part 25

194 27 13
                                    

Είχε πλησιάσει τον σουγιά πολύ κοντά στον λαιμό μου και άρχισε να τον πιέζει. Σε λίγο άρχισα να πονάω λίγο και ένιωσα κάτι υγρό να κυλάει στον λαιμό μου. Δεν θα έχει αίσιο τέλος αυτό.

Τα αφτιά μου είχαν αρχίσει να βουίζουν και δεν έβλεπα πολύ καλά γύρω μου. Ένιωθα σαν να είμαι άρρωστη... Μακάρι βέβαια... Τα μικρά παιδάκια ελπίζουν να μην έχουν ποτέ πυρετό αλλά αυτή τη στιγμή θα προτιμούσα χίλιες φορές να έχω πυρετό από αυτό που γίνεται. Όλο μου το σώμα κάνει προσπάθειες να μείνω έτσι όμως το μυαλό μου δίνει εντολές να πέσω σε έναν μικρό ύπνο...

Κι όμως λίγο πριν κλείσω τα μάτια μου τον ένιωσα να απομακρύνεται. Από την ζάλη μου δεν κατάλαβα τι συνέβαινε. Όμως μετά από λίγη ώρα στην οποία προσπαθούσα να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά ένιωσα κάποιον να με κρατάει

《Αλίκη! Αλίκη μείνε μαζί μου! Αλίκη!》

Μετά τοποθέτησε κάτι στην πληγή μου. Λίγο αργότερα κατάφερα να ανοίξω τα μάτια μου. Δεν ζαλιζομουν τόσο όσο πριν. Μόλις κατάφερα να δω και τα μάτια μου δεν ήταν τόσο θολά αντίκρισα τον Chris. Τον Chris? Αυτός δεν μου έχει μιλήσει από τότε που με είχε δει με τον Seb. Πω πρέπει να του πω πως λυπάμαι... Δεν Νομίζω ότι θα τα καταφέρω τώρα όμως... Με έβαλε στην αγκαλιά του όπου και έμεινα για αρκετή ώρα μέχρι να καταφέρω να ανακτησω ένα μέρος των δυνάμεών μου.

Α- Ευχαριστώ

C- Πάντα θα σε βοηθάω πριγκίπισσα

Α- Συγγνώμη για-

C- Δεν πειράζει. Κι εγώ δεν έπρεπε να αντιδράσω έτσι.

Α- Τι θα κάνουμε τώρα; Δεν γίνεται να μείνουμε εδώ μέχρι να τελειώσει...

C- Μισό

Είπε και κατευθύνθηκε στο αυτοκίνητό του. Έβγαλε ένα κουτί με πρώτες βοήθειες και καθάρισε τις πληγές μου. Τέλος μου έβαλε μια γάζα στο σημείο της πληγής.

Α- Φαίνεται πολύ έτσι;

C- Μην ανησυχείς το 'χω

Έφυγε λίγο πιο πέρα και τον ακολούθησα. Μετά τον άκουσα να λέει

C- Ρε Νάντια αυτό το μαύρο φουλάρι δεν σου ταιριάζει και τόσο...

Ν- Λες; Αχ τώρα τι θα κάνω;

C- Αν θες το κρατάω και στο δίνω μετά

Ν- Αχ θα το έκανες αυτό για μένα; Σε ευχαριστώ!
Είπε και του έδωσε το φουλάρι.

Ο Chris το πήρε και ήρθε δίπλα μου

C- Βλέπεις;

Α- Ρε δεν γίνεται να το κλέψω

Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//Where stories live. Discover now