Αλίκη's pov
Μόλις μπήκα στο σπίτι με τύλιξε μια υπέροχη γνωστή μυρωδιά.
Μακαρόνια με κιμα!
Ναι!!!!
J - Επ, για δες, η καλή μου η αδερφούλα...
Ο Josh είναι ο μεγάλος μου αδερφός, κανονικά τον βάφτισαν Ιωσήφ που στα αγγλικά είναι Joseph οπότε Ιωσήφ- Joseph- Josh. Πάει 3η λυκείου και είναι αρκετά- όχι υπερβολικά υπερπροστατευτικός. Με εμένα δηλαδή, την αδερφή μου την αφήνει στην ησυχία της. Να φοράει ότι θέλει, να πηγαίνει όπου θέλει και να τα φτιάχνει με όποιον θέλει. Εγώ αν θέλω να βάλω κάτι ''προκλητικό'' πρέπει να φύγω κρυφά από το σπίτι ή να φύγω όταν λείπει, δεν με αφήνει να πηγαίνω σε μπαράκια, χωρίς αυτόν τουλάχιστον, βέβαια εγώ πολλές φορές που βγαίνω πάω σε μπαράκια αλλά χωρίς να του το πω. Και όσο για το τελευταίο... εντάξει δεν τα έχω φτιάξει με κάποιον, ακόμα, αλλά όταν μου αρέσει κάποιος αυτός το καταλαβαίνει και... καλά τέλος πάντων τώρα θα περάσω ανάκριση 3ου βαθμού!
Α - Γειαααα....
J - Προς τι η βαριεστημάρα; Απο ότι κατάλαβα δεν πέρασες κι άσχημα;
Α - ΤΙ;
J - Αααα... Τίποτα για τον καφέ μιλάω
Α - Που το ξέρεις εσύ;
J - Έχω μάτια παντού.
Α - Άσε ξέρω, πέρασες με τη μηχανή και με είδες.
J - Ναι, εσένα... τη Μιράντα... Άλλους δύο κόπανους... Κι εκείνον το μικρό με τους χαβλυόδοντες που πήγα να τον πατήσω!
Ξεροκατάπια και δεν ήξερα τι να πω
J - Μακριά απο εκείνους τους δυο!
Α - Μα τρεις ήταν!
J - Α για τον άλλο δεν έχω πρόβλημα, και να τα έφτιαχνες ποτέ μαζί του θα ήμουν ήσυχος. Έκτη δημοτικού δεν πάει; Σιγα μην τον αφήνουν!
Α - Ίδια ΄ταξη πάμε....
J - Ίδια; Άλλαξα γνώμη, ούτε αυτόν να τον πλησιάσεις. Αλλά τους άλλους περισσότερο.
Α - Βρε ά παράτα μας που θα μου πεις ποιον να πλησιάσω. Πάω πάνω. Φώναξέ με όταν είναι να φάμε.
J - Τι γουρούνι...
Ανέβηκα τις σκάλες για το δωμάτιό αλλά πρώτα ήθελα να περάσω απο το μπάνιο.
Πήγα να ανοίξω την πόρτα αλλά κατάλαβα οτι ήταν κλειδωμένη.
Α - Τι στο δια-
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...