*Severus*
Severus'un kahvaltı sırasında bir şeylerin ters gittiğini anlaması için Hermione'yi beş dakika izlemesi bile gerekmedi. Bugün tek başına oturdu ve açıkça "Benimle konuşmayın" diyen bir bakışla kitabına baktı. Potter yüzü suçluluk duygusuyla dolu bir şekilde ona birkaç kez bakmasına rağmen kimse bakmadı. Aptal her ne yaptıysa, Hermione ona iyice kızmış görünüyordu. Severus buna pek şaşırmamıştı çünkü Potter ve Weasley ona defalarca aptal muamelesi yapmıştı. Görünüşe göre Hermione artık onların saçmalıklarını kaldırmıyordu , belki de bir grup olgunlaşmamış, egomanyak ve ergen aptal yerine birdenbire gerçek bir arkadaş edindiği için .
Ancak o akşam kız öğrenci yurduna girip yüzüne baktığında gerçekten bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı. Bu nedenle hiç vakit kaybetmeden onun yastığının üzerine inip sorgulayıcı bir bakışla ona baktı, o da perdeleri iyice kapatıp onları muhafaza etti. Hermione Granger bilgiyi sünger gibi emdiğinden, bunun için gerekli büyüleri öğrenmesi uzun sürmemişti.
Rahatsız edilmeyeceklerinden emin olur olmaz, zihinsel olarak ona, " Bir sorunumuz var ," dedi. "Dün... Harry bizi özel odanda gördü."
Kuzgun yüzü muhtemelen hissettiği kafa karışıklığını yansıtmadı. "Bu imkansız Hermione. Odalarım çok iyi muhafaza ediliyor. Benim davetim olmadan hiç kimse içeri giremez, hatta Müdür bile... ya da sen."
Kız sadece başını salladı. "Hayır, odana girmesine gerek yoktu. Kaleyi ve tüm sakinlerinin konumunu gösteren bir haritası var. Remus Lupin ve arkadaşları tarafından öğrenciyken yapılmıştı. Bir şekilde bunu kalenin muhafazalarına bağladıklarına inanıyorum ama emin değilim."
Severus bunun anlaşılması gereken çok şey olduğunu fark etti. O zorbaların elinde bir harita mı vardı? Onu her zaman görünüşte hiç çaba harcamadan bulmalarına şaşmamak gerek. Severus hayal kırıklığı içinde, saklanmaya bile fırsatı olmadığını düşündü.
Ama Hermione'nin ima ettiği sorun bu değildi. Lanet haritanın artık Potter'da olduğunu söylemişti. Ve onları kendi kamarasında görmüştü. Ah!
"Demek Potter senin ve benim kalemimi odamda gördü, " diye sakince tekrarladı zihninde. "Bundan ne anladı?"
Hermione katlanmış bacaklarına baktı, yanakları utançtan yavaş yavaş pembeye dönüyordu. "Senden sonra da bizi hastane kanadında birlikte gördü... uyandıktan sonra. Bir ilişkimiz olup olmadığını sordu," diye itiraf etti aralarındaki zihinsel bağlantı aracılığıyla. Ve kuzgun formunun duygularını gizlemesine yardımcı olmasına bir kez daha sevindi. Çünkü Hermione'yle yakınlaştıklarından beri, onunla birlikteyken zihnini engellememeye çalışıyordu. Ona gerçek yüzünü göstermek, onu daha iyi tanıma şansı vermek istiyordu.
"Ah, " diye olabildiğince tarafsız bir şekilde yanıtladı. " Karşılığında ne dedin?"
Gözleri ona bakana kadar yavaşça ona doğru ilerledi. "Ben... ona, yeterince büyüdüğümde seninle yatarak notlarımı yükseltmeye çalıştığımı mı varsaydığını yoksa yaşım bile olmadığı için bunun zaten devam ettiğini mi düşündüğünü sordum. "
Severus zihinsel bir homurtu verdi. Artık tüm sahnenin zihninde canlandırıldığını görebiliyordu. Elbette çocuk onları böyle bir şeyle suçladığı için ceza alırdı. Hermione genellikle kurallara karşı çok titizdi ve haksız yere kuralları çiğnediğinin söylenmesinden nefret ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
أدب الهواةHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?