Bölüm 56 - Gizli Düşünceler

30 2 0
                                    


*Hermione*

Hafta sonuydu ve Hermione sabah kahvaltısının hemen ardından kütüphanede Kadim Rünler ödevi üzerinde çalışmak için sabahı kullanmaya karar vermişti. Öğrencilerin çoğu hafta sonunun erken saatlerini tembellik yapmak veya Quidditch oynamak için kullandığından, çalışırken rahatsız edilmemek isteyenler için en iyi zaman buydu. Hava sonbahar sonu günü için gerçekten çok güzel olduğu için öğrencilerin çoğu dışarı çıktı, ama Hermione tüm bu işleri bir kenara bırakmak istiyordu çünkü aksi takdirde rahatlayamayacağını biliyordu.

Büyük pencerelerin yakınındaki en sevdiği çalışma masalarından birine zar zor oturduktan sonra tanıdık bir ses, "İşte buradasın," diye selamladı onu. Yılın bu zamanında güneş tam içlerinden parlıyordu ve bu neredeyse dışarıda çalışmak kadar güzeldi. "Seni burada bulacağımı sanıyordum."

Hermione arkasını döndü ve işte oradaydı; Blaise Zabini baştan çıkarıcı derecede dar bir kazak ve daha da dar bir pantolon giymişti. Merlin, okul üniformasını giymediğinde böyle mi dolaşıyordu?

Blaise, onu hafif bir gülümsemeyle selamladı. "Burada ne yapıyorsun?"

Çocuğun ağzı eğlenceyle seğirdi ve tam o sırada Hermione, yanında zarif bir şekilde yüzen küçük kitap yığınının farkına vardı. "Nasıl görünüyor?" dedi, sırıttı ve aynı masaya onun karşısına oturdu. "Seni yürüyüşe çıkarmadan önce ödevimi aradan çıkarıyorum. Soğuk kasım yağmuru, rüzgarı ve Merlin bilir başka nelerle üzerimize çarpmadan önce güneşin son ışınlarının tadını çıkarmamak suç olurdu. Bu yüzden bu işi hızlıca halletmemizi ve sonra da arazide bir gezintiye çıkmamızı öneriyorum. Kulağa nasıl geliyor?"

Hermione gülümsedi, çocuğun teklifini reddetmek için yeterince iyi bir neden bulamadı. Çünkü haklıydı. Yakında hava çirkinleşecekti ve Bitkibilim seraları dışında en son dışarı çıkmasının üzerinden günler geçmişti. Hermione gülümseyerek, "Aslında iyi bir fikir gibi görünüyor," diye itiraf etti. "Ve birlikte o goblin senaryolarının çevirilerini daha da hızlı bitirebiliriz."

Blaise kazağını çıkarıp sandalyesinin arkasına koymadan önce "Bundan eminim" dedi. Altına ise günahkar derecede dar bir gömlek giymişti.

Tekrar yerine oturduğunda, kendi gözleriyle onun gözlerini aramadan önce başını ellerinin arasına aldı. "Peki nereden başlayacağız?

***

"Neden bana bu kadar iyi davranıyorsun?" Hermione, yaklaşık iki saat sonra nihayet kaleden çıktıklarında sordu. Ödevini hiç bu kadar çabuk bitirmemişti ki bunun nedeni Blaise'in gerçekten üzerine düşeni yapması ve bu konuda bir kez bile sızlanmamasıydı. Bu nedenle, ödevlerini depolamak ve dışarıda uzun bir yürüyüş yapmak üzere giyinmek için kendi odalarına dönmeden önce, bir saat içinde çevirilerini bitirmişlerdi.

Hermione sıcak tutan, rahat bir örgü kazak, siyah kot pantolon ve gerektiğinde sıcak tutan ceketiyle tamamlayacağı botlar seçmişti. Onu küçültüp çantasında saklıyordu çünkü hiçbir şey uzun bir yürüyüş sırasında aşırı ısınmaktan daha kötü olamazdı.

"Ben iyi bir adamım," diye yanıtladı Blaise, onun yanında yürürken, elleri arkasında kenetlenmişti.

Hermione cevap vermeden önce başını salladı ve gözlerini devirdi: "Ne demek istediğimi anlıyorsun."

Çocuk muhtemelen cevabını düşünerek bir süre sessiz kaldı. Sonunda şöyle dedi: "Önce benim için güzel bir şey yaptın, Hermione. Ben sadece sana aynen geri ödüyorum. Biz Slytherin'lerin yaptığı budur, bilmiyor muydun?"

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin