82. MENDAPAT SEMANGAT BARU

80 6 76
                                    

Singkat cerita, pada saat ini aku berada di kamar tidur bersama dengan Ita dalam sinar cahaya lampu kamar yang malap. Berwarna merah.

Ita yang duduk disampingku ditempat tidur pada saat ini akan membuatkan aku atau mana-mana lelaki cair.

Setelah mandi, Ita mengenakan jubah
merah longgar dengan rambut yang basah dan terjuntai ke bawah. Tiada apa didalam jubah merah itu dan jubah merah itu dia biarkan tidak terikat.

Rambut basah yang terjuntai itu menyebabkan jubah merahnya pun ikut turut basah  Menempel pada bahagian yang basah itu adalah sepasang siluet (bentuk badan) yang menjulang dan menakjubkan.

Merasakan tatapan berapi-api dariku, Ita memalingkan wajahnya dengan ekspresi yang dipenuhi dengan kemalu-maluan. Namun pada akhirnya adegan "dokter-dokteran" kami tidak dapat dielakkan dan terjadi kembali.

Aku tidak ketahui sudah berapa lama aku dan Ita berada di dalam kamar ini. Aku juga tidak ingat berapa kali diriku
bergegas ke puncak ombak yang deras.

Aku hanya tahu bahawa Ita banyak kali  berada dalam situasi lemas dengan suara memohon belas kasihan terus-menerus. Setelah banyaknya terjadi pasang
surut di antara kami berdua, Ita pun
duduk perlahan dan merasa sakit di
mana-mana.

Aku pula pada saat ini benar-benar lemah dan merasakan tidak
adanya kekuatan. Akan tetapi tanganku pada saat ini masih enggan melepaskan dakapan ku pada kelembutan alam semulajadi yang berada di hadapanku.

Meskipun terasa lemah tetapi pada saat ini lenganku masih lagi perkasa untuk meramas sesuatu yang pejal dan lembut.
Menyedari tindakan ku, tentu saja Ita pada saat ini menjadi lemah dan buru-buru menarik selimut merah muda ke dadanya.

Ita pada saat ini hanya bisa menatap
ke arahku dengan malu. Dengan tubuh yang setengah tertutup tentu saja membuatkan api jahat ku seketika melonjak. Namun ketika tubuhku ingin bergerak aku terasa benar-benar lemah. Ita mengukirkan senyum lalu berkata sudah sebulan aku tidak keluar dari kamar ini. Ita lanjut berkata apakah aku belum puas atau apakah aku ingin membunuhnya!

Aku tersenyum sambil lewat-lewat berkata agar Ita jangan salahkan diriku. Dia sepatutnya cuba bertanya pada dirinya sendiri kenapa dia kelihatan dan berkelakuan mengoda!
.
.
.
Aku tersenyum lebar selepas mendengar pertanyaan dari mulut Abang T kenapa aku bersikap mengoda. Semestinya dia lebih tahu sebabnya daripadaku.

Tiba-tiba aku teringatkan sesuatu. Langsung senyum lebarku bertukar menjadi cemberut (muncung).  Emosi ku melonjak dan menjadi marah.

Aku teringatkan Sam.

Sensitiviti perempuanku dalam hal ini memang tidak dapat dibendung. Mahu tidak mahu Abang T mesti faham akan hal ini.

Melihat perubahan diriku, tatapan nafsu berapi-api Abang T kelihatan terpadam. Abang T seperti kehilangan aktiviti untuk bercakap ketika ini.

Lelaki seperti T yang dibendung dengan kejayaan dan kemewahan tentu tidak mempunyai kesukaran mencari perempuan. Semestinya kah ada yang lain selain dari Sam?

T mesti menjawab soalan ini malam ni juga!

Aku menggenggam tanganku dengan erat.
.
.
.
Aku melihat Ita menyimpulkan jari jemari tangan kiri dan kanannya dengan erat. Sungguh aku tidak mengerti spesis Tuhan yang bernama wanita ini. Baru sekejap tadi dia meraung kesedapan. Kini tiba-tiba mood nya berubah menjadi angin taufan. Ketika ini aku melihat wajah Ita tenggelam dalam kemarahan.

Aku sudahnya mengambil keputusan untuk bertanya mengapa pada Ita.

Ita diam seketika dan sambil merenung wajahku dia berkata perlahan ..... "Sam!"

MR T & MEDUSA [Completed]Where stories live. Discover now