Ένας μήνας αργότερα
Νομίζω πως το τζιν μου είναι αρκετά καλό με αυτή την μπλούζα. Σκέφτηκα καθώς κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Κινητό, κλειδιά, τσάντα και έτοιμη. Πήγα στην κουζίνα και έφτιαξα στον εαυτό μου πρωινό το οποίο περιλάμβανε γάλα με δημητριακά. Για κάποιον περίεργο λόγο κανείς δεν είχε έρθει στην κουζίνα. Τέλος πάντων μάλλον πρέπει να τους ξυπνήσω.
Πλησίασα το δωμάτιο του Έρικ και μπήκα μέσα. Όπως είχα φανταστεί και νωρίτερα, κοιμόταν.
Α- Έρικ... Έρικ... Ξύπνα Έρικ...
Ο αδερφός μου άνοιξε τα μάτια του ελάχιστα.
Ε- Μμμμμ
Έκανε και γύρισε πλευρό.Α- Έρικ... Ξύπνα ρε γαμωτο!
Αυτός δεν πτοήθηκε και συνέχισε να κοιμάται.
Α- Έρικ!
Του είπα και αυτός άνοιξε τα μάτια του.Ε- Τι θες;
Α- Πρέπει να πάμε σχολείο!
Ε- Πω... Και πρέπει να πάω σήμερα γιατί έχουμε πρόβα με την χορωδία...
Είπε και σηκώθηκε.Ο Έρικ με την μανία που έχει με την κιθάρα του, παίζει κιθάρα μαζί με κάποια παιδιά για την χορωδία και τώρα κάνουν πρόβες για την γιορτή της εικοστης πέμπτης Μαρτίου. Εγώ κάνω πρόβες για το θεατρικό.
Εγώ σηκώθηκα και κατευθύνθηκα στο δωμάτιο του αδερφού μου. Η αλήθεια είναι πως φοβάμαι λίγο να μπω εδώ μέσα γιατί γύρισε στις παλιές του συνήθειες. One night stand εάν θυμίζει κάτι σε κανέναν. Τουλάχιστον δεν τους ακούω. Ίου γαμωτο τι σκέφτομαι; Χτύπησα την πόρτα και αφού δεν πήρα απάντηση άνοιξα την πόρτα υποθέτοντας ότι δεν θα κάνει τίποτα. Κι όμως. Όταν μπήκα μέσα συνηδειτοποιησα πως όχι μόνο δεν έκανε κάτι αλλά δεν ήταν καν μέσα. Μιας και με έπιασε η περιέργειά μου χτύπησα την πόρτα του μπάνιου αλλά ούτε εκεί πήρα απάντηση. Την άνοιξα και συνηδειτοποιησα ότι δεν ήταν εκεί. Τι να πω, μάλλον θα τον πήρε ο ύπνος σε κανένα μπαράκι ή στον Chris.
Ο Έρικ μπήκε στην κουζίνα φορώντας ένα μαύρο τζιν και μια άσπρη μπλούζα.
Α- Ο Josh δεν είναι εδώ
Του ανακοίνωσα και αυτός με κοίταξε έκπληκτος.Ε- Τι; Πω και ήθελα να με πάει σχολείο!
Α- Κι εγώ. Θα πάμε μαζί;
Ο Έρικ δεν απάντησε και κοιτούσε το κινητό του.
Α- Έρικ!
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...