*Severus*
"Ne yaptığını sanıyorsun Severus?" Öğle yemeğinden sonra Büyük Salon'dan ayrılırken Minerva'nın sert sesi ona sordu. Severus yavaşça döndü ve kaşlarını sorgularcasına kaldırarak meslektaşına baktı.
Kadının içinin kaynadığını fark ederek, "Neden bahsettiğini bildiğimi sanmıyorum Minerva," dedi.
"Merlin aşkına bugün kızın doğum günü! Onu öylece... bir hiç yüzünden... gözaltına alamazsın!''
"Ah," diye bağırdı Severus, mahremiyetlerini korumak için hızlı bir Muffliato yapmadan önce yüzünü kayıtsızlık maskesine dönüştürerek. Yaşlı kadının kendisine yaklaşması için gizlice kendini hazırlamıştı. Yavrularına, özellikle de Hermione'ye karşı her zaman korumacı olmuştu. "Kendini daha iyi hissetmeni sağlayacaksa, buna özel ders diyebilirsin o zaman. Eğer endişelendiğin buysa, ondan hiçbir Ev Puanı almadım. "
Minerva ona karanlık bir ifadeyle baktı ve o da kulaklarını yumruklamaya çalışması için kendisini hazırladı. "Özel ders? Gerçekten mi? Asla özel ders vermiyorsun, Slytherin'lere bile. Peki bunu neden şimdi yapasın?"
Sakince ona baktı. "Bana kızın doğum günü olduğu söylendi."
Minerva birkaç saniye ağzı açık bir şekilde ona baktı ve Severus bir an için onun felç geçireceğinden korktu.
"Sen... nazik olmaya mı çalışıyorsun ?" diye sordu, sesi inanamama doluydu.
Kayıtsız bir tavırla omuz silkti. "Önümüzde karanlık zamanlar var Minerva. Belki en sevdiğin yavrularına da özel ders vermeyi düşünmelisin. Mutlaka onlara ihtiyaçları olacak. İyi günler."
Severus kadının cevabını beklemeden arkasını döndü. Yaptığı şey hakkında mutlaka kendi sonuçlarını çıkaracaktı. Muhtemelen onun gerçekten de kıza bir doğum günü hediyesi vermeye çalıştığına karar verecekti. Ve bu karar pek yanlış olmazdı.
*Hermione*
Hermione, Severus'un kendisine uyguladığı cezadan endişe duymuyordu, her ne kadar diğer bazı Gryffindorluların bu olanların adaletsizliğinden yüksek sesle şikayet ettiklerini duysa da. Hermione, Profesör Snape'le bir düello dersi daha almanın sakıncası olmadığı konusunda onlara güvence verdikten sonra bile en yüksek sesle şikayet eden kişi elbette ki Harry oldu.
"Ne yaptığını görmüyor musun, Harry?" diye sordu başını sallayarak. "Bana öğretiyor, Harry, gerçekten bana nasıl düello yapacağımı ve nasıl hayatta kalacağımı öğretiyor. Sana onun Dumbledore'un tarafında olduğunu söyledim ve bunun onun gelişmemize yardım etme yolu olduğunu düşünüyorum."
Harry ona şaşkın bir ifadeyle baktı, sözlerini düşünürken alnı kırıştı. Ama işi bitmemişti. "Bir düşün Harry. Bir Slytherin'den onunla pratik yapmasını bile istemedi. Neden? Bazılarımız onun yöntemlerini takdir etmese de, gelişmemize yardımcı olmaya çalışıyor. Ama o güçlü, yetenekli bir büyücü ve KSKS için sahip olduğumuz en iyi öğretmenlerden biri."
Her ne kadar hala onlardan memnun görünmese de, Harry'nin onun sözlerini düşündüğünü görebiliyordu. "Ama bugün senin doğum günün, Hermione. Akşamı Snape'in seninle yerleri silmesiyle geçirmekten başka bir şey ummadığını söyleme bana ."
Hermione hafif, alaycı bir gülümsemeyle, "Bana özel ders veriyor, Harry," dedi. "Doğum günümde başka ne isteyebilirdim ki?"
Bunun üzerine arkadaşı homurdandı. "Bunu ancak sen böyle görebilirsin. Sen çok başarılısın Hermione," dedi ama sesinde onu gülümseten bir sevgi vardı. Belki Harry onunla aynı şekilde düşünmüyordu ama en azından anlamaya çalıştı ve bir arkadaştan tek istediği buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanficHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?