Γύρισα το κεφάλι να δω αν η φαντασία μου παίζει παιχνίδια ή αν είχα δίκιο και ξαφνικά αντιλήφθηκα ότι η φαντασία μου δεν έπαιζε παιχνίδια... Όχι αυτή τη φορά.
Αντίκρισα κάποιον που πραγματικά δεν περίμενα να αντικρίσω. Ο Μανώλης μάλλον είχε δίκιο. Μα δεν μπορώ να καταλάβω τι δουλειά κάνει ο κατά ένα χρόνο μεγαλύτερος μου και φίλος του Μανώλη Γιάννης. Με ακολουθεί; Ή απλά μένει κοντά; Αν και αφού είναι σε μηχανάκι θα μπορεί να πηγαίνει πολύ γρήγορα...
Γ- Γεια σου Αλίκη είδα που έχεις μόνη σου και είπα να σε γυρίσω
Είπε και μου έτεινε το χέρι του. Τώρα πώς του λες όχι χωρίς να δείξεις αγένεια;
Α- Εμ δεν πειράζει μου αρεσει να περπατάω...
Γ- Ναι καλά! Μην προσπαθείς να μου πεις ψέματα Αλίκη ξέρουμε και οι δύο πως βαριέσαι το περπάτημα!
Α- Μα πως το ξέρεις;
Γ- Ξέρω πολλά για εσένα. Μου έχει μιλήσει ο Μανώλης
Α- Όχι δεν ξέρεις γιατί αν ήξερες δεν θα ερχόσουν να με πάρεις γιατί θα ήξερες ότι θα έλεγα όχι και-
Γ- Ναι και πως μόλις θα μας έβλεπαν τα αδέρφια σου θα σε επριζαν και- Αλήθεια τι κάνει ο Chris? Θα ρωταγα την Μιράντα αλλά δεν τον βλέπει πολύ.
Α- Μα...
Γ- Ξερω περισσότερα για σένα από όσα νομίζεις
Τι στο καλό; Όχι. Δεν θα χάσω την ψυχραιμία μου.
Α- Ποιο ήταν το πρώην αγόρι μου;
Γ- Ο Jake. Ήταν το πρώτο αγόρι σου. Θες να σου πω και πως χωρισατε;
Που ξέρει τόσα για μένα;
Γ- Μην σε φορτώσω άλλο. Πολλά σου είπα για μια μέρα.
Είπε και έφυγε με την μηχανή. Πριν τον χάσω από τα μάτια μου τον άκουσα να λέει "Θα τα ξαναπούμε" Ok. What the f*ck?
Μετά από λίγη ώρα είχα φτάσει σπίτι. Ακόμα δεν είχα ξεπεράσει το 'σοκ' και έπρεπε να αντιμετωπίσω και αυτούς!
Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα. Ησυχία. Καλύτερα. Βασικά, μέχρι να φτάσω στο δωμάτιό μου θα με δουν οπότε καλύτερα να πάω από την μπαλκονόπορτα. Ξανά έκλεισα την πόρτα και πήγα από την μπαλκονόπορτα και μπήκα μέσα, ύστερα την κλειδωσα, όπως και την πόρτα του δωματίου, έβαλα μουσική και ξάπλωσα στο κρεβάτι.
Στο μυαλό μου ήρθε ο Γιάννης. Πως ξέρει τόσα για μένα; Να του έχει μιλήσει ο Μανώλης; Αλλά και να του μίλησε δεν νομίζω να του είπε για τον πρώην μου. Δεν είναι δουλειά του. Πόσο μάλλον το πως χωρίσαμε.
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...