Tο επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι να ξυπνάω στο κρεβάτι μου. Δεν ξέρω τι συνέβη κάτω και φοβάμαι πως δεν θέλω να μάθω. Η ώρα είναι εφτά. Καλύτερα να ετοιμαστώ. Γ@μ#τ^ τα μάτια μου είναι κατακόκκινα! Τι θα κάνω τώρα; Έχω αφήσει το nececer μου στο μπάνιο! Ένα μου μένει να κάνω! Πρέπει να πάω αθόρυβα να το πάρω. Ανοίγω προσεχτικά την πόρτα. Ωραία κανένας στον διάδρομο. Κάνω μερικά βήματα. Γ@μ#τ^ ο Josh είναι στον καναπέ και βλέπει τηλεόραση! Εντάξει πρέπει να πάω αθόρυβα στο μπάνιο.
J- Καλημέρα!
Είπε και γύρισε να με κοιτάξει.J- Αλίκη έκλαιγες;
Α- Τι; Όχι!
J- Αλίκη... Το θρίλερ φταίει;
Α- Όχι
J- Ο μπαμπάς;
Α- Όχι
J- Και τα δύο...
Είπε περισσότερο στον εαυτό τουJ- Κοίτα Αλίκη στο θέμα με την ταινία δεν χρειάζεται να φοβάσαι είναι απλώς μια ταινία. Και όσο για τον μπαμπά ήταν απλώς μια στιγμή αδυναμίας που ήπιε λίγο παραπάνω.
Είπε και με έβαλε στην αγκαλιά του.
J- Προσπάθησα να σταματήσω τον Chris για το θρίλερ μιας και τα θρίλερ που βλέπει είναι για ενήλικες...
Α- Κάτσε δηλαδή μου λες ότι είδα ένα θρίλερ για ενήλικες;
J- Ναι αυτό λέω... Προσπάθησα να τον σταματήσω αλλά με σταματήσατε εσύ και το πείσμα σου!
Α- Δηλαδή δεν το έκανες για να με πειράξεις;
J- Όχι χαζούλα! Απλά ήξερα ότι θα τρομάξεις! Και το σιγούρεψα όταν αναπήδαγες.
Βασικά είμαι σίγουρη ότι λέει την αλήθεια γιατί κάθε φορά που έδειχνε κάτι τρομακτικό εγώ αντί να τσιρίξω αναπηδούσα από τον φόβο μου! Και τυχαία, έτσι νόμιζα τουλάχιστον, κάθε φορά ο αδερφός μου με έχωνε στην αγκαλιά του. Δεν το πιστεύω πως στα αλήθεια τα έκανε όλα αυτά είναι τόσο γλυκός!
Α- Το κατάλαβε και ο Chris;
J- Δεν νομίζω.
Α- Έφυγε;
J- Όχι εδώ είναι κοιμήθηκε στο δωμάτιό μου.
Α- Μάλιστα
J- Καλύτερα να πας να ετοιμαστείς έχεις σχολείο
Α- Σωστά πάω
Ανέβηκα πάνω και ντύθηκα. Μετά κατέβηκα και έφυγα αμέσως μιας και είχα αργήσει.
Μόλις έφτασα σχολείο είδα τον Jake να με πλησιάζει.
J- Γιατί άργησες; Ανησύχησα!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
ЮморΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...