36.

757 93 28
                                    

○Jimin pov.○

Jungkook még pihegett egy kicsit, mielőtt kihúzta volna farkát a számból, s legördült rólam. Míg öltözni kezdett, én továbbra is csak feküdtem ott, ahol eddig is, miközben azon agyaltam, hogy miért vesztem el a fejem folyton a közelében és teszek tönkre mindent.
- Nézd, ez...
- Tudom, tudom, neked párod van, és az nem én vagyok. Nem mondom el senkinek, ez csak egy kis...segítség volt. - Segítség engedni valakinek, hogy lenyomja a farkát a torkodon ? Nem, de annyira hiányzott már az íze, hogy meg kellett ragadnom az alkalmat.
- Nem az én hibám, hogy nem veled vagyok együtt.
- Tudom. - Feleltem letörten, s felültem, amint mellém ült.
- Akkor kérlek szépen ne vágj fejeket, mikor Yixing itt van, és ne bámulj minket meredten, ha megcsókol, mert baromi para.
- Jól van na. - Dünnyögtem, majd felkeltem, hogy akkor elhagyjam a szobát, de csuklómra fogva megállított, s lefelé biccentett fejével.
- Neked nem kell...?
- Ja, nem, hagyjad, most csak neked akartam örömet szerezni, nem kérek semmit cserébe.
- Biztos ? Csak mert-
- Neked barátod van, Jungkook.
- Jaj, basszameg, tényleg. - Morrant fel, s egy szenvedő hangot kiadva elfeküdt az ágyon. Ezt a pillanatot választottam arra, hogy visszatérjek Yugyeomhoz, aki azonnal felkapta fejét jöttömre.
- Teljesen összezavarodtam, szóval kérlek magyarázd meg.
- Azt mondtad, nem akarsz hallani semmit az öcséd szexuális életével kapcsolatban.
- Jó, felejtsd el, tudnom kell, mi van vele. - Sürgetett meg kezével, mire minden mindegy alapon beszélni kezdtem.
- Yixing azt akarta, hogy Jungkook dugja meg őt, de ugye...szóval, eddig ő volt az akit- - Még véletlenül sem akartam kimondani úgy, hogy Gyeom is teljesen tisztában van azzal, hogy Jungkook és köztem ki volt felül.
- Oké, tudom, csak mondjad már.
- Szóval a srác megsértődött rá, amiért nem teszi meg ezt vele, és elrohant.
- Na jó, de te ennél sokkal több ideig voltál bent. Mi a fenét csináltatok ?
- Hát...- Megköszörültem torkomat, s megdörzsöltem tarkómat, mielőtt folytattam. - Meglehet hogy elgyengültem, ahogy félmeztelenül, kócosan feküdt az ágyon, és talán véletlen leszoptam őt.
- Mi a faszom, az öcsémnek jobb szexuális élete van, mint nekem. De akkor most mi van veletek ? Megbeszéltétek ?
- Nem. Ez csak egy kis szivesség féle volt.
- Te szívességből szopkodsz másokat ? - Vonta fel szemöldökét, mire megforgattam szemeimet.
- Csak ha az öcsédről van szó.
- Fúj bazdmeg, menj haza.
- Azt kéne, mert nekem még áll a farkam.
- Na akkor tényleg húzzál innen. - Horkantott fel. - Nem is értem, miért nem intézted még el ott bent.
- Tényleg ? Menjek vissza, és szóljak Jungkooknak, hogy elégítsen ki gyorsan ?
- Na jól van, tudod, hol az ajtó. - Elkuncogtam magam, majd ténylegesen felkeltem, és egy utolsó intés után elhagytam a házat. Mire Taehyunghoz értem, szerencsére lelankadt a farkam, bár tényleg sajnáltam, hogy nem Jungkook intézte el, azért ennyire nem akartam még előrehaladni. Egyszerűen csak kinyitottam magamnak a bejárati ajtót, és megcéloztam a nappalit, ahol Taehyung is henyélt, de jöttömre úgy megugrott, hogy a telefonját is eldobta a kezéből, miközben káromkodva és felháborodva nézte, ahogy leülök mellé.
- Bazdmeg, tudod hogy megijedtem ? Kiugrik a szivem a faszomba. Mit keresel itt és miért nem kopogtál ?
- Mert tudtam, hogy itthon vagy, és gondoltam miért ne sétálhatnék be.
- Legközelebb, ha ilyet csinálsz, a tetőről doblak le. Na mond, mi a helyzet !? - Sóhajtott fel gyengéden meglökve fejemet, mire szenvedve felnyögtem.
