Εντάξει με το να μην θέλω να σηκωθώ εννοώ ότι ξεκουράζομαι και πονάνε αρκετά τα κόκαλά μου για να σηκωθώ. Γιατί πονάνε άραγε; Τι ρωτάω! Κοιμήθηκα στην τσουλήθρα τι περιμένω! Τέλος πάντων ο Μιχάλης μου παρέχει αρκετή ζεστασιά για να σηκωθώ. Πραγματικά κάνει πολύ κρύο. Μαζευτηκα περισσότερο στα πόδια του για να ζεσταθω λίγο παραπάνω.
Μι- Παιδιά αυτή θα πρέπει να κρυώνει
Ι- Ανεβάζει πυρετό
Τι κάνω; ναι καλά οι βλάκες τι θα έλεγαν; Κρυωνεις; Ανεβάζεις πυρετό! Βέβαια πρέπει να παραδεχτώ ότι κρυώνω πολύ. Μάλλον πρέπει να σηκωθώ μήπως βρω το μπουφάν μου. Έτσι κι αλλιώς εγώ δεν χωνεύω τον Μιχάλη. Αλήθεια γιατί παρέμεινα εκεί; Εννοώ καλά μπορεί να έβλεπα κανένα όνειρο το οποίο δεν θυμάμαι επειδή ξύπνησα και να πήγα πάνω του αλλά γιατί έμεινε έτσι; Μάλλον θα με έκανε πέρα αλλά θα ξανα έπεσα πάνω του. Ή ίσως δεν ήθελε να με ξυπνήσει. Κουνηθηκα λίγο και άνοιξα τα μάτια μου. Σηκώθηκα και κοίταξα τον χώρο γύρω μου. Ήταν ακριβώς όπως το είχα δει. Τουλάχιστον ξέρω πως δεν έχω παραισθήσεις. Και όντως η Μιράντα ήταν στην άλλη θέση και το κεφάλι της στηριζόταν στον ώμο του Μιχάλη. Ζυγισα τα επόμενα λόγια μου πριν μιλήσω.
Α- Που είναι το μπουφάν μου;
Είπα και η φωνή μου βγήκε πολύ πιο βραχνιασμενη από ότι περίμενα.C- Ποιο μπουφάν;
Α- Αυτό που φορούσα! Ένα μαύρο δερμάτινο...
C- Όταν σας βρήκαμε δεν είχες μπουφάν
Α- Μα... Με το μπουφάν κοιμήθηκα... Τέλος πάντων μπορεί να κάνω και λάθος... Το κινητό μου;
C- Που είναι το κινητό σου;
Α- Εμμ... Α ναι το άφησα στην τσάντα της Μιραντας. Η τσάντα πού είναι;
C- Δεν είχε τσάντα
Α- Δεν είχε τσάντα; Μα... Την κρατούσε όταν πέσαμε για ύπνο...
Ωραία μας κλεψαν κινητά και όλα τα πράγματα που είχαμε μέσα. Πάει η μάσκαρα, το eyeliner, το κραγιόν, και οτιδήποτε άλλο είχε βάλει η Μιράντα στην τσάντα. Ο Chris άρχισε να κόβει ταχύτητα και συνηδειτοποιησα ότι είχαμε φτάσει στο σπίτι της Μιραντας. Είδα τα μάτια της Μιραντας να ανοίγουν ελάχιστα όταν την πήρε ο Chris από το πίσω κάθισμα. Εγώ βγήκα από το αυτοκίνητο και περπατούσα τρέμοντας από το κρύο προσπαθώντας να φτάσω γρήγορα στην ζεστασιά του σπιτιού τους. Μόλις σταθήκαμε όλοι μπροστά από το σπίτι ο Chris άνοιξε με τα κλειδιά του και μπήκαμε μέσα. Ευτυχώς για αυτόν η Μιράντα είχε ξυπνήσει και αυτός την άφησε γρήγορα κάτω κρατώντας την από τους ώμους για να είναι σίγουρος πως δεν θα πέσει. Η επόμενη κίνηση κάποιου ήταν οι γονείς των παιδιών που ήρθαν γρήγορα στο χολ.
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...