Part 18

230 30 22
                                    

Ε- Μην τολμήσεις και πεις τίποτα για εμάς στον πατέρα μου και την μάνα σου! Ακούς; Αλλιώς η ζωή σου εδώ μέσα θα είναι βασανιστήριο!

Και με αυτό έκανε μεταβολή και έφυγε.

Είχα μείνει άναυδη να κοιτάω το μέρος στο οποίο βρισκόταν ο Έβαν νωρίτερα. Τι συνέβη μόλις τώρα; Με απείλησε; Τώρα τι θα κάνω; Μάλλον πρέπει να πάω στην βόλτα που έλεγα νωρίτερα. Θα με βοηθήσει να σκεφτώ τι θα κάνω...

Αφού πήρα τα κλειδιά που μου είχε δώσει η μαμά βγήκα από το σπίτι. Εκείνη την ώρα έβγαινε και κάποιος άλλος από το απέναντι σπίτι. Ήταν ένα κορίτσι. Μόλις με είδε με πλησίασε.

?- Γειά σου, είμαι η Ahana!

Α- Γειά σου είμαι η Άλεξ!

Ah- Είσαι καινούρια στην γειτονιά; Δεν σε έχω ξαναδεί εδω...

Α- Ναι ήρθα εδώ σήμερα με την μητέρα μου τον φίλο της και τον θετό αδερφό μου...

Ah- Εμ εγώ ήμουνα έτοιμη να βγω με κάτι φίλους θες να έρθεις;

Α- Εμ καλα...

Ah- Είχες σκοπό να πας κάπου και σε σταμάτησα;

Α- Όχι είχα σκοπό να βγω μια βόλτα να δω το μέρος...

Ah- Ωραία τότε μπορείς να έρθεις μαζί μου να σε γνωρίσω στα παιδιά...

Α- Εμ... Καλά...

Ah- Πάμε

Α- Από που είσαι;

Ah- Από την Ινδία

Α- Αλήθεια; Δεν έχω πάει ποτέ είναι ωραία;

Ah- Ναι είναι υπέροχα! Εσύ από που είσαι;

Α- Δεν είναι μακρυά... Έμενα κάπου στο κέντρο της Αθήνας...

Ah- Αα... Να εδώ είναι τα Starbucks πάμε

Μπήκαμε μέσα και πλησιάσαμε σε μια παρέα παιδιών. Ήταν πέντε άτομα. Τρία αγόρια και δύο κορίτσια.

Ah- Γεια! Εμ παιδιά αυτή είναι η Άλεξ είναι καινούρια και μένει στην γειτονιά μου!

Αμ- Γεια είμαι η Αμάντα!

P- Γεια είμαι η Paisley!

T- Tomas

D- David

G- Εγώ είμαι ο Greg

Α- Χαρηκα!

Όλοι- Κι εμείς!

Εκείνη την ώρα είδα την πορτα να ανοίγει και να ξεπροβάλλει ο... Έβαν... Δεν του έδωσα σημασία και έκατσα σε μια καρέκλα δίπλα από τον David.

Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//Where stories live. Discover now