Part 29

195 26 43
                                    

Μόλις άνοιξα τα μάτια μου αντιλήφθηκα πως ο Chris και ο Josh ήταν ακόμα μαζί μου. Τι καλοί... Αν και εχω την αίσθηση ότι απλά τους πήρε ο ύπνος. Βόδια.

Το κινητό μου χτυπούσε. Τι στο καλό;

Α- Ναι;

Ε- Γεια σου Αλίκη!

Α- Έλενα! Τι ευχάριστη έκπληξη!

Η Έλενα είναι μια φίλη μου. Βασικά δεν μπορείς να την χαρακτηρίσεις φίλη. Ήταν πολύ ψωνάρα και ήθελε να είναι καλύτερή μου στα πάντα. Την είχα γνωρίσει όταν είχα πάει στον Βόλο διακοπές.

Ε- Δεν πιστεύω να σε ξύπνησα;

Α- Όχι καλέ!

Πως σου ήρθε; Πώς να με ξυπνήσεις στις έξι και κάτι το πρωί;

Η αλήθεια είναι πως αυτή ξυπνάει από τις πέντε για να έχει χρόνο να ετοιμαστεί για το σχολείο. Πως αντέχει θεέ μου!

Ε- Α γιατί σε είχα πάρει και κατά τις πέντε και δεν απάντησες...

Α- Α ναι μωρέ στις πέντε έλουζα τα μαλλιά μου για να είναι φρέσκα, όπως κάθε μέρα. Όποτε και να με πάρεις τέτοια ώρα θα λούζομαι.

Όχι πως θα κοιμάμαι...

Ε- Ααα εντάξει. Σε πήρα να σου πω ότι σήμερα θα έρθουμε στην Αθήνα και θα ήθελα πολύ να σε δω και να γνωρίσω και το αγόρι σου. Έχεις αγόρι έτσι;

Α- Εμ ναι φυσικά! Εννοώ ποιος δεν έχει αγόρι;

Ε- Έλα μου ντε!

Α- Τι ώρα θα φτάσετε;

Ε- Θα σε πάρω να βγούμε με το αγόρι σου. Και μην ανησυχείς δεν θα φύγουμε σήμερα οπότε μπορούμε να κάνουμε ότι θες!

Α- Πόσο χαίρομαι!

Ε- Ωχ πρέπει να κλείσω. Δεν έχω προλάβει να βαφτώ και να ντυθώ! Μπάι!

Α- Γεια!

Τι το θέλω και το ανοίγω το ρημάδι το στόμα μου...

Η ώρα είναι εφτά παρά δέκα. Έχω λίγο χρόνο ακόμα να χουζουρέψω. Έκλεισα τα μάτια μου και χώθηκα πιο βαθιά στην μεγάλη αγκαλιά τους.

****

«Αλίκη! Αλίκη ξύπνα!»

Πετάχτηκα από το κρεβάτι και αντίκρισα τον αδερφό μου και τον Chris.

Α- Τι έγινε;

J- Πήγε οχτώ παρά δέκα!

Α- Τι; Και δεν με ξυπνήσατε;

J- Φαινόσουν πολύ κουρασμένη.

Α- Καλά. Josh θα έρθει η Έλενα στην Αθήνα...

Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//Where stories live. Discover now