⬇Please στο τέλος διαβάστε το σημείωμα κάτω είναι σημαντικό⬇
Θυμός. Ένα συναίσθημα. Ένα ήρεμο ή έντονο συναίσθημα. Όλοι το έχουμε διαβεί. Λένε πως δεν είναι σκέτο συναίσθημα. Πώς κάτι κρύβεται από πίσω. Νοσταλγία; Λύπη; Φόβος;
Ίσως. Εξαρτάται. Σε κάποιους είναι νοσταλγία. Σε κάποιους λύπη. Και σε άλλους φόβος. Γίνεται να θυμώνεις από ευχάριστο συναίσθημα; Θα ρωτούσε κάποιος. Φυσικά. Αν θες να το κρύψεις. Είναι σπάνιο όμως.
Κάποιος άλλος θα έλεγε πως απλώς αλλάζεις συναίσθημα. Ίσως. Ίσως περνάς από τον φόβο και την νοσταλγία στον θυμό. Όλα όμως βασίζονται πάνω σε κάτι πιο δυνατό. Στα γεγονότα. Χωρίς γεγονότα δεν υπάρχει θυμός λύπη ή νοσταλγία. Χωρίς γεγονότα δεν υπάρχει χαρά ελπίδα και αγάπη. Χωρίς γεγονότα δεν υπάρχουν συναισθήματα. Χωρίς γεγονότα δεν υπάρχει άνθρωπος. Θα το θεωρουσες σπάνιο. Να υπάρχει γεγονός χωρίς συναισθήματα. Μα ακόμα πιο σπάνιο θα θεωρουσες την πιθανότητα να υπάρχουν συναισθήματα χωρίς γεγονός. Θα το θεωρουσες ακατόρθωτο. Γιατί είναι. Σε κάθε γεγονός υπάρχουν συναισθήματα. Είτε θετικά, είτε αρνητικά. Είτε μίσος και απέχθεια. Όμως αυτά τα συναισθήματά, προέρχονται από κάπου αλλού. Προέρχονται από πρόσωπα. Πρόσωπα που σου δημιουργούν συναισθήματα. Τα πρόσωπα όμως, διαφέρουν από τα γεγονότα. Σε ένα γεγονός είναι σπάνιο να μην νιώσεις κάτι. Αυτό συμβαίνει επειδή τα περισσότερα γεγονότα είναι με πρόσωπα που μας δημιουργούν ευχάριστα συναισθήματα. Ένα απλό πρόσωπο όμως, ένα άγνωστο, δεν σου δημιουργεί συναισθήματα. Το θεωρείς ως ένα κοινό πρόσωπο με όλα τα υπόλοιπα. Τίποτα ιδιαίτερο. Υπάρχουν πρόσωπα που σε κάνουν να νιώσεις χαρά Λύπη θυμό ή οτιδήποτε άλλο. Τα πρόσωπα στα οποία δίνεις το δικαίωμα να σε κάνουν να νιώσεις και τους κατατασεις στην κατηγορία "φίλοι". Αυτοί, με την σειρά τους σε κατατάσσουν στην ίδια κατηγορία και σου δίνουν το δικαίωμα να τους κάνεις να νιώσουν ένα συναίσθημα. Μερικοί, μπορούν να ξεπεράσουν αυτή την κατηγορία και να ανέβουν σε μία κατηγορία που είναι κάτι παραπάνω από φίλοι. Γιατί όμως υπάρχουν κάποιοι που κατατάσσονται μόνοι τους σε μια κατηγορία χωρίς να το θες και σε κάνουν να νιώσεις άσχημα; Κανένας άνθρωπος Δεν έχει το δικαίωμα να σε κάνει να νιώσεις άσχημα. Μερικοί δεν το κάνουν επίτηδες απλώς δεν σε ξέρουν αρκετά καλά για να σταματήσουν νωρίς.
Αυτά τα δύο συναισθήματα και πολλά ακόμη θα χαρακτήριζαν τα τρία αδέρφια μόλις ανακάλυπταν το γεγονός που προκάλεσε τόση έκπληξη στον αδερφό τους. Διότι ο πατέρας τους αφού διώχτηκε από μια κατηγορία στην ζωή τους, εισχωρήσε σε μια άλλη χωρίς άδεια. Όμως θα το ξεπερνούσαν. Γιατί οι κατηγορίες στις οποίες είχαν καταταχθεί τα αδέρφια μεταξύ τους ήταν πιο δυνατές από την κατηγορία του μίσους και της απέχθειας. Γιατί όταν δίνεις σε κάποιον την καρδιά σου ξέρεις πως είναι ικανός να την ραγίσει αλλά τον εμπιστεύεσαι να μην το κάνει. Όταν όμως δεν την δίνεις, τότε, δεν έχει πιθανότητες να το κάνει. Κάποιες φορές όμως, δυστυχώς, την δίνεις χωρίς να το θέλεις. Και τότε είναι πολύ πιο επίπονο.
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...