe jártam azt.
- Bazdmeg, Jeongguk, a faszomat már. - Felkuncogtam tele szájjal, ahogy realizaltam, hogy nagyjából azt csinálom, amit kért, ám így torkom azaz enyhe rezgés, amit kreáltam, csak még nagyobb káromkodást váltott ki belőle, s egy idő után leemelt magáról, majd újra maga mellé fektetett és felém mászott. - Ha így folytatod, azelőtt elmegyek, hogy beléd vágódtam volna.
- Talán nem tetszett ?
- Mikor majd felnyársallak, érezni fogod, mennyire tetszett. - Morrant fel. Három ujját szám elé emelte, persze tudtam, mit akar, így már be is kaptam azokat, hogy jól benedvesíthessem őket, mielőtt tágítani kezdene. Egészen addig megbabonázva nézte ujjait a számban, míg nem már jónak gondolta azokat, ekkor pedig nyakamba hajolt, s ahogy újra csókolgatni kezdett, egyik ujját már fel is toltam nekem. Felsóhajtottam az érzésre, s lehunytam egy pillanatra szemeimet, főleg, mikor Jimin meleg lehellete megcsapta a fülemet, ahogy halkan belesuttogott. - Nyisd szét jobban a lábaidat, Szivem, hagyd érezd jobban magadban az ujjaimat. - Pont mikor eleget tettem kérésének, még egy ujját felvezette nekem, amit igy sokkal jobban megéreztem. Felnyögve emeltem meg ösztönösen a csípőmet többért könyörögve, míg ő csak jól szórakozott szenvedésemen. Ez így ment addig, míg teljesen kész lettem, akkor befurakodott lábaim közé, azokat még kintebb nyitotta, s már éppen bepozícionálta magát, mikor mobilja csörögni kezdett az ágy melletti szekrényen. - Ne foglalkozz vele.
- Gyeom az. - Feleltem kissé lihegve, mire ő újból káromkodni kezdett, s felettem elhajolva a telefonjáért nyúlt, amit a füléhez is emelt. - Mondjad, haver.
- Nem jössz át ? Megöl az unalom. Jungkook egy haverjánál van, Eunbi meg tanul. - Olyan nagy csend volt a szobában, hogy teljesen tisztán hallottam bátyámat, s számra kellett tapasztanom kezemet, hogy semmiféle hangot ne adjak ki, ugyanis Jimin közben, kurva kegyesen, elkezdte belém tolni magát. Hátamat homorítva, fejemet hátra vetve élveztem, ahogy teljesen kitölt engem belülről, s megáll, mikor tövig elmerült bennem.
- Most nem igazán alkalmas...bocs, Gyeom, nem vagyok otthon. - Kibaszott dögösen nézett ki, ahogy szemét lehunyva próbálja kontrolálni magát, hogy ne kezdjen el mozogni, és hangot se adjon élvezetének.
- Hát hol vagy ?
- Tedd már le, a kurva életbe. - Nyüszítettem, s szemeim már könnyezni kezdtek a vágyakozástól, amit látva mély levegőt vett, egyik tenyerét számra helyezte, mivel már nem bírta ki, hogy ne mozogjon, így kihúzódott belőlem, s egy gyors lökéssel újra elmerült bennem.
- Jimin, itt vagy még ?
- Yugyeom, ha nem akarod végig hallgatni, ahogy megdugok valakit ebben a kurva mosdóban, akkor most nem kérdezel többet és leteszed a telefont.
- Hát bazdmeg, minek veszed fel ? - Kiáltott fel mérgelődve, majd Jimin már le is dobta a készüléket a földre. Fejem mellett támaszkodott meg, másik kezével egy párnát gyömöszölt be csípőm alá, s combomba markolva kezdett gyors tempóban mozogni. Lökései jól irányzottak és mélyek voltak, és minden egyes alkalommal felnyögtem, ahogy újra belém csapódott. Kéjjel teli arcát nézve, olyan szinten felizgultam, hogy nem bírtam ki, hogy ne nyúljak farkamhoz, s abban tempóban kezdtem verni magamnak, ahogy ő mozgott.
- El sem hiszed...miótha vártam erre.
- Szerinted én ? - Préseltem ki magamból. Azóta erre várok, hogy újra találkoztunk egymással, s most itt van, és éppen a hasamra fordít, miközben felsőtestemet lenyomja a matracra, alfelemet meg maga felé húzza, és hátamat végig karmolva döfi magát belém ismét. Hevesen zihálva fúrtam fejemet a párnába, főleg mikor most ő volt az, aki előre nyúlva farkamanak is élvezetet adott. Minden célba ért lökése után éreztem, ahogy golyói is fenekemnek csapódnak, hallottam mély morranásait és nyögéset, halk káromkodásait, s ez csak még jobban fokozta az élvezeteket. Prosztatámat célozta minden alkalommal, így nem telt el sok idő, mikor jeleztem neki, hogy hamarosan el fogok menni, amit érzékelve csak gyorsabb sebességre kapcsolt, és nem sokkal később egyszerre élveztünk el. Én az ágyára, ő belém. Egészen addig szorította magához fenekemet, míg az összes élvezete belém nem érkezett, majd kihúzódott belőlem, s mellém feküdt, miután én összerogytam.
- Baszki, előbb kellett volna ezt megtennünk.
- Te voltál túl makacs. - Motyogtam szemeimet lehunyva, de közben éreztem, ahogy közelebb kúszik hozzám, s kisímtja arcomból nedves tincseimet, míg egyik keze is a derekamra csúszik.
- Remélem nem aludni terveztél. - Értetlenül nyitottam ki szemeimet, ám nem volt időm megkérdezni, mire érti ezt, ugyanis megfordított, hogy másik oldalamon feküdjek, neki háttal, s fenekemet maga felé húzva, lassan újra eltűnt bennem teljesen. - Egész éjszaka benned akarok lenni.
- Oh istenem...- Vékony hangon nyögtem fel, mikor ebben a pózban kezdett mozogni bennem, arról pedig ne is beszéljünk, ahogy ujjaival kitapintotta, bejáratomat, amit most hatalmas farka kitöltött, és simogatni kezdte ott a bőrömet. Bassza meg, az álmok mégis csak valóra válnak.

Szisztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Hibák előfordulhatnak, nézzétek el nekem!! Az előző részt rosszul szerkesztettem meg, amiért elnézést kérek, de már javítottam!!🫶
Ha valaki összezavarodna, ez azután történt, hogy Jimin üzenetet küldött neki, hogy menjen át hozzá, ezután visszatérünk oda, ahogy az előző rész végetért💜
További szép napot mindenkinek ! ❤️🧡💛💚💙💜

I know I'm young, but...Where stories live. Discover now