«Ρε Αλίκη δεν είσαι έτοιμη ακόμα;»
Φώναξε ο αδερφός μου.
«Ναι ναι τώρα σχεδόν!»
Φώναξα.
Ήταν πια αρχές Σεπτεμβρίου και έπρεπε να φύγουμε. Ο Έρικ, έφευγε κι αυτός σήμερα. Θα πηγαίναμε στην πόλη όπου ήταν η σχολή στην οποία πέρασε ο Josh. Τελικά δεν πέρασε σε αυτή που ήθελε, γιατί είχε γράψει αρκετά παρακάτω, αλλά σε μια άλλη, σε μία κωμόπολη, την Ναύπακτο. Την είχα ακουστά, λένε πως είναι πολύ όμορφη. Νομίζω πως θα το μάθω από κοντά αυτό. Είμαι στο δωμάτιό μου και ετοιμάζομαι, μαζεύοντας τα τελευταία πράγματα.
Μόλις τέλειωσα, πήρα τις δύο βαλίτσες μου και τις έσυρα στην κουζίνα όπου είδα τα αδέρφια μου. Κοίταξα γύρω μου, και άφησα τις βαλίτσες. Κοίταξα στο τραπέζι, και είδα κάτι κρουασανάκια. Τουλάχιστον με σκέφτηκαν. Σκέφτηκα και άρχισα να τρώω το ένα.
Λίγη ώρα αργότερα, ήμασταν στο αυτοκίνητο και είχαμε φτάσει στο σχολείο του Έρικ. Ήταν τεράστιο. Δεν είχα την ευκαιρία να μπω μέσα αλλά όταν είχαν κάνει ξενάγηση στον Josh και τον Έρικ, είχαν πει πως είναι τέλειο.
Βγήκαμε και οι τρεις από το αυτοκίνητο.
«Θα μου λείψεις!»
Είπα και χώθηκα στην αγκαλιά του Έρικ.
«Κι εμένα μικρή»
Είπε και με κράτησε πιο σφιχτά.
Μόλις χωριστήκαμε, τον πλησίασε ο Josh και του μίλησε.
«Μικρέ... Όπως φαίνεται είσαι πιο ικανός από ότι εγώ σε κάτι τέτοια με διάβασμα»
«Νομίζω πως εννοείς μουσική»
Είπα και σκούπισα μερικά δάκρυα από τα μάτια μου.
«Ναι ναι αυτό»
Είπε προσπαθώντας να ελαφρύνει την ατμόσφαιρα.
Αγκαλιάστηκαν, και μετά ο Έρικ πήρε τις βαλίτσες του και χάθηκε στον μεγάλο κήπο. Ο αδερφός μου με αγκάλιασε, αφού είδε τα δάκρυα στα μάτια μου και ξαναμπήκαμε στο αυτοκίνητο.
Όσο οδηγούσε ο Josh, ένιωσα καλύτερα. Θα έκανα μια νέα αρχή, μακριά από όλους και όλα.
Μαζί με τον αδερφό μου.
Και φυσικά θα είχα την Μιράντα και τον Έρικ δίπλα μου από το τηλέφωνο.
Θα αγαπάμε πάντα ο ένας τον άλλον.
Θα είμαστε πάντα δίπλα ο ένας στον άλλο όσα μίλια μακριά κι αν βρισκόμαστε.
Ακόμα και με τον Josh και τον Chris.
Τελικά αυτοί που μένουν πάντα δίπλα σου δεν είναι αναγκαστικά η οικογένεια σου.
Είναι αυτοί που επιλέγεις να είναι οικογένεια.
Always next to you
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...