Γεια σας!
Όπως βλέπετε στον τίτλο πάνω ☝ έφτιαξα trailer! Ω ναι! Για το δεύτερο Βιβλίο!
Μπορεί να υπάρξει και για το πρώτο αργότερα 😈
Αλλά αυτό είναι για το δεύτερο το οποίο λέγεται... (Καλά μάλλον το είδατε στο trailer Όσοι το παρακολουθήσατε... Αλλά τεσπα) 😆
Όπως έλεγα... Λέγεται... *ήχοι ντραμς* COMING BACK
Coming back για την ακρίβεια απλά είμαι ενθουσιασμένη 😆
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΆ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΈΝΗ
Και αγχωμένη.
Βλέπετε, ήταν η πρώτη φορά που ανέβασα βίντεο στο YouTube... Τεσπα...
Ευχαριστώ πολύ την GreekCompe για τα trailer tutorials! Πραγματικά χωρίς αυτόν τον οδηγό θα το έκανα χάλια! Όχι πως τώρα είναι και το καλύτερο αλλά τεσπα!
Επίσης έχω ανεβάσει περίληψη στο δεύτερο βιβλίο οπότε αν θέλετε μπορείτε να πάτε να το δείτε και να το βάλετε στην Βιβλιοθήκη σας! Θα ανέβει Και το πρώτο κεφάλαιο κάποια στιγμή (όταν έχω μερικούς ψήφους μην το ανεβάσω και δεν το διαβάσει κανείς...) οπότε όσο πιο γρήγορα το δείτε τόσο πιο γρήγορα θα ανέβει το πρώτο! 😈
Ευχαριστώ ΠΑΡΆ ΠΟΛΎ για την υποστήριξη όλων σας σε αυτό το βιβλίο πραγματικά την εκτιμώ! ❤ Και θα ήθελα να ξέρετε πως όπως ήσασταν εσείς εδώ για εμένα θα είμαι κι εγώ για εσάς. Είτε για να διαβάσω την ιστορία σας είτε για να μιλήσουμε!
Έβλεπα κάποιους συγγραφείς στο Wattpad να γράφουν 'σας αγαπώ' σε αυτούς που το διαβάζουν πριν αρχίσω να γράφω την ιστορία και ήμουνα σε στιλ "μα πώς τους αγαπάει;" αλλά τώρα καταλαβαίνω απόλυτα. Και επειδή δεν νομίζω πως έχω αρκετά κότσια για να το παραδεχτώ θα σας πω πως είστε πολύ σημαντικοί για εμένα. Χωρίς εσάς, δεν θα είχα φτάσει εδώ που είμαι, να φτιάχνω δεύτερο βιβλίο, και trailer. Σίγουρα όχι trailer πάντως. Οπότε σε εσάς που διαβάζετε την ιστορία μου, παρόλο που είστε λίγοι, είστε ξεχωριστοί για εμένα.
Πολύ μελό το πήγα. 😂
Αλλά είναι αλήθεια. Και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους την διαβασαν, και ένα ακόμη μεγαλύτερο σε όσους θα συνεχίσουν.
Όποτε...
Ευχαριστώ.
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...