Μι- Λοιπόν θα βάλετε την ταινία;
Α- Ε; εμ Ναι
Είπα αφού με απέσπασε απότομα από τις σκέψεις μου.Έβαλα την ταινία και κάθισα στον καναπέ. Δίπλα μου καθόταν η Μιράντα και σε μια καρέκλα δίπλα στην θέση μου στον καναπέ, ο Μιχάλης.
Η ταινία άρχισε και φαινόταν ενδιαφέρον. Εγώ και η Μιράντα μοιραστήκαμε την πίτσα και, από ευγένεια και μόνο, ρωτησαμε και τον Μιχάλη αν ήθελε αλλά είπε όχι επειδή είχε παραγγείλει ο αδερφός μου. Πραγματικά εκείνη την στιγμή ήμουνα έτοιμη να τον βρίσω. Κυριολεκτικά. Είχα πάρει το κινητό στα χέρια μου και ετοιμαζόμουν να του πω τίποτα μέχρι που η ταινία από ενδιαφέρον έγινε πολύ ενδιαφέρον. Άρχιζε η δράση. Εγώ ήμουν καθισμένη με τους αγκώνες στα πόδια μου και τα μάτια μου ορθάνοιχτα κοιτάζοντας με προσμονή για το τι θα γίνει την οθόνη. Ο Μιχάλης παρακολουθούσε με ενδιαφέρον όπως και η Μιράντα.
Στο τέλος της ταινίας είχα ξετρελαθει. Πραγματικά ήταν πολύ ωραία.
Α- Λοιπόν πως σας φάνηκε;
Μ- Καλή ήταν
Μι- Ναι ντάξει ήταν μωρέ
Α- Σκέτο "ντάξει";
Μι- Ναι έχω δει και πιο ενδιαφέρον θρίλερ
Α- Να φανταστώ εννοείς αυτά τα θρίλερ με χμμ ας το πω ακατάλληλα για ανήλικους που δεν περιλαμβάνουν πλοκή.
Μι- Δεν ξέρεις τί θρίλερ εννοώ
Α- Μπορεί και όχι. Τέλος πάντων. Τι θα κάνουμε τώρα;
Μ- Αν βγαίναμε κι εμείς καμιά βόλτα;
Μι- Μπα βαριέμαι
Α- Πφφφ baby sitting ένα πράγμα
Είπα ενοχλημένη αλλά με αγνόησαν.Το κινητό της Μιραντας χτύπησε.
Μ- Ναι;... Έλα Γρηγόρη
Είπε με γλυκιά φωνή.Μίλησαν για λίγο και μετά μου είπε
Μ- Αλίκη πειράζει να έρθει ο Γρηγόρης από 'δω;
Α- Πφφφ όχι
Της είπα και ακυρωσα όλα τα σχέδια που είχα στο μυαλό μου.Η Μιράντα έκλεισε το τηλέφωνο και μετά από λίγο ήρθε ο Γρηγόρης.
Γ- Γεια παιδιά
Α- Γειαααα
Είπα με αδιαφορία.Μι- Γεια
Είπε με τον ίδιο τόνο.Μ- Γεια
Είπε ναζιάρικα η Μιράντα.Μ- Εμμ Αλίκη σε πειράζει να πάμε λίγο στο δωμάτιό σου;
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...