2| ADADAKİ YABANCI

3.2K 204 118
                                    

~ Karaya vuran kızıl bir masumiyet, belki de düşmesi gereken en son yeri seçmişti.

***

İki sürü, havaya karışan ulumanın etkisiyle istemsizce huzursuzlanırken herhangi bir karmaşa çıkmaması adına Efendisinden aldıkları bakışın izniyle, halkın önüne aniden dönüştüğü kurtlarıyla atılan Delta Rowen ve Alfa Shawn, tek bir uluma ile hepsini susturup anında sakinleştirmişti.

Diğer kurt adamların dönüşmesini engelleyecek sinyalleri aralarındaki bağ ile onlara yolladıklarında, saniyeler içerisinde aşağı inmiş olan Efendi Joseph, sağında Delta Rowen solunda da Alfa Shawn'ın kurtları olacak şekilde onların ortasına geçmişti. Savunma amaçlı ikisinin kurt formunda kalması daha doğru olacaktı zira böylesi bir vaka son 10 yılda ilk kez geliyordu.

Joseph Morr, bakışlarını sürünün en önündeki Haiden Rowen'ın Omegasına ulaştırdığında biliyordu ki Delta Rowen'ın hissettikleri omegasına da çoktan ulaşmıştı. Efendisinin işareti ile bir adım öne gelen Omega hemen pozisyonunu alarak başını öne eğip saniyesinde yanlarında bitmişti.

"Omega Elly." Dedi Joseph.

"Derhal detay ver."

Omega Elly Rowen, deltasının kurdundan aldığı hissiyatın bilgileriyle kaşlarını çattığı gibi endişelenmeye başladığında dudaklarını araladı.

"Tek bir kişi Efendim. Kuzey sınırımızda, deniz tarafı dolaylarında."

Ardından bakışları Haiden'in kahve yeleli görkemli kurdunu tekrar bulduğunda, aynı anda Alfa Shawn'ın kurdunun da onayıyla minik gözleri irileşmiş, kendisinden bir açıklama bekleyen Efendisine dönüp, "Değişik bir kan kokusu alıyorlar E-fendim, y-abancı, büyük ihtimal ya yaralı ya da...

Doktorun sinirleri tepesine atmaya başladığında Elly'e doğru bir adım atmıştı çoktan. Aslında endişesinin sebebi belliydi. Huzursuzluk kapıdaydı.

"Ya da ne Omega, ağzında geveleyip durma ya da ne?!"

Joseph, 10 yıldır ilk kez karşılaştığı bu yabancı olayı sonucu tuhaf bir şekilde gerilmiş ve agresifliği üzerine yüklendiğinde adeta karşısındaki omega adama kükremişti.

"Ya da o bir insan, Efendim."

...

İki kurt, sürülerini geldikleri bölgelerine geri yollarken, onları olaydan uzak tutup olabilecek herhangi bir karmaşanın yaşanmasını engellemek istemişler ve Efendi Joseph Morr'u ortalarına alarak kokunun geldiği yere yürümeye başlamışlardı.

Delta Haiden'in kurdunun hemen sağında ise Omegası Elly, sırtındaki kılıcı ara ara yokluyor ve yanındaki 3'lüyü takip ediyordu. Omegasından yükselen gerginlik tohumlarını hisseden Haiden, hala kurt formunda olduğu için Elly'e daha çok yaklaşıp yelelerini onun bacaklarına sürdürmüştü usulca. Sakinleşmesini istiyordu. Aralarındaki ruh açıklığından yolladığı sinyallerle Omega şimdi daha rahat adımlar atmaya başladığında Joseph ise omuzlarının üzerinden onlara dönüp baktığında gözlerini devirmemek için zor tutmuştu kendini.

Sevgi... Ne kadar da sahte bir kelimeydi onun için.

Alfa Shawn'ın kurdu saniyeler sonra adım atmayı kestiğinde, hepsi aynı anda duraksayarak Elly konuşmaya başlamıştı.

TANRI'NIN ADASI: MühürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin