Ένιωθα λίγο ένοχη που άφησα την Μιράντα. Και πολύ χαζή που δεν πήρα το κινητό μου. Λες να με ψάχνουν; Μπα, θα νομίζουν πως είμαι μέσα.
Δεν είχα προλάβει να δω πως είναι έξω από το μπαρ γιατί είχα την προσοχή μου στο ίδιο το μπαρ. Όπως φαίνεται είναι μια πόλη, υποθέτω, στην οποία από την βόλτα που έχω κάνει υπάρχει μια παιδική χαρά λίγο πιο μακριά από κάτι σπίτια και τον πολιτισμό. Ποιός νοιάζεται για τον πολιτισμό; Ελπίζω να μην πλησιάσει κανένας περίεργος πάντως. Κάθισα σε μία κούνια συν παιδική χαρά και την κουνησα λίγο πέρα-δώθε. Στο μυαλό μου ήχησε μόνο ένα πράγμα.
Πώς θα γυρίσουμε σπίτι;
Αυτή ήταν η πρώτη σκέψη μου. Μετά, όλες ξεχύθηκαν σαν καταρράκτης.
Τι θα γίνει αν γυρίσει ο αδερφός μου κι εμείς όχι;
Υπάρχει πιθανότητα να καταλήξω να κοιμάμαι στην τσουλήθρα;
Ή χειρότερα, υπάρχει πιθανότητα να έρθει κανένας βιαστής και να είμαι μόνη μου;
Ο Chris θα συνεχίσει να πίνει;
Και το κυριότερο:
Να γυρίσω στο μπαρ;Οι ερωτήσεις στο μυαλό μου πάγωσαν και περιστρεφονταν αμιλητες γύρω από αυτή τη μία. Ξαφνικά οι ερωτήσεις εξαφανίστηκαν και τις αντικατέστησαν οι υπόλοιπες σκέψεις όπως:
Άμα πάω, θα λένε πως φοβόμουνα έξω και θα πρέπει να μείνω εκεί να δω τι θα γίνει με τον Chris.
Δεν θα έχω τον φόβο πως θα πλησιάσει και κανένας περίεργος, αν και δεν ξέρω κατά πόσο μη-περίεργοι είναι αυτοί στην παρέα και σίγουρα δεν θα με πάρει ο ύπνος στην τσουλήθρα.Αν δεν πάω, θα ξεπαγιασω εδώ έξω, γιατί ούτε μπουφάν πήρα, Δεν θα μπορώ να ζητήσω να φύγουμε αν και θα με δούλευαν άλλοι, θα έχω τον φόβο μήπως έρθει κανένας περίεργος και θα έχω αφήσει την Μιράντα μόνη της. Όμως, θα δείξω δύναμη. Όχι φόβο. Αν δεν γυρίσω, θα δείξω δυνατή. Αν και, είναι πιο ασφαλές εκεί...
Υπερίσχυσε το πείσμα μου. Ως ταύρος είμαι αρκετά πεισματάρα και αποφάσισα πως θα μείνω έστω και για λίγο. Τι θα γίνει δεν θα με ψάξουν;
Σε κάποια στιγμή πλησίασαν κάτι άγνωστα αγόρια, όχι πολύ μεγάλα.
"Εεεε κοπελιά το φάντασμα προσπαθείς να παίξεις; Ξέρεις αυτό φοράει άσπρα!" Είπε το ένα από αυτά και γέλασε.
Α- Προτιμώ το "δαίμονας"
Του απάντησα.
"Οι δαίμονες είναι όμορφοι" Απάντησε ένας από αυτούς και γέλασαν.
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...