Αλεξ pov
Αυτή η Αλίκη είναι πολύ γκρινιάρα! Δεν με έχει αφήσει ούτε λίγη ώρα ήσυχη έλεος δηλαδή! Κι έτσι το σατανικό μυαλό μου σκέφτηκε να την παρατήσει στο τραπέζι λέγοντάς της πως πρέπει να βγάλει φωτογραφίες. Καλά μιλάμε είμαι θεά! Και ψώνιο. Άκουσα πάλι αυτή την σπαστική φωνούλα στο μυαλό μου.
Τρεις ώρες μετά
Έλεος πια αυτός ο Έβαν! Έχει μεθύσει για τα καλά και πριν λίγο είχε περάσει από μπροστά μου και με είπε ξανθόψειρα! Και δεν είμαι καν ξανθιά που να πάρει! Οι περισσότεροι μίλαγαν ή χόρευαν όπως και... Ο Έβαν... Βασικά αυτός δεν χορεύει! Πίνει και κουνιέται! Έχει τοποθετήσει μία μπουκάλα ποτό στο στόμα του, έχει ανέβει στην πίστα και χόρευε. Βασικά φλέρταρε σαν αγρίος και τοποθετούσε τις μεγάλες άτακτες χερούκλες του όπου να ναι! Ναι ξέρετε τι εννοώ. Ότι είχε καταχουφτώσει τις μισές ξαδέρφες μου! Δεν έχει τον θεό του κι αυτός! Πριν λίγο με κορόιδεψε και τώρα τρίβεται με τις άλλες! Ε δεν πάει άλλο! Θα πιώ κι εγώ! Πλησίασα τον πάγκο με τα ποτά και πήρα ένα ποτήρι και έβαλα το πρώτο που βρήκα. Γλυκό... Το κατέβασα όλο με την πρώτη και μου άφησε μια γλυκιά γεύση στο στόμα μου. Δοκίμασα και από το διπλανό του. Αυτό λίγο καλύτερο. Το τέλειωσα και αυτό. Μήπως είναι πολύ; Μπα μωρέ σιγά! Το επόμενο ήταν πολύ πικρό. Το διπλανό του φαίνεται να έχει καλή μάρκα κάπου την έχω ξανακούσει... Αυτό έχει καλύτερη γεύση. Πλησίασα το μπουκάλι στο πρόσωπό μου και προσπάθησα να διαβάσω. Το μόνο που κατάφερα να διακρίνω ήταν ένα «κοκτέιλ». Καλά ποιος νοιάζεται τώρα; Είναι ωραίο, θα βάλω λίγο ακόμα. Το επόμενο ποτήρι δεν άργησε να έρθει και δεν ήταν το τελευταίο.
Θέλω να χορέψω! Μα γιατί έφυγαν όλοι; Όλοι οι φίλοι μου έφυγαν! Καλά θα χορέψω μόνη μου! Πλησίασα την πίστα και άρχισα να χορεύω.
Κάποιος με πλησιάζει και είναι... Όχι... Δεν μπορεί... Είναι ο Έβαν... Θα μπορούσα να τον αναγνωρίσω παντού! Μαλακοπίτουρο! Ήθελα να αρχίσω να τον βρίζω για όλα όσα μου έχει κάνει αλλά δεν έβρισκα το κουράγιο. Το στόμα μου έχασκε μισάνοιχτο όπως και το δικό του από το πολύ μεθύσι. Άρχισε να χορεύει μαζί μου και σύντομα χορεύαμε στον ίδιο ρυθμό. Δεν ξέρω αν ήταν ο ίδιος με την μουσική αλλά αυτό δεν είχε σημασία τώρα. Ήθελα να συνεχίσω να κουνιέμαι πάνω κάτω για πάντα άσχετα με το ποιος με συνοδεύει. Μέχρι που ξέρασα.
Αλίκη pov
Και η Τρίτη έφτασε. Όπως είδατε δεν είχαμε πάει σχολείο την Δευτέρα και σήμερα θα είναι η ημέρα που θα μιλήσω στον Jake. Αφού έβαλα ένα μαύρο παντελόνι και μια γκρι σκούρα μπλούζα, που δήλωναν την διάθεσή μου, πήρα την τσάντα μου και φύγαμε με τον Seb.
YOU ARE READING
Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//
HumorΗ Μιράντα και η Αλίκη είναι κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Ήταν πάντα πολύ δεμένες και δεν τσακωνόντουσαν ποτέ. Τώρα που μπήκαν στην εφηβεία, έρχονται τα πάνω κάτω. Έρωτες, τσακωμοι, χωρισμοί, σχολείο,αδέρφια... Οι δύο φίλες κάν...