- Az életem tönkre ment. Jungkook és az a faszom kínai most együtt vannak, és a szemem láttára smároltak, majd a gyerek fogta és leterítette Jungkook a szobájában, remélve, hogy majd megdugja. Most szerinted ? Nekem meg végig kellett hallgatnom mindent.
- Várj, most akkor lefeküdtek ? - Ráncolta össze szemöldökét, mire megráztam fejemet.
- Nem, mert Jungkook leállította. Csak aztán bementem hozzá, hogy megnézzem, hogy van, mire elmesélte, mi volt. Csak...szóval ott feküdt az ágyon, félmeztelenül, mire elvesztettem a fejemet, és leszoptam. Vagy hát, végülis hagytam, hogy rám üljön, és megrakja a számat.
- Muszáj ennyire obszcénen fogalmaznod ? Virágnyelven is megértem basszus. - Fintorodott el, s megjátszotta, hogy kirázta a hideg. Megforgattam szemeimet, és megrúgtam őt, amiért nem a lényegre koncentrált.
- Tök mindegy, mintha te nem csinálnál ilyeneket. A lényeg, hogy ő is tisztában van vele, hogy nem tetszik nekem a kapcsolatuk, még se tudtam megszólalni és elmondani neki, hogy kurvára szeretem.
- Nem értem, miért esik nehezedre.
- Mert nem érzem azt, hogy elég jó vagyok hozzá. - Fakadtam ki. - Nem vagyok elég jó neki, csak addig míg kielégítem. Lefekszem vele, bármilyen módon a csúcsra juttattom orálisan is, de mikor oda jutnánk, hogy normálisan együtt legyünk, mindig mondtam valamit, amivel elrontottam az egészet, és nem akarom ennek kitenni őt. Most szerinted hogy érezné magát, ha együtt lennének, és minden héten legalább négyszer vitatkoznánk ?
- Négyszer vitáztok, ötször szexeltek és megvan oldva.
- Te kibaszott hülye vagy. - Sóhajtottam fel, tenyereimbe temetve arcomat. - A lényeg, hogy nem tudom, boldoggá tudom-e tenni őt akkor, ha éppen nem mindennek a közepén vagyunk. Kényeztetni akarom őt, de nem csak az ágyban, viszont tudom, hogy mennyire hirtelen haragú vagyok.
- Még együtt se vagytok, és már ezen aggódsz. Ez a probléma, Jimin. Tény, hogy többször megbántottad őt, mint bárki más, de nem voltatok még együtt. Lehet más lenne a helyzet, ha tényleg összetartoznátok.
- Nem tudom...
- Mond meg neki, mit érzel. Ha te nem teszed, akkor én fogom. És ezt most teljesen komolyan mondom. Ne merd megvárni, míg valaki másé lesz, mert meg fogod bánni, mikor más nyomát látod rajta.
- Nem mondhatod el neki, Tae. - Háborodtam fel egy pillanat alatt.
- De, elmondom. Kapsz egy hónapot, egyetlen egyet. Ha addig nem mondod el neki, megelőzlek.
- Utállak.
- Magadat fogod, ha nem teszed meg. - Mutatóját meglengette előttem, mire fintorogva elfordultam tőle, és belefúrtam fejemet az egyik párnába. Taehyungnak végülis igaza van. Tennem kell valamit, mielőtt minden rosszabb lesz. Ha meg elmondom neki, és elutasít, akkor könnyebben tovább lépnék, mint így. Jól van, hamarosan itt van Yugyeom szülinapja, és úgy is mondta, hogy bulit szeretne tartani. Majd megkérem Jungkookot, hogy jöjjön el velem ajándékot venni, és segíthene megszervezni a bulit. Akkor majd biztos lesz esélyem közölni vele, hogy szeretem őt, és szeretném, ha megpróbálnánk együtt. El kell mondanom neki a félelmeimet, hogy miért nem akartam összejönni vele, de biztos vagyok benne, hogy ő segítene ezt legyőzni. Vele akarok lenni, nem bírom nézni, ahogy más csinálja vele azt, amit nekem kellene. Most, hogy elhatároztam magam, pár fokkal elszántabban hagytam el Taehyung lakását. Muszáj tennem valamit, akármi is lesz a vége. Meg kell próbálnom.

Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Hibák előfordulhatnak🫶
További szép napot mindenkinek ! ❤️🧡💛💚💙💜

I know I'm young, but...Место, где живут истории. Откройте их для себя