*Hermione*
Hermione ne yapacağını bilmiyordu. Anne ve babasının şatodaki varlığı ve ortak maceraları, onu takip eden günlerde aklı başında tutan tek şeydi. Akşamki iksir hazırlama seansına farkında olmadan geç kaldığından beri Profesör'ün davranışları önemli ölçüde değişmişti. İlk başta, adam ona karşı sadece mesafeliydi ve Hermione buna müteşekkirdi çünkü utanç verici rüyası onun kara gözlerine bakmasını bile zorlaştırıyordu.
Onun çoğunlukla sessiz bir gözlemci olması nedeniyle, aşkının bir miktar azalacağını umuyordu ama ertesi gece başka bir hararetli rüya getirdiğinde bunun o kadar da kolay olmayacağını fark etti. Profesör her geçen gün daha da soğuyup sertleşse de hayalleri neredeyse aynı kaldı. Onlarda, birbirlerinin kollarında yatarken ve sanki yarın yokmuş gibi öpüşürken bazen nazik, bazen tutkuluydu. Hiçbir zaman bundan daha ileri gidemediler ve Hermione laboratuvardaki akşamlarının zaten yeterince zor olmasından memnundu.
Çünkü Profesör Snape'in ruh hali her geçen gün daha da kötüleşiyor gibi görünüyordu, ifadesi yeniden soğuk bir alaycılığa bürünürken, onun işi hakkındaki yorumları önemli ölçüde kötüleşmişti. Ona kızmamak ve bunun yerine gerçek bir iksir ustasının yanında çalışmanın ne kadar büyük bir şans olduğunu kendine anlatmak için tüm iradesini kullanması gerekti, ama günler geçtikçe ve yorumları daha da kötüleştikçe, Hermione onun kapısını çalmak için kendini zar zor motive edebildi. Sözleri kafasında yankılanıp duruyordu ve ne kadar onları uzaklaştırmaya çalışsa da onunla alay ediyordu.
"Hayır! O Sophorus Fasulyelerini iyice ezmeniz gerekiyor! Aksi takdirde onlardan tüm meyve suyunu almak imkansızdır."
...
"Gerçekten kızım onu yapmak istiyor musun? Bakalım bu neye yol açacak?
...
" Size iksiri saat yönünde tam olarak 13 kez eşit şekilde karıştırmanızı söylemiştim. Bu arada sizin karıştırmanız çok yavaştı!"
...
"Size o fasulyeleri yok etmenizi değil, ezmenizi söylemiştim ."
...
"Merlin! Kızım, iksiri karıştırma şekline yemin ederim sınıfta dikkat etmedim."
...
"Acele etmeyin Bayan Granger. Belki zamanla tek kola sahip olmaya alışırım."
...
"Bana öyle geliyor ki benimle birlikte olmaktan hoşlanıyorsunuz çünkü şöyle bir izlenim edindim ki, iksire sıfırdan başlamak istiyorsunuz."
...
"Bu bir yahni değil Bayan Granger, bir iksir. Size aradaki farkı açıklamam gerekiyor mu?"
...
"Bu Çok Özlü iksir değil Bayan Granger, o yüzden lanet saçınızı bundan uzak tutun! Kendi saçınızı nasıl bağlayacağınızı bilmiyor musunuz?"
...
"Sanki beyninizde, etrafınızdaki boşlukta şıngırdayan iki fıstık varmış gibi ders kitabını kusmayı bırakın. Düşünün!"
Çok fazlaydı. Hermione onun giderek daha da kötüleşen yorumlarına artık dayanamıyordu, bu artık hiç de yararlı görünmüyordu. Bunları rahatlıkla kabul etmeye çalıştı, Profesör Snape'i yıllardır tanıyordu ve çoğu zaman ondan ders almak, sert eleştirilerle başa çıkmayı öğrenmek anlamına geliyordu. Ama lanetlendiğinden beri, Profesör Snape ona karşı farklı davranmıştı ve bir şekilde ders sırasındaki tüm düşmanca davranışlarının sadık bir Ölüm Yiyen rolünü oynamak için yapılan bir hareket olduğunu ummuştu. Ama aniden sanki "eski" Profesör Snape geri dönmüş gibiydi, sadece tüm öfkesi artık ona odaklanmış görünüyordu. Ve Hermione'nin bunun nedeni hakkında hiçbir fikri yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
Fiksi PenggemarHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?