*Hermione*
Hermione, gözlerinde yaşlar parlayarak, "Bu yurt dışında geçireceğiniz zamanın tadını çıkaracağınıza söz verin," diye fısıldadı. Evine yapılan saldırının üzerinden üç hafta geçmişti; üç haftayı Hogwarts'ta ailesiyle birlikte geçirmekten büyük keyif almıştı. Başını belaya sokmadan onlara elinden gelen her şeyi göstermişti. Hava İskoçya'da olabileceği kadar güzel olduğu için dışarıda birkaç piknik ve yürüyüş yapmanın tadını çıkarmışlardı. Harikaydı ve üçü birbirine çok daha yakınlaşmıştı. Ama Hermione anne ve babası arasındaki bu yeni anlayıştan ne kadar memnun olsa da, bu durum onlara veda etmeyi artık daha da zorlaştırıyordu. "Size elimden geldiğince sık yazacağım ama okuldaki baykuşlardan Almanya'ya gidip gelmelerini ne kadar sıklıkla isteyebileceğimden emin değilim."
"Biliyoruz tatlım" dedi babası ve onu kucakladı. Genellikle ona karşı bu kadar açık sevgi göstermezdi, özellikle de başkaları izlerken. Ama şimdi her şey farklı görünüyordu ve Hermione şikayetçi değildi. "Ama biz iyi olacağız, endişelenme, sen de öyle olacaksın. O çocukların seninle fazla dalga geçmesine izin verme, beni duydun mu?"
Hermione gülümseyerek başını salladı. " Vermem baba ve kaleden ayrılırken dikkatli olacağıma söz veriyorum."
Anne ve babası gülümsedi ve arkalarında Profesör Dumbledore ile Profesör Snape'in onlara doğru adım attığını görebiliyordu. Okul Müdürü ikinci kolunu çoktan kazanmıştı ve Hermione onun kendisine ve ailesine kocaman gülümsediğini görebiliyordu. Öte yandan Profesör Snape'in sol kolu hâlâ eksikti ve Hermione, iksir biteli birkaç gün olmasına rağmen neden hâlâ onu yeniden büyütmeyi seçmediğini merak etmeden duramıyordu. Ama sonra bunun kendisini ilgilendirmediğini hatırladı ve dikkatini tekrar ebeveynlerine odakladı.
Okul Müdürünün "Zamanı geldi" dediğini duydu ve bir dakika sonra onun, narin bir altın kolye üzerindeki eski görünümlü bir anahtarı annesine verdiğini gördü.
"Bu sizin liman anahtarınız. Sizi doğrudan yeni evinize götürecek."
Annesi sunulan hediyeyi geniş bir gülümsemeyle aldı. "Teşekkür ederim, Profesör Dumbledore. Bizim için o kadar çok şey yaptınız ki, bu iyiliğinizin karşılığını size nasıl ödeyebileceğimizi bilmiyorum."
Babası başını salladı. "Komşularımızdan hiçbiri merak etmeden, evimizi bu kadar çabuk onarmanız hâlâ bir mucize. Ama sanırım büyünün asla kavrayamayacağımız kadar inanılmaz şeyler yapabileceğini yavaş yavaş kabul etmemiz gerekecek. " Bunun üzerine babası yaklaştı ve Profesör Dumbledore'un yenilenen sağ kolunu salladı. "Eğer bizden ihtiyacınız olan bir şey varsa, efendim, sormaktan çekinmeyin."
Profesör Dumbledore gülümsedi. "Kızınız Hermione zaten onun yaşındaki herhangi bir cadı ya da büyücü için mümkün olduğunu düşündüğümden fazlasını yaptı. Onun bakımı ve eğitimi konusunda bize güvenmeniz, isteyebileceğim tek şey. Ondan ayrılmanın kolay olmadığını hayal edebiliyorum. Sizden isteyebileceğim başka bir şey yok."
Hermione'nin ailesi başını salladı, birden annesinin elindeki liman anahtarı parlamaya başladı.
Profesör Snape, sesi hiç etkilenmemiş bir halde, "Birkaç saniye içinde etkinleşiyor," dedi. Elini yavaşça omzuna koyarken, "Sıkıca tutun ve bırakmayın" diye talimat verdi. Daha sonra geri çekilip onu da yanına çekti.
Hermione ağlamaklı bir gülümsemeyle "Güle güle anne, güle güle baba" dedi. Ama cevap verecek zamanları yoktu, çünkü annesi, babası ve Profesör Dumbledore bir an sonra ondan uzaklaşıp Profesör Snape'le birlikte hayalet noktasının yakınında çimenlerin üzerinde tek başlarına kalmışlardı. Hermione onları özleyeceğini fark etti; Hogwarts'taki ilk yılını bitirdikten sonra özlediğinden daha fazla. Evet, şatodaki arkadaşsız ilk ayları zor geçmişti ama Harry ve Ron'un ailesinden uzakta olduğunu öğrendiğinden beri giderek daha katlanılabilir hale gelmişti. Artık bunun, hayatında olup biten çoğu şeyden habersiz olmaları nedeniyle yavaş yavaş birbirlerinden uzaklaşmaya başladıklarını fark etti. Bugün durum farklıydı. Artık ailesi Hermione'nin neden bu kadar umutsuzca kalmak istediğini anlamıştı ve bu onun onları daha da çok sevmesine neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanfictionHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?