Part 54

99 15 0
                                    

Το Σάββατο το πρωί πήγαμε για ψώνια με την μητέρα μου και την αδερφή μου. Αυτή ήταν η μόνη φορά που είχα ένα είδος επικοινωνίας με τον έξω κόσμο. Την περισσότερη ώρα ήμουν με το κινητό ή έγραφα τι γινόταν. Ναι, είχα καταγράψει τί γινόταν κάθε μέρα. Την Κυριακή πάλι δεν έκανα τίποτα. Η καθημερινότητα είναι τόσο βαρετή. Το θέμα όμως είναι πως δεν θα είναι για πολύ ακόμα καθημερινότητα.

Την Κυριακή το πρωί παρακολουθούσα μία σειρά στην τηλεόραση μέχρι που άκουσα το κουδούνι. Δεν κινήθηκα καθόλου αλλά συνέχισα να παρακολουθώ. Έτσι κι αλλιώς δεν περίμενα κανέναν. Εκτός κι αν ο αδερφός μου είχε έρθει να με πάρει νωρίτερα. Που δεν θα μπορούσε να γίνει.

Στο καθιστικό μπήκαν κάτι αγόρια μαζί με τον Έβαν και με κοίταξαν.

Ε- Φύγε
Είπε ο Έβαν.

Α- Όχι
Του απάντησα.

Ε- Είπα να φύγεις
Είπε θυμωμένος.

Α- Κοίτα φίλε, κι εγώ θα ήθελα να φύγω τώρα αλλά δυστυχώς πρέπει να περιμένω μέχρι αύριο. Ο αδερφός μου θα έρθει στις εφτά να με πάρει.
Του είπα απλά.

Ε- Κρίμα γιατί δεν θα σε αντέξω εδώ

Α- Σάμπως θα σε αντέξω εγώ

Ε- Η αδερφή σου όμως μια χαρά με αντέχει

Α- Η αδερφή μου δεν έχω ιδέα πως στο καλό σε αντέχει

Ε- Η αδερφή σου με φοβάται και με αντέχει. Θες να κάνω κι εσένα να με φοβηθείς;

Σε εκείνο το σημείο έβαλα τα γέλια. Σταμάτησα όμως, όταν με πλησίασε.

Μου έδωσε ένα χαστούκι και εκείνη την ώρα τσαντιστηκα. Σηκώθηκα και του έδωσα μια δυνατή μπουνιά. Έμεινε έκπληκτος, έτσι άρχισα να τρέχω για να μην προλάβει να με χτυπήσει. Μπήκα στο δωμάτιό μου και κλειδωσα την πόρτα. Έκατσα στο κρεβάτι μου και χαλαρωσα. Πήρα το κινητό και άρχισα να χαζεύω στο instagram. Μερικές ώρες αργότερα άκουσα την μητέρα μου να με φωνάζει. Κατέβηκα κάτω και μου έδωσε ένα γράμμα που έγραφε πάνω το όνομα και το επίθετό μου.

Ανέβηκα στο δωμάτιο και κλειδωσα ξανά την πόρτα. Το άνοιξα και είδα ένα χαρτί.

'Έλα Χριστέ...'
Μουρμούρισα περίεργη.

Μήπως υπάρχει και κάποια άλλη με το ίδιο όνομα με εμένα; Αναρωτήθηκα μέχρι που συνηδειτοποιησα πως έγραφε για την εβδομάδα που θα έμενα στο σπίτι του πατέρα μου. Αγνοησα την εισαγωγή και πήγα αμέσως στους κανόνες.

Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//Where stories live. Discover now