Bölüm 19 - Araf

68 4 0
                                    


*Hermione*

Hermione'nin kalbi göğsünde ağır bir şekilde çarparken, sağ eli yavaşça Profesör Snape'in sol koluna ya da ondan geriye kalana doğru ilerledi. Ona dokunmaktan korktuğunu inkar edemezdi çünkü Profesör'ün vücudunun bu kadar hassas bir parçasıyla temas halinde olmak samimi ve neredeyse yasak bir duyguydu. Onun kara bulutlu gözlerle kendisini izlediğini görebiliyordu - muhtemelen acıdan dolayı diye düşündü - ama Hermione'nin odak noktası kolundaydı, çünkü yapmak istediği son şey onu incitmekti.

Tenleri nihayet temas ettiğinde, içinden küçük bir elektrik akımı geçmiş gibiydi. Bir an sonra yok oldu, yerini teninde bir karıncalanma ve yaralı uzvundan yayılıyormuş gibi görünen rahatlatıcı bir sıcaklık aldı.

Hermione'nin konsantrasyonu Profesör Snape'in inlemesini duyunca bozuldu. "Profesör? Sizi incittim mi?" diye sordu, endişeyle yüzünü inceleyerek. Öyle olmayacağını umuyordu, çünkü mümkün olduğu kadar nazik davranmıştı ve eğer kendine karşı dürüstse, ona dokunmak... açıklayamayacağı bir şekilde iyi hissettirmişti.

"Hayır," diye yanıtladı Profesör, gözleri kolunun onun dokunduğu noktasına doğru giderken kaşları çatılmıştı. Bir kez olsun kafasının içine bakabilmeyi dileyen Hermione, bunların siyah ve okunamaz olduğunu düşündü.

"Yardımcı oluyor mu?" bu yüzden sordu, sesi umutluydu.

Adam bir süre düşündükten sonra, "Evet," diye yanıtladı. "Bunun mantıklı bir açıklaması yok ama acı önemli ölçüde azaldı."

Hermione rahat bir nefes aldı. "Memnun oldum efendim, bunu sizin için daha iyi hale getirecek bir şeyler yapabildiğime sevindim," diye mırıldandı, büyüsünün parmak uçlarının altında uğuldadığını hissederek.

" O halde kendimi şanslı sayacağım ," dedi, yüzünde yorgun bir gülümseme belirirken başı koltuk arkalığına yaslandı.

Hermione ona kararsızca baktı. Bu ona dokunması için bir izin miydi, hatta bunu yapmak için bir rica mıydı? Severus Snape gibi bir adamla bunu söylemek imkansızdı. "Efendim? Yapmamı mı istiyorsunuz? Eğer isterseniz yeniden büyüyene kadar bir süreliğine kolunuzu tutabilirim. Siz bunu yapmamı ister misiniz?"

Profesörün gözleri aniden açıldı ve içini çekerek başını kaldırdı. "Sana ne yapacağını söylemeyeceğim kızım... bu durumda olmaz. Önerdiğiniz şey bir Profesör ve öğrencisi için son derece uygunsuz, anlıyor musunuz?"

Hermione başını salladı ama aynı zamanda çatık kaşlarıyla ona baktı. "Bunu size yardım etmek, sizi iyileştirmek için yapardım, başka hiçbir şey için değil," dedi, sesinde kararlılık vardı. Profesör Snape bir an sonra gözleri sertleştiğine göre bunu duymuş olmalı.

"Eğer bunu yapmaya... bana dokunmaya karar verirsen bunu senden istemediğimi ve bunun kolumu tutmama yardım etmeye çalışmandan başka bir anlam taşımadığını açıkça belirtmeliyiz. Anlaşıldı mı?" dedi çelik gibi bir sesle.

"Elbette efendim," diye mırıldandı Hermione, şimdi kızarmayacağını umarak. Tabii ki, Profesör Snape'in onun dokunuşuyla, onun gelişmesine yardımcı olması dışında başka bir ilgisi yoktu, bu da onun ona olan aptalca aşkını daha da sinir bozucu hale getiriyordu. Ama adamın yardımına ihtiyacı varken bunun yoluna girmesine izin veremezdi. "Bunun hiçbir anlamı yok, bunu biliyorum," diye mırıldandı, bu sözlerden duyduğu tuhaf acıyı göğsüne gömerek.

Profesör Snape sertçe başını salladı, görünüşe göre onun sözlerinden tatmin olmuştu. "Çok iyi. O zaman otursanız iyi olur. Yoksa önümüzdeki birkaç saat boyunca önümde durmayı mı tercih edersiniz?"

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin