Part 10

272 36 9
                                    

Η ώρα είχε περάσει από μεσάνυχτα και έβλεπα με την αδερφή μου the vampire diaries όταν ακούσαμε την πόρτα να ανοίγει ήσυχα. Μα καλά γύρισε από τώρα ο Josh? Μόνο που δεν ήταν ο Josh. Όταν πήγα να φάω κάτι στην κουζίνα είδα έναν τύπο με μαχαίρι να ψάχνει κάτι.

Α- ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Ο τύπος γύρισε και με κοίταξε. Θα πρέπει να ήταν γύρω στα τριάντα και κάτι και φάνηκε λίγο έκπληκτος

Άντρας- Φύγε από εδώ κλείσε το στόμα σου και μην πεις σε κανέναν τίποτα αλλιώς δεν το έχω σε τίποτα να σε σκοτώσω εδώ και τώρα

Α- Ποιος είσαι και τι θες σπίτι μου;

Άντρας- Σπίτι σ- Ω η απόγονος

Α- Συγγνώμη;

Του είπα και με στυλ bitch. Εδώ η ζωή μου κινδυνεύει και εγώ θέλω να το παίξω και bitch. Κάτι πρέπει να κάνω.

Ευτυχώς εκείνη την ώρα μπήκε μέσα η Άλεξ και σάστισε λίγο αλλά μετά έβγαλε από την τσέπη της σπρέι πιπεριού. Μα πως δεν το είχα σκεφτεί; Οι γονείς μας μας είχαν δώσει όταν είχαμε μπει στην εφηβεία αλλά φυσικά εγώ το είχα παρατημένο κάπου στο δωμάτιό...

Η Άλεξ του έριξε διπλή φορά οπότε υπολογίζω πως θα κρατήσει γύρω στο δεκάλεπτο. Τρέξαμε γρήγορα στο πάνω πάτωμα και μπήκαμε στο πρώτο δωμάτιο που βρήκαμε.

Αλεξ- Παίρνω την αστυνομία και εσύ πάρε τον Josh

Α- Οκ

~Στο τηλέφωνο~

J- Ναι;

Α- J-Josh?

J- Αλίκη; Είσαι Καλά; Ακούγεσαι περίεργα....

Α- Josh ένας διαρρήκτης μπήκε σπίτι

J- ΤΙ;

Α- Έλα αμέσως εδώ!

Josh' s pov

Ήμουν σε μια μεγάλη παρέα με πολλά άτομα και όχι δεν έκανα με όλους παρέα. Εγώ, ο Stefan, o James, o Chris, o Luke και κάτι φίλοι του... Ήμουν στο τραπέζι με μια κοπέλα, ναι ναι καλά καταλάβατε τι κάναμε, όταν άκουσα το κινητό μου να χτυπάει.

Κ(οπέλα)- Μην το σηκώσεις μωρό μου...

J- Δεν θα το κάνω

C- Είναι η αδερφή σου

Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin