Α- ΑΣΕ ΜΕ
Έλεγα μέσα στους λυγμούς μου.
Luke's pov
Η Άλεξ είχε πάει για ποτό εδώ και κάτι λεπτά. Μα καλά γιατί δεν έρχεται; Θα το ερευνήσω. Μα γιατί δεν είναι στο μπαρ; Και κάτσε τι... ποιος είναι αυτός ο μ@λ@κ@ς που την σέρνει στις τουαλέτες; Ώ πα κάτσε. Ωχ όχι την σέρνουν στις τουαλέτες! Ω μ@λ@κ@ είναι πολύ γεροδεμένος δεν μπορώ να πάω μόνος μου!
L- Μ@λ@κες ελάτε λίγο εδώ!
Ανεβήκαμε τις σκάλες και φτάσαμε έξω από τις τουαλέτες. Μπήκα μέσα και...
Άλεξ pov
Όσο πιο πολύ φώναζα τόσα πιο πολλά χαστούκια προσγειώνονταν στο μάγουλό μου. Αλλά δεν το έβαλα κάτω. Τον έσπρωχνα αλλά δεν ένιωθε τίποτα, τον χτύπαγα αλλά το μόνο που ένιωθε ήταν ένα χάδι. Του φώναζα αλλά δεν άκουγε. Ε δεν θα το αφήσω έτσι! Δεν θα είμαι εγώ το κοριτσάκι που όλοι λυπούνται επειδή ένας μ@λ@κ@ς τη βίασε! Όχι! Τον κλότσησα στο αδύνατο σημείο του και αυτός διπλώθηκε στα δύο. Να η ευκαιρία μου! Αλλά πριν προλάβω να φύγω η πόρτα άνοιξε και αντίκρισα τον Luke!
Α- Πάμε να φύγουμε!
Ήταν το τελευταίο που είπα πριν φύγουμε για το σπίτι του.
Αλίκη pov
Ο Μανώλης μου είπε τον λόγο που έφυγε η αδερφή μου. Εκείνη την ώρα μόλις είχα παραγγέλλει την Τρίτη μπύρα και ψιλοζαλιζόμουν αλλά καταλάβαινα τι έλεγε.
Πήγα στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπό μου και είδα έναν τύπο να κάθετε και να βρίζει, πολύ πλούσιο λεξιλόγιο βρε παιδί μου...
Έριξα λίγο παραπάνω νερό από όσο έπρεπε στο πρόσωπό μου και μετά δεν μπορούσα να βρω χαρτί ή να ανοίξω τα μάτια μου. Ξαφνικά νιώθω ένα χέρι στον ώμο μου και ένα άλλο χέρι να μου δίνει μια πετσέτα.
Α- Ευχαριστώ
Είπα καθώς σκούπιζα το πρόσωπό μου. Ήταν αυτός που είχα δει να βρίζει.
?- Συνέβη κάτι;
Α- Ε εμ... όχι τίποτα...
?- Πες μου...
Α- Τίποτα τίποτα ξέχνα το
?- Είπα πες!
Α- Τίποτα σου λέω
?- Πες μου τώρα αλλιώς θα υπάρξει αντίποινο!
Α- Καλά... να... κάποιος πήγε να βιάσει την αδερφή μου πριν λίγο και... ε να... είμαι κάπως...
Σάστισε.
?- Ώστε εσύ είσαι η αδερφή της... πως την είπαμε;
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...