25.

1.1K 88 24
                                    

○Jungkook pov.○

- Hol ért hozzád ? Talán itt ? - Kérdezte karcos, rekedt hangján, miközben combomon vezette végig kezét, ahol felcsúszott a már így is rövid nadrágom. - Vagy itt ? - Most érintéseit ingem alá intézte, ahol egészen mellkasomig simította fel kezét, de ráfogtam csuklójára, s tettetett haraggal néztem rá.
- Éppen most randiztam valaki mással, nem gondolod, hogy ez nem helyén való ?
- Talán eddig érdekelt téged, hogy mit szabad, és mit nem ? - Vonta fel szemöldökét, s szinte észrevétlenül gombolta ki nadrágomat. - Ide figyelj, Szivem, tisztában vagyok vele, hogy megbántottalak téged, de rohadtul nem viselem el, hogy más is megtapasztalja, milyen veled lenni. Ha pedig ilyen elképesztően dögösen nézel ki, ne várd, hogy visszafogjam magam. - Végszóra nadrágom és alsóm alá nyúlt, majd lassan mozgatva csuklóját kényesztetni kezdett. Aprót nyögtem, s előre dőltem, hogy fejemet vállának támaszthassam, míg ő továbbra is rajtam dolgozott, másik kezével combomat cirógatva. Az a helyzet, hogy nem volt benne a számításainkban, hogy ide fogunk jutni, így nem beszéltünk erről Eunbival, de végülis az a lényeg, hogy végre elismerje, hogy ő is érez irántam valamit, ha pedig a szex hozzá segíti, hát én nem állok az útjába. - Mit szólnál egy menethez, Szivem ? Ma te irányítasz.
- Itth ? A kocsidban ?
- Talán a bátyád mellett akarod a kanapén ? - Kuncogta el magát, s mikor hirtelen gyorsított keze munkáján a fülébe nyögtem, s megugrottam egy picit, mire ő is felmordult. Hevesen bólogatva adtam tudtára, hogy benne vagyok, s miután megadtam neki az engedélyt, felemelte fejemet, hogy csókot kezdeményezzen. Ó igen, ez az, ami kell nekem. Lenyúltam kettőnk közé, és pólóját feltűrve nyúltam nadrágja gombjához, majd amint szétbontottam, elváltam tőle, felemelkedtem róla annyira, hogy csípőjét fellökve letudja küszködni magáról nadrágját és alsóját. A bokájáig húztam a két anyagot, hogy semmibe ne zavarjanak, azonban nekem muszáj volt visszaülnöm addig az ülésemre, míg leszenvedtem magamról az alfelemet takaró darabokat. Már éppen a felsőmet is le akartam venni, mikor a csuklómra fogott, és megrázta fejét.
- Ne vedd le, nem akarom, hogy megfázz.
- Kurvára forr a bőröm, Jimin.
- Le fogsz izzadni, Kook, megfázol, ha leveszed.
- Menj a francba. - Dünnyögtem, s visszaültem ölébe, majd hajába túrva hátra rántottam fejét teljesen az ülésnek nyomva, és erőszakosan ajkaira tapadtam. Ő alám nyúlt a csók közben, és már az előváladékkal bekent első két ujját fel is csúsztatta nekem. Akkorát nyögtem váratlan tette miatt, hogy kénytelen voltam megszakítani a csókot, miközben újabb szikrázó tekintettel ajándékoztam meg őt. - Szólhattál volna, bassza meg.
- Ugyanmár, tudom jól, hogy nem fáj.
- De meglepett. - Vágtam rá, ám rögtön el is hallgattam, amint mozgatni kezdte bennem ujjait. Farkához akartam nyúlni, hogy ne csak én élvezkedjek, ám nyakamra csókolva megállított.
- Ha most a farkamhoz érsz, elmegyek, mielőtt elkezdenénk.
- Ennyire felizgultál ? - Kuncogtam el magam, ami látszólag nem tetszett neki, ugyanis szó nélkül feldugta harmadik ujját, és beleharapott a vállamba.
- Tudod te mennyire izgató vagy az ölemben, ahogy vonaglasz ? Ráadásul a kocsimban fogsz meglovagolni, ne tudd meg, mióta vártam már erre. - A tény, hogy Jimin már sokszor elképzelte, ahogy meglovagolom őt az autójában, csak még nagyobb büszkeséggel és izgalommal tölt el, ami miatt teljesen elvesztettem a türelmemet. Felemelkedtem róla, ingem alját a számba vettem, hogy ne lógjon le, míg beillesztem magamnak a férfi farkát, majd lassan, hogy fokozatosan érezzem, ahogy kitölt engem, teljesen magamba engedem méretét. Pihegve vetettem hátra fejemet, míg szoktam méretét, s csak akkor néztem vissza a férfira, mikor megéreztem ujjait a derekamba méllyedni. Ő is hátra döntötte fejét, szemeit szorosan lehunyta és alsó ajkába harapott, míg mellkasa hevesen süllyedt fel, s le.
- Baj van ?
