*Hermione*
Ertesi gün Harry revirden dönmüştü ve onu görmekten heyecan duyanlar yalnızca Gryffindor'un Quidditch takımının üyeleri değildi. Bu sadece birkaç saniye sürdü ve Harry onu karşılayan ya da omzunu alkışlayan istekli ev arkadaşlarıyla dolup taştı. Hermione onların sevgi gösterilerini şüpheyle izledi, içlerinden birinin kılık değiştirmiş bir saldırgan olma ihtimaline karşı asası hazırdı, ama hiçbir şey olmayınca biraz fazla hassaslaşmaya başladığını düşünmekten kendini alamadı. Ama sonra Severus'un Harry'yi dikkatle izlediğini gördü ve birdenbire artık öyle düşünmemeye başladı.
Ginny aniden onun yanında, "Sanırım haklıydın," diye mırıldandı ve Hermione şaşkınlıkla ona baktığında kızın gülümsediğini gördü. "Harry'nin muhtemelen benim için doğru kişi olduğu ve benim de sadece..." Utangaç bir şekilde gülümseyerek kollarını havada salladı. " Bilirsin ..."
Hermione gülümsedi. "Bu şu anlama mı geliyor?"
Ginny sırıttı. "Henüz değil. Ama sanırım o da benden hoşlanıyor. Onunla daha fazla zaman geçirmeyi planlıyorum, böylece onun beni daha iyi tanıma şansı olur ve bunun tersi de geçerlidir. Yani... ikinizle birlikte takılmamın sakıncası yoksa."
"Elbette hayır," diye yanıtladı Hermione, yüzünde kocaman bir gülümsemeyle. "Fakat her zaman orada olamayabilirim. Son zamanlarda bazı şeyler ortaya çıktı."
Ginny ona bilmiş bir gülümsemeyle baktı. "Fark ettim. Merak etme, sen bunu resmileştirene kadar kimseye söylemeyeceğim. Harry biliyor mu?"
Bir an için Hermione arkadaşına baktı, alnı şaşkınlıkla kırışmıştı. "Ben... sen neden bahsediyorsun, Ginny?"
Bunun üzerine kızıl saçlı arkadaşı gözlerini devirdi. "Ben kör değilim Hermione. Fark etmediğini düşündüğünde ona nasıl baktığını gördüm. Muhtemelen o görmüyor. Erkekler bazen çok unutkan oluyorlar."
Hermione içini çekti. "Kimse bunun nasıl olması gerektiğini bilmiyor. Zaten o varken bir şey yapamazdık ... " Şimdi Hermione çaresizce havada el sallıyordu ama Ginny'nin söylemek istediğini anladığından emindi.
"Neden? Reşitsin değil mi? Ve eğer gerçekten isteseydin mutlaka bir yolu olurdu. Biliyorsun, geçen gün benimle konuştuğundan beri söylediklerini düşünmeyi bırakabiliyorum, bizi anlayan biri var . Eğer onun senin için o kişi olduğunu düşünüyorsan..."
Hermione başını salladı, boğazı aniden sıkıştı. "Bence öyle olabilir, Ginny. Ama onun böyle gördüğünü sanmıyorum. Neden yapsın ki? Ben sadece benim ."
Ginny omuz silkti. "Bu yüzden? Sence Harry anladı mı? Bu adamlar bazen Gringotts'un kasa duvarlarından daha kalın olabiliyor. Bunun beni uzaklaştırmasına izin vermeyeceğim çünkü haklıydın. Aksi halde pişman olurdum."
Arkadaşına üzgün bir şekilde baktı ve aniden onunla düzgün bir şekilde konuşması ve son birkaç hafta içinde olup biten her şeyi ona anlatması gerektiğini hissetti. Çünkü Ginny'nin onu duygularından dolayı kınamadan anlayacağını veya en azından onu dinleyeceğini düşünüyordu. "Biliyorum," diye mırıldandı Hermione üzüntüyle. "Ama bizim için... durum karmaşık."
Ginny başını salladı. "Tahmin edebiliyorum. Anlatmak ister misin?"
Hermione utanarak gülümsedi. "Ben isterdim. Ama burada değil, şimdi değil. Bugünlük dersler bittikten sonra yurduna gelmeme ne dersin?"
Kızıl saçlı heyecanla sırıttı. "Anlaştık."
***
"Hermione, Crookshanks'in burada ne işi var?" Harry ona, KSKS sınıfında otururken sordu, Severus daha birkaç dakika önce fırtına gibi esmişti. Profesör sınıfın önünde yürürken her zamanki sıkıntı ve sıkıntı maskesini takıyor, onlara farklı koruma teknikleri ve kaçmanın önemi hakkında ders veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanfictionHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?