Part 11

253 34 15
                                    

Την Δευτέρα πήγα με βαριά καρδιά σχολείο και αυτό που αντίκρισα δεν παίζεται...

What? Ε εννοώ... Λοιπόν ας τα πάρουμε από την αρχή βασικά από το τέλος λέμε τώρα. Αυτό που είδα... Αυτό που είδα είναι τον Μανώλη να φιλιέται με μια ξανθιά! Ε όχι! Αν και τι με νοιάζει εμένα; Σου αρέσει ηλίθια! Είπε το σπαστικό μου υποσυνείδητο. Δεν μου αρέσει! Ναι καλά λέγε εσύ...

Έβγαλα το κινητό μου και έστειλα μήνυμα στην κολλητή μου.

''Που είσαι;''

''Εμ δεν θα μπορέσω να έρθω σήμερα έχω λίγο πονοκέφαλο. Συγνώμη!''

''Δεν πειράζει. Ήξερες εσύ ότι ο Μανώλης είχε κοπέλα;''

''Αλίκη χίλια συγνώμη δεν πρόλαβα να στο πω κι εγώ χτες το έμαθα!''

''Δεν πειράζει. Περαστικά. Θα τα πούμε.''

''Γεια!''

Ουφ. Τέλεια! Η Μιράντα λείπει και εγώ δεν θέλω να πάω με τον Μανώλη και τον Γρηγόρη. Ελπίζω να καταλάβατε τον σαρκασμό μου πριν. Τις σκέψεις μου διέκοψε κάποιος που μου μίλησε.

?- Εμ συγνώμη είμαι καινούριος εδώ. Μήπως θα μπορούσες να μου δείξεις που είναι το γραφείο του διευθυντή;

Α- Φυσικά! Είμαι η Αλίκη!

J- Εγώ είμαι ο Jake. Χάρηκα.

Α- Επίσης. Λοιπόν Jake τι τάξη πας;

J- Δευτέρα γυμνασίου. Εσύ;

Α- Κι εγώ. Λοιπόν εδώ είναι το γραφείο του διευθυντή

Του είπα μόλις φτάσαμε απ' έξω

J- Εμ Αλίκη...

Α- Ναι;

J- Να έλεγα μήπως επειδή δεν ξέρω κανέναν από εδώ μήπως θα μπορούσες... αν ήθελες βέβαια να... να κάνουμε παρέα στο διάλειμμα...

Α- Φυσικά!

J- Ωραία τότε τα λέμε μετά

Α- Ναι γεια!

Μπήκε στο γραφείο του διευθυντή. Ω θεέ μου είναι θεός. Εντάξει τα μαλλιά του είναι καστανά και τα μάτια του πράσινα νομίζω δεν τα είδα και πολύ καλά αλλά έχει κάτι το διαφορετικό... Και άσε που το κοντομάνικο μπλουζάκι του, επέτρεπε να φαίνονται τα μπράτσα και οι κοιλιακοί του...

Μετά την προσευχή μπήκα στην τάξη μου και έκατσα στο θρανίο μου όπου καθόταν ήδη η Παναγής γιατί και ο φίλος του έλειπε σήμερα.

Α- Καλημέρα!

Π- Καλημέρα τι κάνεις;

Α- Καλά εσύ;

Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//Where stories live. Discover now