Chris's pov
"Μαλάκα ξύπνα. Ξύπνα ρε"
Άκουγα τακτικά στον ύπνο μου. Κάθε φορά προσπαθούσα να τους αποφύγω αλλά δεν πάει άλλο. Άνοιξα τα μάτια μου και προς μεγάλη μου έκπληξη είδα μπροστά μου τον μαλάκα τον Ιάκωβο. Κάτσε τι θέλει αυτός;
"Τι θες ρε μαλάκα;"
"Τι τι θέλω ρε μαλάκα; Μας πήρε ο ύπνος να μην σε ξυπνήσω;"
"Που μας πήρε ο ύπνος;"
"Κοίτα γύρω σου"
Και γιατί να το κάνω; Αναρωτήθηκα και κοίταξα γύρω μου. Τι στον... Το κεφάλι μου ρε γαμώτο. Ούτε με σφυρί να με χτυπούσαν! Μάλλον έχω πυρετό γιατί με τόσο πονοκέφαλο και όλες αυτές τις σκόρπιες εικόνες στο μυαλό μου δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάτι άλλο. Τι στο καλό σημαίνουν αυτές οι εικόνες; Κι όμως κάτι μου θυμίζουν... Χθες... Ο josh έφευγε... Τα κορίτσια... Οι γονείς μου... Η ταινία... Τα Starbucks...
Το δικό μου θέμα όμως είναι τι κάνω εδώ με αυτούς. Και πού είναι τα κορίτσια; Μάλλον θα είναι σπίτι."Πάρε"
Μου είπε ο Ντάνιελ και μου έδωσε έναν καφέ.
"Είσαι τυχερός που το μαγαζί δεν κλείνει"
Είπε ο Ιάκωβος. Κοίταξα γύρω μου το μπαρ που είχε γίνει καφετέρια.
"Τα κορίτσια δεν πρέπει να τα πάρεις τηλέφωνο;"
Μου είπε ο Μιχάλης."Γιατί να τα πάρω τηλέφωνο;"
Τους ρώτησα καθώς έπινα άλλη μια γουλιά από τον καφέ που μου είχαν φέρει."Α καλά. Αυτός είναι χειρότερα από ότι νόμιζα!"
Είπε ο Κώστας."Γιατί ρε παιδιά τι έγινε;"
Τους είπα με περιέργεια. Τι περίεργο μπορεί να συνέβη; Δεν είναι η πρώτη φορά που μεθαω αλλά συνήθως δεν μου λένε να πάρω τηλέφωνο κάποια. Μήπως ήταν καμία ενδιαφερόμενη χθες βράδυ και μου έδωσε το κινητό της; Έψαξα στις τσέπες μου αλλά δεν βρήκα κάτι."Έφυγαν μόνες τους"
"Χωρίς να μου δώσουν το κινητό τους;"
"Καλά δεν έχεις το κινητό της αδερφής σου;"
Με ρώτησε ο Μιχάλης έτοιμος να ξεσπάσει."Που κολλάει η αδερφή μου;"
Τους ρώτησα στον ίδιο τόνο. Μα πού κολλάει η αδερφή μου; Να ήταν φίλες και να είχαμε ξανά γνωριστεί;"Καλά πόσο είχες πιεί;"
Ρώτησε ο Ιάκωβος."Αρκετά για να μην θυμάται τίποτα"
Απάντησε ο Κώστας.
KAMU SEDANG MEMBACA
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...