Bölüm 14 - Zorunluluktan

47 4 2
                                    


*Hermione*

"İyi misin canım?" annesi ertesi gün onu kahvaltıya davet etti. "Her an kızarmış ekmek yerken uykuya dalacakmış gibi görünüyorsun."

Muhtemelen öyle, diye düşündü Hermione. Bunu reddetmek için hiçbir neden yoktu. Dün gece... uykusuz geçmişti, en azından oldukça kafa karıştırıcı bir rüyadan uyandıktan sonra, bu rüyada kendisi, Profesör Snape ve kanepesinde oldukça ateşli öpücükler vardı. Şans eseri Crooks, işler fazla ileri gitmeden onu uyandırmıştı ve bir an için evcil hayvanının müdahalesinden memnun olup olmadığını bilemedi. Daha sonra uykuya dalmak zordu çünkü gözlerini her kapattığında düşünceleri gizemli Profesörüne dönüp duruyordu. Zihninde rüyasındaki sahneler yeniden canlandırmaya başladı ve birçok kez ellerinin yatak örtüsünün altından pijama pantolonuna doğru ilerlediğini fark etti. İlk başta direnmek istemişti ama bir saatten fazla süren kavgadan sonra sonunda pes etmiş ve kendine dokunmuştu. Daha sonra, adamın ellerini hâlâ teninde hissedebildiğini hissettiğinde bu çok uzun sürmemişti ki bu elbette çok saçmaydı. Profesör Snape ona asla bu kadar uygunsuz bir şekilde dokunmazdı ama dün gece onun bunu yaptığını hayal etti. Şimdi, sabahın ışıklarında kendinden utanıyordu ve ara sıra gözlerinin üzerinde durduğunu hissettiğinde bile ona zar zor bakabiliyordu. Sadece onun Zihinbend'i öğretmesine asla ihtiyaç kalmaması için dua edebilirdi, aksi halde mahvolurdu.

Anne ve babasına yorgun bir gülümsemeyle bakarken, sonunda "Uykuya dalmakta bazı sorunlar yaşadım" diye itiraf etti. "Son zamanlarda o kadar çok şey oldu ki, ne yapacağımız konusunda endişelenmeden edemiyorum." Bu başlı başına bir yalan değildi çünkü gerçekten endişeliydi.

Annesi anlayışla başını salladı. "Bunu daha sonra konuşuruz canım" dedi, şefkatle elini okşayarak. "Profesör Dumbledore kahvaltıdan sonra bizimle bazı şeyleri tartışmak istedi ama belki daha sonra Kara Göl'e inip pikniğe gidebiliriz, ne düşünüyorsun?"

"Kulağa çok hoş geliyor anne," diye mırıldandı Hermione ve ciddiydi. Göl kıyısında hiç piknik yapmamıştı ama aniden bunu değiştirmeye ve ailesiyle güzel anılar biriktirmeye istekli olduğunu fark etti. Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen yükselişteyken geleceğin onlar için neler sakladığını kim bilebilirdi? Yazdan sonra birbirlerini ne zaman tekrar görebileceklerine ya da savaşın sonunda hayatta olup olmayacaklarına dair hiçbir bilgi yoktu. Peki ya o manyağı asla alt etmeyi başaramazlarsa?

Hermione annesinin ona mutlu bir gülümsemeyle baktığını gördü. "Konuşmak için yeterli zamanımız olacağına eminim" dedi ve göz kırptı. "Kim bilir? Belki bikinilerimizi giyip gölde uzun uzun yüzebiliriz..."

Bir an Hermione, Profesör Snape'in bu sözler karşısında boğulduğunu duyduğunu sandı. Ama bir süre sonra ona baktığında tamamen etkilenmemiş görünüyordu. Muhtemelen sadece onun hayal ürünüydü.

*Severus*

"Nerede o? Mione nerede?" Çok iyi bilinen bir ses Büyük Salon'da çınladı ve Dumbledore ile diğer personelin şaşkınlıkla başını kaldırmasına neden oldu. Severus'un başını kaldırmasına gerek yoktu çünkü davetsiz misafirin Weasley soyundan ikinci en genç kişi olduğu ve gür saçlı arkadaşını bulmayı umduğu oldukça açıktı.

Severus, Müdürün "Bay Weasley," dediğini duydu; ses tonu hafif bir eğlenceyi yansıtıyordu. "Korkarım Bayan Granger bugün bizimle öğle yemeği yemiyor. Onu ve ailesini Kara Göl kenarında güneşin ve suyun tadını çıkarırken bulacağınıza inanıyorum."

"Bu Hermione'mizin iyi olduğu anlamına mı geliyor? Hepimiz onun için çok endişelendik," dedi başka bir ses, bu sefer bir kadın sesi. Molly, Severus'un şatoda bulduğu biraz huzuru bozarak çocuğu buraya getirmeye karar vermişti. Kızın göl kıyısında, bikiniyle herkesin görebileceği şekilde zıpladığını bildiği için bugün düşünceleri pek de huzurlu değildi.

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin