Οι μέρες περνούσαν γρήγορα μέχρι που έφτασαν οι διακοπές των Χριστουγέννων τα οποία πέρασα με τους αδερφούς μου. Δεν είχα συνηθίσει να περνάω Χριστούγεννα με τόσα λίγα άτομα και μπορώ να πω πως μου άρεσε. Σε λίγες μέρες όμως έρχεται πρωτοχρονιά και πρέπει να πάρω δώρα για όλους. Θα την περάσουμε με την μητέρα και την αδερφή μου. Μισό. Θα είμαστε όλοι; Και ο Εβαν; Θα πάρω την αδερφή μου για καλό και για κακό.
~Στο τηλέφωνο~
Α- Γεια!
Άλεξ- Γεια τι κάνεις;
Α- Τι να κάνω; Να σου πω, όταν έρθουμε θα είμαστε όλοι;
Άλεξ- Ναι. Εγώ, εσύ, ο Έρικ, ο Josh, η μαμά, και ο James με τα παιδιά του
Α- Και τα τρία;
Άλεξ- Ναι
Α- Σκατα. Και πρέπει να πάρω για όλους δώρο;
Άλεξ- Βασικά όχι. Θα φέρουν οι γονείς μας. Αλλά σε εμένα πάρε.
Α- Θα μου πάρεις κι εσύ όμως. Τέλος πάντων πρέπει να κλείσω θέλω να πάω για ψώνια
Άλεξ- Καλά κι εσυ παραμονή παραμονής πρωτοχρονιάς πήγες να τα αγοράσεις;
Α- Μην μου κάνεις κήρυγμα!
Άλεξ- Καλά γεια
Α- Γεια
Και τώρα πρέπει να πάρω για όλους;
Αναρωτήθηκα καθώς έμπαινα στην κουζίνα. Το σκηνικό που αντίκρισα δεν με εξέπληξε καθόλου. Τον Josh με τον Chris να μιλάνε και τον Έρικ να ταΐζει την Χαρά.
Α- Καλημέρα
Είπα και όλοι γύρισαν να με κοιτάξουνJ- Καλημέρα
C- Καλημέρα
Ε- Καλημέρα
Χ- Καλημέρα Αλίκη, ωραίο συνολακι. Θα βγεις;
Α- Ναι θα βγω. Θα πάω στο εμπορικό για ψώνια
J- Να σε πάω εγώ; Θέλω να πάω κι εγώ
C- Ναι κι εγώ. Μαλακα λες η αδερφή μου να έχει πάει ή να πιστεύει πως θα πάμε μαζί;
Α- Η Μιράντα δεν έχει πάει θα πάει σήμερα και δεν πιστεύει πως θα πάτε μαζί γιατί θα πάμε μαζί
C- Ααα οκ τότε
J- Καλά μισό μόνο να ντυθώ
Μόλις μπήκα στο αυτοκίνητο άφησα τις σκέψεις να με κατακλύσουν. Θυμήθηκα την πρώτη φορά που είχαμε πάει με την μητέρα μου για χριστουγεννιάτικα ψώνια. Περπατούσαμε έξω από ένα μαγαζί με παιχνίδια όπου ξαφνικά ο τετραχρονος εαυτός μου είδε ένα παιχνίδι. "Παιδιά εγώ αυτό ζήτησα από τον Άγιο Βασίλη, αυτό το μωρό. Το ροζ. Εσείς τι ζητήσατε;" Ήταν η εποχή που ο Josh είχε μάθει πως δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης, κάπου όταν ήταν στην ηλικία των εννιά. Εγώ ήμουν τέσσερα, ο Έρικ πέντε και η Άλεξ έξι. "Εγώ του ζήτησα την barbie fairytopia" είπε η Άλεξ. "Εγώ του ζήτησα τον Spider-Man!" Είπε ο Έρικ. "Εσύ Ιωσήφ;" τον ρώτησε η αδερφή μου. "Παιδιά φτάνει!" "Μα... Θέλαμε να μάθουμε τι του ζήτησε" "Αλεξάνδρα έχουμε δουλειές τώρα!" Γέλασα και κατέβηκα από το αυτοκίνητο μιας και είχαμε φτάσει στο εμπορικό και βρήκα την Μιράντα.
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...