Αλίκη'ς pov
Το πρωί ξύπνησα πολύ χαρούμενη, αυτό είναι παράξενο γιατί σήμερα είναι Δευτέρα και εγώ όπως όλοι ξέρουμε μισώ τις Δευτέρες. Σηκώθηκα, έκανα ένα γρήγορο ντους και μετά άνοιξα την ντουλάπα να δω τι θα βάλω. Ο καιρός ήταν ακόμη καλός και έτσι αποφάσισα να βάλω το μαύρο σορτσάκι μου, μια μαύρη μπλούζα και τα μαύρα μου σανδάλια. (ναι ξέρω πολύ μαύρο αλλά μου πάει καλύτερα). Το σύνολο αποκορύφωνε το κολιέ που μου είχε δώσει η Μιράντα, η κολλητή μου, στα γενέθλιά μου. Ύστερα βάφτηκα λίγο, δεν μου αρέσει το υπερβολικό βάψιμο στο σχολείο και κατέβηκα κάτω. Είχα ξυπνήσει αρκετά νωρίς με αποτέλεσμα να ήταν ακόμα επτά. Μιας και βαριόμουνα που ζούσα είπα να περάσω να πάρω την Μιράντα από το σπίτι της. Πήρα την τσάντα μου και άφησα ένα σημείωμα στους γονείς μου που έλεγε πως θα είμαι στην Μιράντα. Όσο περπατούσα είχα φορέσει τα ακουστικά και άκουγα τραγούδια. Όταν έφτασα σπίτι της μου άνοιξε η αδερφή της η Ιοκάστη.
Α- Γειά!
Ι-Γειά σου Αλίκη
Α- Που είναι η αδερφή σου;
Ι- Πάνω
Α- Ντύνεται έτσι;
Ι- Όχι...κοιμάται
Α- Πάω να την ξυπνήσω
Ι- Εντάξει
Κατευθύνθηκα στο δωμάτιο της Μιράντας άνοιξα την πόρτα και έκατσα στο κρεβάτι της. Ω ναι κοιμάται ακόμα! Και ξέρω και πως θα την ξυπνήσω! Άρχισα να της γαργαλάω τα πόδια, σε αυτό πάντα υποκύπτει. Άνοιξε το ένα μάτι και με εξέτασε από πάνω μέχρι κάτω. Αυτή τη φορά τη σκούντηξα αφού της είπα ένα "Ξύπνα υπναρού" και αυτή γύρισε πλευρό. Η ώρα είχε περάσει και είχε πάει 7:15. Ξέρω τι θα κάνω!
Α- Ιοκάστη! φώναξα
Ι- Ναι...
Α- Η αδερφή σου δεν ξυπνάει!
Ι - Και τι φταίω εγώ; Νωρίς είναι ακόμα, φύγε θα σε βρει στο σχολείο
Βγήκα έξω και από το σπίτι αλλά είπα να την περιμένω 5 λεπτά. Μετά από 5 λεπτά σηκώθηκα σηκώθηκα και άρχισα να παίρνω τον δρόμο για το σχολείο, το οποίο είναι γύρω στα 5 λεπτά από εδώ. Η Μιράντα δεν άργησε να έρθει και στον δρόμο άκουγα την αδερφή της να μιλάει στο τηλέφωνο με την αδερφή μου.
Η αδερφή μου η Αλεξ και η Ιοκάστη είναι και αυτές κολλητές. Αλλά σε αντίθεση με εμάς τις δύο, αυτές είναι εντελώς αντίθετες!
Η Ιοκάστη μισεί τα μεσα κοινωνικής δικτύωσης όπως facebook, wattpad, instagram...
Η Άλεξ τα χρησιμοποιεί όλα
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...