*Severus*
Severus, Bayan Granger'ı ve kızıl saçlıyı köyün kenarındaki bir kiraz ağacının altında öpüşürken bulduğunda, günün daha kötü olamayacağını düşünmüştü. Onları bu şekilde görmek, göğsünden defalarca bıçaklanmak gibiydi ve yapabildiği tek şey, onların görüş alanından çıkar çıkmaz geriye doğru tökezlemek ve kendisini animagus formuna dönüştürmekti. Ne de olsa birisinin hala güvenli olduğu yerden bu kadar uzağa aylak aylak dolaşan azgın gençleri izlemesi gerekiyordu. Bayan Granger'ın yüzünün aşırı coşkulu ve açıkça deneyimsiz bir Weasley tarafından neredeyse yalanmasına tanık olmak istemiyordu . Tek başına görüntü bile onu günün geri kalanında yemeğinden mahrum bırakmaya yetiyordu. Kız bunu umursamıyor gibi görünüyordu, en azından geri çekilebilecek kadar değil, her ne kadar bu konuda erkek arkadaşı özentisinden çok daha tereddütlü görünse de. Bunun nedeni deneyim eksikliği olamazdı, çünkü Bay Weasley'nin hiç deneyimi olmadığı belliydi .
Severus ormanın kenarındaki ağaçların arasında bir saklanma yeri seçti. Buradan animagus formunun farkında olan Bayan Granger bile onu göremeyecekti. Erkeklerle ilk gerçek deneyimlerini yaşarken, onun ortalıkta gizlendiğine tanık olmak ona yakışmazdı. Başını çevirdi, böylece onları yalnızca göz ucuyla fark edebildi. Böylece herhangi bir ayrıntıya tanık olmadan, kendisi için bir tehlike olup olmadığının farkına varabilecekti. Çünkü gördükleri, kalbinin sıkışmasına yetiyordu... sıkıntıdan mı? Öfke mi? Kıskançlıkla mı? Ne hissettiğinden, ne hissettiğinden bile emin değildi . Ama bunun bir önemi var mıydı? Bayan Granger onundu , Salazar'ın hatırı için büyüleriyle ona bağlıydı! Berbat bir randevuda aptal bir Gryffindor salağıyla öpüşüp onun lanet bir köpek gibi yüzünü yalamasına izin vermemesi gerekiyordu ! Severus bunun böyle olmaması gerektiğini fark etti ve büyüsünün bu yeni düşünce dizisini doğruladığını hissettiğine yemin edebilirdi. Akraba Büyüsü'nün yalnızca iki kişinin bir arada olması gerektiğinden oldukça emindi , bu da üçüncü, istenmeyen bir davetsiz misafire yer olmadığı anlamına geliyordu. Ama bu konuda ne yapması gerekiyordu? Kız hâlâ reşit değildi ve o zaman bile hâlâ onun öğrencisi olacaktı. Ancak iki yıl daha bu işkenceye dayanamazdı ve aralarındaki bağın da bu kadar zorluğa dayanamayacağından oldukça emindi.
İki gencin nihayet kaleye doğru dönmeye karar vermesi ve Severus'un kuş formunda onları belli bir mesafeden takip etmeye karar vermesi neredeyse bir saat geçmiş olmalı. Şimdiye kadar öğleden sonra olmuştu ve köy çocuklarla dolup taşmış olmalıydı. Garip bir şekilde, ara sıra sokaklarda dolaşan sadece birkaç kişi vardı. Şans eseri artık mesaisinin sonu da yaklaşmıştı ve bu nedenle kaleye geri dönmek için vicdan azabı duymadan uçtu, çünkü kalın cüppesiyle geri dönmek istemiyordu. Hala Bayan Granger'ın pencere pervazından dönüşünü izleyebiliyordu ve yaklaşan saldırganları, yakın arkadaşına ulaşmadan çok önce görebiliyordu. Ve eğer eski Ölüm Yiyen yoldaşlarından biri bunu deneseydi, onları parçalara ayırırdı.
Ancak şu anki KSKS sınıfının pencere kenarına zar zor inmişti ki, yanında bir ev cini belirdi, ellerini ovuştururken, tabak benzeri gözlerinde gergin bir ifadeyle ona odaklandı.
Yaratık, "Müdür Dumbledore, Profesör Snape'ten hemen hastane kanadında kendisine katılmasını istiyor," diye ciyakladı ve bir an için beyninin ayrı bir kısmı, elfin onu animagus formunda nasıl tanıyabildiğini sordu. Ev cinine kesinlikle bu şekilde cevap veremezdi, buna ihtiyacı da yoktu. Mesaj iletilmişti ve küçük hizmetçiden beklenen tek şey buydu.
Gagası pencerenin camını gagalamaya başlamadan önce siyah gözleriyle ev cinine baktı. Şans eseri, çarpık kulaklı yaratık onu anladı ve onun için açtı, böylece içeriye uçup meraklı bir meslektaşı ya da öğrenci tarafından fark edilmeden geri dönüşebilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanfictionHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?