Bölüm 4/ (+18🔥 Islak bir sabah

6.9K 64 0
                                    




❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

"Ahhh evet... lütfen. Lütfen durma..." iniltilerim odanın içinde yankılanırken, kasıklarımın üzerindeki yangının asıl sebebi bedenime hükmeden Leonardoydu. Erkekliğini kadınlığımın duvarlarının arasında sıktığımda, içimi zorlayarak beni altımdaki yatağa mıhlıyordu.

Elleri her yerde, parmakları her yerde. Bir alev halinde düşüyor bedenime. Aldığım nefes onun verdiğim nefes onun.

"Söyle bana Flora." Emir verici tonlamasıyla göğüs uçlarım sert elmaslar gibi dikleşti. "Bana beni ne kadar istediğini söyle. Duymama izin ver. İniltilerini duymama." Her bir konuşmasında giderek içime köklüyor ve beni ona muhtaç bir çekilde inlemeye mecbur bırakıyordu.

"Seni istiyorum Leo, seni her şeyden çok istiyorum... lanet olsun içimi yakan o erkekliği sonuna kadar bastır bana..."

"Siktir! Ağzın çok iyi laf yapıyor değil mi?!"

Üzerime uzandığında artık tüm kadınlığımın içi erkekliğini sonuna kadar kavrıyor ve üstüme bıraktığı ağırlıkla nefes almamı zorlaştırıyordu. Dolgun dudakları göğüs ucumu sardığında açlıkla emmeye başladı. Avuç içlerim yatak çarşaflarını sardığında titremeye başlıyordum. Gözlerim zevkle dönüyor ve beni rotasız bir iniltiyle haykırmak zorunda bırakıyordu.

"Ahhh evettt... bebeğim evet..." ağlamaya yakın yalvarır sesimle içimde giderek hızlanırken kadınlığımın alev aldığını hissediyordum, dişlerinin arasında sıktığı göğüs ucumla ansızın bir titreme tüm bedenimi sardı. Sıcaktı çok sıcak, bedenim alev almış ve biri önüne geçmezse tüm yatak hatta tüm oda kül olacakmış gibi...

Kadınlığımın içindeki sert baskı , zevk sularımın dışarıya taşmasına engel olurken ben Leonardo 'nun yatağında deli gibi titriyordum... içimde patlayan bir orgazmla beraber koca erkekliğinin etrafı sıvımla yıkandı.

——

"Flora!" Duyduğum sesle hızla yatakta dikeldim. Dikelmek mi siz buna sıçrama deyin. Az önce yaşadığım o duygu yoğunluğu ile bir roller coasrer'dan ansızın yere çakılmış gibiydim.

Bacak aramdaki ıslaklık kasıklarımdaki hareketlilik öyle gerçek tiki, utançla yüzümü avuçlarımın arasında sıktım.

"Flora artık kalkman gerek, ben çıkıyorum ve iyi olduğundan emin olmalıyım, saat neredeyse 8 ve tüm gün uyudun?" Odamın kapısı bobo tarafından açıldığında yüz yüze geldik.

Kaşları çatıldığında bana şaşkınca baktı. "Aman tanrım ateşin mi var!" Yanıma doğru geldi ve elini yanaklarıma bastırdı.

"Ter içindesin ve yanıyorsun! Belki de bu gün kulübe gitmemem gerek.." telaşla kol çantasını yatağa bıraktı ve yanıma çöktü.

"Ben iyiyim... gerçekten. Sadece korkunç bir rüya gördüm. Sanırım... sanırım o yüzden." Benim sorunum ne! Az önce hiç tanımadığım bir adamı görerek boşaldım! Ne oluyor..

"Emin misin? Leonardo'yu arayıp söyleyebilirim, anlayışlı olacaktır. Bak eğer kalmamı istiyorsan kalabilirim."

"Leonardo mu..." ağırca yutkunduğumda, göğüslerimin üzerindeki sıcak nefesini anımsadım ve utançla bakışlarımı bobodan kaçırdım.

"Hayır... hayır sadece, dinlenmem yeterli olur. Zaten akşam olmuş. Bir şeyler söylerim bir film açarım ve hafta sonunun son dakikalarını sakin geçiririm sen beni kafaya takma git artık." Onu kolundan tutup şakacı bir ifade ile ittim.

"Yine de bir şey olursa eğer, beni araman yeter biliyorsun." Uzanıp saçlarımı okşadı ve geri çekildi.

"Merak etme..." kıkırdayarak yatağa geri sokuldum.

"O zaman yarın görüşürüz, bu gün kulüpte yoğun bir gün olacak...". Arkasını döndü ve hızla çıktı odadan.

EFENDİMİ ARARKEN / +21 (çizgi studioda devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin