Μ- Εγώ και ο πατέρας σας καταλάβαμε πως αυτή η σχέση δεν οδηγούσε κάπου. Έτσι αποφασίσαμε πως θα ήταν καλύτερα να χωρίσουμε.
Όλοι- Τι;
Και τότε ενώθηκαν τα κομμάτια:
''Ξέρεις τι θα κάνουν μόλις το μάθουν;''
"Ναι δεν το έκανες εσυ όμως εγώ. Δεν μπορείς να είσαι τόσο ψύχραιμος!"
"Γιατί πρέπει να είσαι τόσο αναίσθητος; Εγώ το έκανα εσυ φώναξε διώξε με από το σπίτι δεν ξερω τι θα κάνεις"Το πρώτο το είχε πει ο μπαμπάς μου και τα υπολοιπα η μαμά. Τα αδέρφια μου δεν τα ξέρουν όλα γιατί πολύ απλά δεν με πίστεψαν.
Α- Όχι λέτε Ψέματα δεν είναι αυτός ο λόγος. Σας άκουσα δεν μπορείτε να το κρύβετε! Η μαμά απατησε τον μπαμπά!
Άλεξ- Τι;
Μαμά- Είναι αλήθεια το ταξίδι ήταν για να γίνει πιο γρήγορα η διαδικασία του διαζυγίου
Ε- Και τώρα τι;
Μαμά- Εγώ θα φύγω. Θα μετακομίσω. Οποιος θέλει μπορεί να έρθει μαζί μου αλλά δεν νομίζω να θέλετε μετά από ότι ακούσατε. Είναι δική σας η απόφαση
Α- Μάλιστα. Εγώ πάω στο δωμάτιό μου.
Ανέβηκα πάνω. Αυτή την στιγμή ένιωθα λίγη στενάχωρια αλλά έπρεπε να ξεσπάσω κάπου. Και ξέρω που! Θα πάω στο γυμναστήριο στο μέρος με τους σάκους του μποξ. Για να ξεσπάσω. Μα δεν θέλω να κατέβω και να με δούνε... Ξέρω τι θα κάνω! Στο παράθυρο εχω ένα μπαλονάκι και υπάρχει και ένα δέντρο στο ύψος του δωματίου μου. Και ναι το έκανα. Πήδηξα στο δέντρο και κατέβηκα.
Μετά από πέντε λεπτά είχα φτάσει στο γυμναστήριο και είχα μπει στο δωμάτιο με τους σάκους του μποξ...
Ένα μισάωρο μετά
Ξέσπασα. Κι όμως τώρα το μόνο που θέλω είναι κάποιον να με παρηγορήσει. Ο Jake! Θα του στειλω μήνυμα
~Μπορείς να βρεθούμε;~
~Ναι πότε θες;~
~Μπορείς τωρα;~
~Ναι συνέβη κατι;~
~Ναι~
~Σε πέντε στο πάρκο κοντα στο σπίτι μου~
~οκ~
Πήγα στο σημείο συνάντησης και κάθισα ένα παγκάκι. Μετά από ένα λεπτό τον είδα να πλησιάζει.
J- Τι έγινε; Είσαι καλά;
Α- οι... οι γονείς μου χωρίζουν
J- Τι; Αλήθεια; Εννοώ γιατί;
Α- Η μαμά μου απατούσε τον μπαμπά μου
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...