part 27

188 27 11
                                    

Μου χάλασες την διασκέδαση. Θα την πάρω από σένα!

Τέλος Εβαν pov

Ο Εβαν είχε ρίξει την Αλίκη στο πάτωμα και είχε άσχημες προθέσεις. Δεν τον ένοιαζε το τι θα έβλεπε το μιξιαρικο χαζό που είναι και συγγενής μς την Άλεξ. Το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να πάρει αυτό που ήθελε. Ακούμπησε βίαια τα χείλη της Άλεξ και άρχισε να την φιλάει ενώ  είχε ανέβει πάνω της. Η Άλεξ προσπάθησε να τον απομακρύνει αλλά δεν τα κατάφερε. Ήξερε τι θα ακολουθησει. Και η Αλίκη ήξερε. Άλλα δεν θα το επέτρεπε.

Ο Εβαν δεν πρόσεξε το μικρό κορίτσι που σιγά σιγά ανέβαινε στο κρεβάτι. Αφού είχε προχωρήσει όσο ήθελε έπεσε πάνω στον Εβαν με όλη της την δύναμη με αποτέλεσμα ο Εβαν από την έκπληξή του να πέσει κάτω μαζί με την μικρή.

Ε- Γ@μ#τ^ σου!

Αλλά παρόλα αυτά τράβηξε την Άλεξ στον τοίχο δίπλα από το γραφείο της. Άλλα δεν θα την έβγαζε έτσι! Η Άλεξ τον κλώτσησε στο... σημείο που πονάει αλλά αυτός δεν πτοήθηκε. Έτσι κι αλλιώς χτυπάει σαν κορίτσι. Κι όμως το χτύπημα που περίμεναν όλοι δεν ήταν όπως νόμιζαν. Ήταν ύπουλο. Ήταν πισωπλατο. Η Αλίκη τον είχε χτυπήσει στην πλάτη με μια καρέκλα. Αυτός είχε πέσει φαρδύς πλατύς στο πάτωμα. Άλλα δεν τελείωσαν. Στο κοφτερό μυαλό της Άλεξ ήρθε μια ιδέα.

Άλεξ- Αλίκη φέρε το σπρέι αναισθησίας!
Της είπε. Ναι τα δύο πασίγνωστα σπρέι. Το σπρέι αναισθησίας και το σπρέι πιπεριού. Ακούγεται γελοίο αλλά είναι αλήθεια. Και θα το χρησιμοποιούσαν.

Αλίκη pov

Έκανα αυτό που μου ζήτησε η αδερφή μου και σε λιγότερο από δύο λεπτά ήταν με κλειστά τα μάτια σε έναν μικρό ύπνο.

Α- Καλό ύπνο
Ψιθύρισα.

Το μόνο που έμενε ήταν να τον μετακινησουμε. Άλλα όταν μπλέκεις με βόδια σωθηκες... Το βόδι από κει δεν έλεγε να μετακινηθεί! Δεν κουνιόταν! Καθόλου!

Α- Γ@μ#τ^ δεν λέει να κουνηθεί!

Άλεξ- Το ξέρω τι θα κάνουμε;

Α- Josh και Έρικ

Άλεξ- Τι; Αλίκη πας καλά; Όχι!

Α- Και για πες μου τότε τι θα κάνουμε;

Άλεξ- Κάτι θα βρούμε αλλά όχι Josh και Έρικ!

Α- Σιγά είναι στο διπλανό δωμάτιο και η μόνη μας λύση!

Άλεξ- Και δεν μου λες τι θα πούνε όταν δούνε έναν αναίσθητο στο δωμάτιό μας;

Α- Θα τους εξηγήσουμε. Είναι η μόνη μας λύση!

Always next to you//ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ//Where stories live. Discover now