Severus, karşısındaki hareketsiz kıza düşünceli bir şekilde baktı. Küçük, baygın vücudu beyaz bir hastane çarşafıyla kaplıydı ve göğsünün etrafındaki büyük beyaz pansuman bantları gözlerden gizleniyordu.
Bu, Hermione Granger'ın benmerkezci arkadaşı Potter'ı tehlikeye doğru takip ettiği ilk sefer değildi, hatta neredeyse kendini öldürttüğü ilk sefer de değildi. Daha önce hiç hastane yatağındaki kızı ziyaret etme ihtiyacı hissetmemişti; insanlarla ilgilenmez, onlar için endişelenmezdi. Severus Snape bu değildi. Uzun zaman önce Lily'nin cansız bedenini kollarında tuttuğunda ve acı ve suçluluk duygusu onu neredeyse parçalara ayırdığında umursamayı bırakmıştı. Kendi vaftiz oğlunu bile umursamayı bıraktığı gündü. Hâlâ umursuyormuş gibi davranıyordu ve içinin boş olduğu ve çocuğun bir sonraki Quidditch maçını kazanması ya da tüm sınavlarda başarısız olması umurumda olmayacak gerçeğine gereksiz dikkat çekmemesi için veledi şımartıyordu. Aptal kendini bir Hipogrif'e ısırttırdığında bile Severus onu şımartmaya ya da hastane kanadında onu ziyaret etmeye ihtiyaç duymadı. Peki bugün neden buradaydı? Neden umurundaydı?
Severus emin değildi. Her şey Potter ve baş belası çetesinin Umbridge ve çoğunlukla Slytherin'lerden oluşan seçilmiş bekçi köpekleri tarafından yakalanmasıyla başladı. O zaman Potter ona yardım etmesi için yalvarmış, vaftiz babasının işkence görmesi hakkında endişe verici şeyler mırıldanmıştı. Elbette bu çok saçmaydı, bu da başlarının daha fazla belaya girmeyeceği umuduyla o gençleri Umbridge ile bırakmasına neden oldu. O daha iyi bilmeliydi. İki saat sonra çaresizlik ve korku hissi vücudunu sardığında onu bir şeyler yapmaya, yardım etmeye teşvik etti. Bu birdenbire ortaya çıktı, hiçbir belirgin neden yoktu ve yine de içten içe bir şeylerin ters gittiğini biliyordu. İşte o zaman birlikleri toplamaya başladı ve çok geç kalmamalarını umarak o aptal çocukları arama emrini gönderdi.
Dumbledore'un casusu olarak konumunu koruması gerektiğinden elbette onlara eşlik edemezdi, bu da onun Ölüm Yiyen yoldaşlarıyla düello yaparken görülmeyeceği anlamına geliyordu. Genelde bunu umursamazdı ama bugün zorlukta hareketsiz oturabiliyor ve odasında gergin bir heyecanla volta atıyordu. Onun nesi vardı?
Bilmiyordu ama çaresizlik duygusu büyüdü, ta ki aniden göğsünde neredeyse ayaklarını yerden kesecek kadar dayanılmaz bir ağrı hissedene kadar. Bir an sonra yok oldu, yerini umutsuzluk ve bir şeyi, birini kaybetme korkusu aldı. Ama bunun hiçbir anlamı yoktu değil mi? Bugünlerde özellikle önemsediği kimse yoktu.
Yine de, kendisini buraya getirten göğsündeki garip çekişin ardından şimdi kendini onun yatağının yanında buldu. Neden buradaydı? Hatta o gür saçlı cadıdan hiç hoşlanmamıştı. Yine de, yatağının yanına oturup, Poppy'nin ona yaralarını açıkladıktan sonra aciliyet ve huzursuzluk hissinin azaldığını inkar edemezdi. Tanrıya şükür ölümcül bir yara almamıştı ama kendi yakalandığı lanet hala acı verici ve karmaşıktı. Bu kız önümüzdeki birkaç gün (muhtemelen haftalar) içinde çok fazla acı çekecek ve kapsamlı bir tedaviye ve özel iksirlere ihtiyaç duyacaktı. Bu da onun St. Mungo'da hastaneye yatmasını gerektirecekti. Ancak onun iyileşmesini izleyememek, onu görememek düşüncesi Severus'u inanılmaz derecede perişan hissettiriyordu. Ve bu tür bir bağlılığın açıklanabilir bir sebebi yoktu.
Kızın huzur içinde yatmasını sağlamak niyetiyle hırlayarak sandalyeden kalktı. Ancak sandalyenin zemine sürtünme sesi yataktaki kızı uyandırmaya yetmiş görünüyordu. Bir süre sonra gözlerini açtı ve ona bakmadan önce gözlerini kırpıştırdı.
"Profesör Snape" diye sersemlemiş bir şekilde mırıldandı ve sanki neden burada olduğunu anlamıyormuş gibi ona baktı. Ama gerçekte uygun bir sebep yoktu, en azından ona anlatabileceği bir sebep yoktu. Sikerler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanficHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?