○Jungkook pov.○
Elhintettem Yixingnek, hogy jó lenne, ha mégsem jönne el a szülinapi bulura, és úgy nézett ki, mint aki megértette, ám mégis neki nyitottam ajtót az előbb. Meglepődve álltam előtte, de ő csak egy hatalmas mosollyal az arcán rám ugrott, és számra tapadt. Hallottam, ahogy Jimin és Yugyeom beszélgetése elhal mögöttünk, így biztos voltam benne, hogy azt nézik, ahogy mi csókolózunk. Vagyis Yixing csókol engem. Nyakamba akasztotta kezeit, s néha a hajamba túr, így teljesen összekócolva engem. Nehezen lekaparta magát rólam, s közölte, hogy felmegy a szobámba lepakolni, mire bólintottam egyet, és amint hallottam az ajtómat csukódni, a konyhába siettem, hogy igyak egy pohár vizet. Csípőmet a pultnak döntöttem, míg szinte öblögettem a folyadékkal, s a nagy agyalásom közepette Jimin is belépett a helyiségbe. Nem szólt semmit, csak néztük egymást, majd elém állt, és igazgatni kezdte a hajamat. Meglepetten fogadtam tettét, de jól esett, ahogy cirogatta fejemet miközben szemeimbe nézve fürkészte tekintetemet.
- Ma minden más lesz, Szivem. Ígérem, hogy minden megváltozik. - Felelte csendesen, lágyan, és miután egy csókot nyomott az arcomra, magamra hagyott. Már most más minden. Ahogy állok ott és csak bámulom az üres ajtót, lassan leesik, hogy Yixing a szobámban van és rám vár. Inkább lent maradnék, mint sem bemenjek hozzá, ám kénytelen leszek, ugyanis a végén kijön és berángat magával. Úgyis el tudok szabadulni tőle egész hamar, hiszen mindjárt érkeznek a vendégek és azért ez mégis csak a bátyám szülinapja, igazán megérthetné a fiú is, hogy nem rá szeretnék most figyelni. Meg amúgy sem. Szóval olyan lassan indulok meg a szobám felé, hogy azt egy lajhár is megirigyelhetné, és mikor belépek, ő már az ágyamon ül és egy pulóvert forgat a kezében. Azt a kibaszott pulcsit, amit Jimin adott rám az egyik incidensünk után. Most nem mondod komolyan, hogy felforgatta a szobámat ? Az ajtó hangjára felkapja a fejét és kérdőn pillant rám es a kezében tartott anyagra.
- Hát ez meg kié ? Miért volt a matracod alatt ?
- Az enyém, és már nem emlékszem, hogy miért van ott. De miért is kutakodsz a szobámban ? - Ráncoltam össze szemöldökömet, mire beharapta alsó ajkát és megrántotta vállait.
- A pasim vagy, természetesen hogy körbe nézek. - Persze, mert mindenki a másik matraca aljára kíváncsi, hogyne. Inkább elengedtem a témát, és elraktároztam magamban, hogy most már muszáj leszek visszaadni azt a pulcsit, mert múltkor is elfelejtettem, mikor Eunbi találta meg. Ma biztosan lesz rá alkalmam. Egy pillanatig kínosan ácsorogtam egyhelyben, aztán megpaskolta a matracot maga mellett, így vonakodva, de megindultam és amint leültem mellé, már át is lendítette a lábát rajtam, s az ölembe ült. Próbáltam visszafogni magam, hogy ne kezdjek el fintorogni, de szerencsére megadta a lehetőséget rá, ugyanis azonnal nyakamba dugta a fejét és bőrömet kezdte csókologatni, s még meg is szívta egy ponton.
- Yixing, ez most...nem az a legalkalmasabb időpont.
- A múltkori miatt ? Mert akkor sajnálom, de most kibékíthetlek, ha gondolod. - Kezét éppen bevezette pólom alá, de gyorsan csuklójára fogtam és kihúztam azt onnan. Kínos mosolyt ejtettem, megpróbáltam kitolni őt az ölemből, de olyan erősen kapaszkodott belém a lábaival, hogy ez lehetetlennek bizonyult.
