Part 41

136 18 0
                                    

Το θέμα όμως είναι, τι διάολο έλεγαν;

Μία φωνή μου έλεγε να μπουκαρω μέσα και να τους κάνω να μου πουν αλλά συνηδειτοποιησα ότι δεν θα έβγαζε πουθενά.

Έτσι έμεινα να ακούσω.

Γ- Ναι κι εμένα είναι ο κολλητός μου!

Μ- Είναι τελείως διαφορετικά! Μα πως γίνεται ο κολλητός σου ο Μανώλης να βάζει έναν γνωστό του-

Γ- Ξάδερφος του ήταν

Μ- Ναι οκ. Να τον βάζει να φιλήσει την Αλίκη για να χωρίσει με τον φίλο της και εσύ να κάνεις σαν να μην συνέβη τίποτα!

Μισό... ΤΙ;

Γ- Μα δεν συνέβη τίποτα! Έβαλε τον ξάδερφο του να το κάνει για να είναι σίγουρος πως δεν θα την διεκδικήσει μετά και επίσης δεν είναι καλύτερα τα πράγματα τώρα; Είμαι σίγουρος πως και η Αλίκη προτιμάει τον Μανώλη!

Μ- Αυτό δεν το κρίνεις εσύ!

Γ- Καλά άστο θα τα πούμε όταν είσαι πιο ήρεμη.

Είπε ο Γρηγόρης και πλησίασε την πόρτα. Έτρεξα και κάθισα σε έναν καναπέ ανοίγοντας το κινητό μου. Δεν ξέρω αν ο Γρηγόρης με πρόσεξε όταν περνούσε πάντως δεν μου μίλησε και κοπάνησε την πόρτα πίσω του. Έτσι εγώ έτρεξα στο δωμάτιο της Μιραντας.

Α- Τι ήταν αυτό;

Μ- Εμ... Ο τσακωμός μου με τον Γρηγόρη. Νομίζω δεν χρειάζεται να σου εξηγήσω τι έγινε.

Α- Όχι. Κατάλαβα. Σόρι που κρυφακουγα.

Μ- Δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς για αυτό ανέφερα το τι έγινε. Για να καταλάβεις.

Α- Οπότε αυτός έφταιγε;

Μ- Όπως φαίνεται

Πάνω στην ώρα που είχα την απάντηση έτοιμη με διέκοψε ο ήχος του μηνύματος από το κινητό μου.

Μανώλης:
"Γεια σου μωρό μου δεν έχουμε μιλήσει καθόλου ♡"

Πιθανότατα δεν έχει μιλήσει στον Γρηγόρη.

Το έδειξα στην Μιράντα.

Α- Τι να του πω;

Μ- Δεν ξέρω ρε Αλίκη τι λες;

Α- Βασικά εγώ λέω να τον πιάσω απροετοίμαστο και να του το πω πριν προλάβει ο Γρηγόρης

Μ- Συμφωνώ. Τι θα του πεις;

Α- Μπορώ να του πω να έρθει από 'δω;

Μ- Φυσικά!

"Ναι δεν έχουμε μιλήσει. Θες να έρθεις από το σπίτι της Μιραντας; Αυτή την στιγμή έχει βγει με τον Γρηγόρη και είμαι μόνη μου σπίτι της..."

Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//Where stories live. Discover now