- Az ég világon, semmi baj nincsen. - Sóhajtotta, és végre felnyitotta pilláit. Most fenekemet találta meg kezeivel, de nem kezdett el irányítani, csak fentebb ült, hogy közelebb legyen hozzám, miközben hajamat simogatta. - Nem akarlak siettetni, és más helyzetben órákig élvezném, hogy ilyen közel vagy hozzám, de a bátyád otthon vár minket, nem kellene sokáig kimaradnunk. - Magyarán, kezdjek mozogni, de kurva gyorsan. A türelmem amúgy is véges, és már éppen eléggé felizgultam ahhoz, hogy tovább húzzam ezt a menetet. Felemelkedtem végül, majd azonnal vissza is ültem, s mivel még nem csináltam ilyet, így az első pár mozdulatomat lassan hajtottam végre, hogy szokjam ezt a pózt, azonban amint belejöttem, már meg sem álltam, csak gyorsítottam a tempómon. Ami azt illeti, ez az egész helyzet, Jimin élvezkedő arca alattam, s kezei, amikkel végig simogatta testemet, elég hamar a csúcsra juttatott, de nem csak engem. A férfi nem sokkal, de hamarabb élvezett el, mint én, és csak akkor jöttem rá, hogy baromira nem húztunk rá gumit, mikor belém engedte élvezetét. Hevesen kapkodva a levegőt estem mellkasára, míg ő derekamat cirógatta magához ölelve. - Ne haragudj. Nem akartam hamarabb elmenni, mint te.
- Ugyan, éreztem, hogy kőkemény vagy, gondoltam, hogy nem bírod sokáig. - Feleltem pihegve, majd kiengedtem magamból nemességét és visszaültem a helyemre, hogy felöltözhessek, mielőtt kifolyik belőlem a nedve. Az ülés még így is lehet, hogy olyan lesz. - Viszont igazán húzhattál volna gumit, hogy ne kelljen az élvezetedben ücsörögnöm.
- Nem tudtam, hogy érted kell majd jönnöm.
- Akkor szólhattál volna előre, és leszoptalak volna, mikor már a végén jársz. - Dünnyögtem, ugyanis tényleg kellemetlen volt, ahogy éreztem, hogy átnedvesedik az alsóm. Ő is már visszahúzta a ruháit, s újra beindította a kocsit, hogy most már ténylegesen haza menjünk.
- Ne haragudj rám, kérlek, legközelebb jobban odafigyelek.
- Húzd le az ablakot. Áll a szex szag a kocsiban, és Gyeomnak is azonnal leesik, hogy miért késtünk, ha meglát minket. Folyik rólunk a víz. - Nagyjából tíz perccel később értünk vissza, mint kellett volna, így kitaláltuk, hogy azt mondjuk, a vacsoránkat csak azután vettük meg, hogy Jimin odaért hozzám. Egyébként a terv bár félig sikeres volt, a férfi még mindig nem mondott semmit arról, hogy kedvelne esetleg. Az már biztos, hogy nem tetszik neki, ha mással vagyok, de nem árulta el az okát, nem mondta, hogy vele kellene randiznom, ez pedig túlzottan idegesít. Úgy látszik, tovább kell folytatnom ezt a kis akciót, hogy végre annyira féltékeny legyen, hogy bevalljon mindent. Mikor visszaértünk Yugyeom tényleg szóvá tette, hogy mennyit késtünk, de amint meglengettem előtte a mekis zacskót, már nem is kérdezősködött, azonban Eunbi tekintete, ami egyenesen csupasz vállamra tapadt, ahonnan lecsúszott az ingem, elárulta, hogy neki azért lenne pár kérdése. Főleg, miután rájöttem, hogy Jimin kurvára megharapott, és valószínűleg a lány annak a nyomát szuggerálja. Át is karoltam őt, miután magához vette az ő részét, és rögtön a szobám felé kezdtem őt húzni. Amint csak kettesben voltunk, és az ajtót is becsuktam, vigyorogva terültem el az ágyamon, majd mesélni kezdtem. - Yixing végig azt várta, hogy én irányítsak, ami nem tetszett, de egyébként egész jó társaság volt, viszont lesmárolt, és...hát nem volt a legjobb. Viszooont...tudom, hogy ez nem volt a terv része, egyszerűen csak így alakult, úgyhogy, szóval Jiminnel dugtunk a kocsiban.
- Jeon kibaszott Jungkook, tudod, hogy az volt a lényeg, hogy ne engedj neki, csak dühítsd fel ? - Rivallt rám, mire hisztizve vergődni kezdtem az ágyon.
- Tudom, de nem lehet neki ellenállni. Olyanokat mondott, és hagyta, hogy én irányítsak, és...oh baszki, muszáj lefürdenem. - Ijedten pattantam fel az ágyból, mikor rájöttem, hogy még mindig az alsómban áll az élvezete, s miután közöltem Eunbival ezt a tényt, el is szaladtam, hogy minél gyorsabban lezuhanyozzak. Ráér később is megvitatni a történteket.

Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Hibák előfordulhatnak💜
További szép napot mindenkinek ! ❤️🧡💛💚💙💜

I know I'm young, but...Where stories live. Discover now