Alice's pov
Ο αδερφός μου έκλεισε την πόρτα και του έδωσα ένα λεπτό να σκεφτεί. Φαίνεται να είχε σημαντικό λόγο να κάνει κάτι τέτοιο. Μόλις έκατσε στον καναπέ θεώρησα πως μάλλον είναι εντάξει οπότε αποφάσισα να πάρω τον λόγο.
Α- Josh;
J- Ναι;
Α- Γιατί τους είπες ψέματα;
J- Φώναξε τον Έρικ. Είναι κάτι σημαντικό που θέλω να σας πω
Α- Εμ οκ...
Περπάτησα μέχρι το δωμάτιο του Έρικ και χωρίς να χτυπήσω την πόρτα μπήκα μέσα.
Εντάξει πέτυχα κάτι που μπορώ να πω πως το περίμενα. Ο Έρικ τραγουδούσε και χόρευε με τον τραγουδιστή το τραγούδι "demons" των imagine dragons.
Α- Εμ ο Josh είπε να κατέβουμε κάτω. Θέλει να μας πει κάτι λέει.
Ε- Έρχομαι
Είπε και με ακολούθησε.Κατεβήκαμε κάτω όπου αυτή την φορά ο Josh ήταν όρθιος και είχε ανακτήσει την αυτοκυριαρχία του.
J- Καλύτερα να κάτσετε
Α- Καλαααα
Ε- Λοιπόν τι έγινε;
Είπε μόλις καθίσαμε.J- Όσο εσείς κοιμόσασταν πήρε τηλέφωνο ο δικηγόρος και πήγα στο γραφείο του. Ο πατέρας μας ζήτησε την κηδεμονία πίσω.
Ε- ΤΙ;
Α- Να δεν μπορεί να το κάνει αυτό!
J- Κι όμως μπορεί. Και το θέμα είναι πώς αφού δεν είμαι γονέας σας θα αποδειχθεί δύσκολο το να την κρατήσω. Δηλαδή δεν θα φτάνει μόνο η γνώμη σας.
Α- Και τι άλλο θα χρειαστεί;
Ο Josh στήριξε τους αγκώνες του στα πόδια του και με κοίταξε με... συμπόνια;
J- Αυτό που πιστεύουν αυτοί
Α- Τι εννοείς;
J- Έχουν μάτια παντού. Θα ψάχνουν. Θα κοιτάνε παντού. Το κάθε λάθος θα είναι ένα μείον.
Α- Ναι αλλά το κάθε σωστό θα είναι ένα συν
J- Η ζωή είναι άδικη Αλίκη. Η ζωή είναι άδικη.
Μα... Τι εννοούσε; Τι μπορεί να εννοούσε; Είναι τόσο ακαρδοι που θα μας έστελναν πίσω στον πατέρα μου; Μα αυτό είναι τόσο άδικο! Τι διάολο τώρα μου είπε πως μπορεί να γυρίσω πίσω στον πατέρα μου!
Α- Τι... τι διάολο εννοείς;
Τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα. Μπορώ να πω πως από έκπληξη τα συναισθήματά μου πήγαν στον θυμό. Κι όταν λέω θυμό εννοώ πως είμαι έξαλλη. Εάν τολμήσουν και με στείλουν εκεί πίσω το ορκίζομαι θα το σκάσω. Δεν ξέρω που στον διάολο θα πάω αλλά για να του ξεφύγω μπορώ ακόμα και τον γύρο του κόσμου να κάνω.
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...