- Nem, csak ma van a bátyám szülinapja, és ilyenkor vele kéne lennem. - Végszóra valaki kopogtatott az ajtón, majd meghallottam Jimin hangját, mi szerint megérkeztek a vendégek. Ő mindig jókor van jó helyen. Yixing megforgatta szemeit, motyogott valamit az orra alatt, de végre kikecmergett az ölemből, ám kezemet szorosan megfogta s így követett ki a szobából. Egy harminc fős társaság szóródott szét a nappaliban és őszintén nem tudom, honnan sikerült ennyi embert összeszedni, de nem is tudtam ezen sokáig gondolkodni, ugyanis tekintetem szinte azonnal összetalálkozott Jiminével, aki bátyám és Taehyung társaságában ácsorgott, és nem hazudok, ha azt mondom, hogy mindhárman minket bámultak. Na ez azért kicsit kínos. Inkább elfordultam tőlük, bár Yixing is már rángatott arrébb, mert ő táncolni szeretett volna. Már nem tudtam mit kitalálni, amivel ellóghatom ezt a kis programot, így inkább csak belementem és magamban reménykedtem, hogy minél hamarabb vége lesz. Először csak lassan dülöngéltünk a zenére, nyakamba akasztotta kezeit, én pedig derekára csúsztattam, és vagy percenként nyomott egy csókot a számra, amitől már frászt kaptam, de ahogy láttam a velem - kicsit messzebb - szemben álló Jiminnek sem igazán tetszettek ezek a manőverek, ugyanis elég erősen fintorgott, amin majdnem elnevettem magam, csak bármikor kinyitottam a számat, Yixing megelőzött és szinte bedugta a nyelvét az enyém mellé. Lassan ott tartok, hogy kidobom a taccsot. Engem kicsit frusztrált, hogy ennyien vannak körülöttünk és nézik, amint csókolgat engem, de őt látszólag ez teljesen hidegen hagyta, mivek ugyanúgy folytatta tovább a kínzásomat. Idővel viszont a zene is megváltozott és nem tudom ki rakta ezt be, de valami erotikus szám csendült fel, mire ő úgy felbátorodott, mintha tényleg csak kettesben lettünk volna. Ajkait egy egész pimasz mosolyra húzta, hátat fordított nekem és fenekét nemességemnek nyomta, majd valami érdekes mozdulattal dörgölni kezdte magát hozzám. Kezeimet hasa köré húzta, jelezve hogy öleljem át, így már a háta is mellkasomnak simult és vállamra döntötte fejét így szája fülemnél volt, s tökéletesen hallottam a nyögéseit, amiktől csak úgy kirázott a hideg. Egy pillanatra se hagyta abba a mozdulatait és őszintén már attól féltem, hogy fogja magát és itt helyben a farkamra fog. Azonban hirtelen megállt minden eddigi cselekvésével, megfogta a kezemet és szobám fele kezdett húzni. Jaj istenem, már megint ? Mielőtt beléptünk volna a másik folyosóra, szemeim ismét összetalálkoztak Jiminével, aki elég mérgesen méregetett most már minket. A szobámba beérve Yixing rögtön lelökött az ágyamra és csípőmre ülve ajkaimra tapadt. Csakúgy mint múltkor, ringatózni kezdett rajtam, míg kezeit testemen futtatta végig, lehámozva rólam felsőmet, én meg már tényleg úgy voltam vele, hogy jol van akkor dugassa meg magát velem, én biztos nem fogok csinálni semmit. Felemelkedett rólam a hasamra támaszkodva és elmosolyodott.
- Készen állsz most már, hogy te legyél felül ? - Ja, hogy ezt a rövid időt a két alkalom között arra szánta, hogy felkészítsem magam az aktusra ? Hogy megdugjam őt ? Istenem, és az elején én még azt hittem, hogy ő egy aranyos, félénk fiú. Rólam legalább süt, hogy ribancos vagyok. A szerencse úgy látszik mellettem áll, ugyanis mikor készültem megszólalni, az ajtó nagy zajjal csapódott ki és Jimint láttam meg ott.
- Most már elég lesz. Nem bírom tovább ezt elviselni. - Mondta, majd egy mozdulattal lerántotta rólam a fiút, ki hisztizve ellenkezett és csapkodott kezeivel, de Jimin egyszerűen csak kilökte a szobából és rácsapta az ajtót, amit be is zárt. Megdőbbenve néztem végig a jelentetet, s akkor eszméltem fel, mikor a férfi kiordibált a fiúnak, hogy húzzon el innen, mert nincsen rá itt szükség. Jimin gyengéden a karjaiba vett és kényelmesen elhelyzett az ágyon, majd csípőmre ült, és karjain megtámaszkodott fejem mellett.
- Most megmutatom, hogy mi az, amit csak én tudok nyújtani neked, nem pedig az ilyen kis piócák, mint ez is. - Nem várta meg, hogy válaszoljak, ajkamra illesztette sajátját és szenvedélyesen csókolni kezdett. Belemosolyogtam a csókba, és azonnal nyaka köré fontam karjaimat meg sem kérdőjelezve tetteit, majd közelebb húztam magamhoz amennyire csak tudtam, ugyanis annyira hiányzott már a teljes lénye, hogy most semmiképpen nem tudok betelni vele.Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Hibák előfordulhatnak💜
További szép napot mindenkinek ! ❤️🧡💛💚💙💜
ESTÁS LEYENDO
I know I'm young, but...
FanficAmelyben Jungkook és Jimin együtt tölt egy éjszakát, melyről egyikük nem tudja, hogy illegális. ,,- Biztos, hogy...- Megakadt, mikor előre lökte csípőjét, én pedig összeszorított ajkakkal tűrtem a fájdalmat. -...nem vagy szűz ? - Az életemre esküszö...