*Hermione*
Hermione birkaç saat sonra Gryffindor Ortak Salonu'na geri döndüğünde ayakları titriyordu ve başı zonkluyordu. Bugünkü tutukluluk zorluydu, kendisine verilen görevi herhangi bir şekilde tatsız bulduğu için değil, Profesör Snape'in dikkatli bakışının tüm sırlarını oradan koparmak için kafasını yarıp geçmek istediğini hissettiği için. Aslında Meşruiyet'i onun üzerinde kullanıyormuş gibi hissettirmiyordu ama bunu yapabilirdi ve o da, aradığı bilgiyi ona vermeyi reddettikten sonra, onun bunu kendisine yapabileceğini kesinlikle düşünüyordu. Artık adama güvenmiyordu ve bir daha onun tarafından kullanılmasına izin verirse kahroluverirdi. Hermione zihnini tıkamak için elinden geleni yapmıştı, çünkü Profesör'ün düşüncelerini gözden geçirmesine ve Abraba Büyüsü hakkındaki kitapların ona sağladığı bilgilere erişmesine izin vermesinin hiçbir yolu yoktu. Bu bilgi ona aitti ve her ne kadar ona aynı şekilde borcunu ödüyormuş gibi hissetse de bunu umursamıyordu. Profesör Snape, sırrını keşfettikten sonra bile bilgisini onunla paylaşmak istememişti ve her ne kadar genellikle ona haksızlık edenlerden daha iyisini yapmaya çalışsa da, onun için durum tamamen farklıydı.
"Cehennem gibi görünüyorsun," diye duyurdu Ron'un sesi, duyacak kadar yakına gelir gelmez. Onu tekrar beklemişti ve Hermione, onun ona bunu yapacak kadar değer vermiş olmasından hoşlandığını fark etti. Belki bu akşam başladığı kadar kötü bitmezdi...
"Evet," diye yanıtladı Hermione, iç geçirerek kanepede onun yanına oturarak. "Daha iyi akşamlarım oldu. Ama şu anda bunun hakkında konuşmak istediğimi sanmıyorum."
Ron uzun bir süre ona baktı, sonra dikkatlice kolunu omzuna atıp onu yakınına çekti. "Yapmak zorunda değilsin Mione," dedi anlayışla. "Herkes Snape'in bir piç olduğunu biliyor, özellikle de gözaltı sırasında, bu da senin gözaltının nasıl gittiğini canlı bir şekilde hayal edebileceğim anlamına geliyor. Sadece iki tane daha Hermione, sonra ondan kurtulacaksın."
Hermione başını salladı ve bir anlık tereddütten sonra başını onun omzuna yasladı. "Biliyorum. Ve açıkçası sabırsızlanıyorum..." diye mırıldandı, şöminedeki ateşe bakarken. Ron'un başının kendisininkinin üzerinde olduğunu hissedebiliyordu, bu his onun gergin sinirlerini rahatlatıyor ve güven veriyordu. Ron anladı, tüm gerçekleri bilmese de, bunları sormadı ya da onu açıklamaya zorlamadı. Ron onun yanındaydı, onu destekliyordu ve o da kendisi için mümkün olan her şekilde aynısını onun için yapmaya kararlıydı.
Arkadaşı mutlu bir şekilde, "Eh, cumartesi Hogsmead'deki ilk hafta sonu," dedi. "Belki bunu düşünmek son iki tutukluluğu atlatmana yardımcı olur. Eğer seni mutlu edecekse cumartesi günü kitapçıya da uğrayabiliriz..."
"Gerçekten mi?" diye sordu Hermione, onun ifadesini anlamak için başını çevirerek. Ron yüzünde mutlu, güven verici bir gülümsemeyle ona baktı ve sanki onu ilk kez görüyormuş gibiydi.
"Elbette." dedi ve dudaklarında garip bir gülümsemeyle omuz silkti. "Orayı sevdiğini biliyorum ve bütün günü Honeydukes ve Zonko'da geçiremeyiz."
Bir dürtüyle hareket etti, kollarını ona doladı ve onu fırtınalı bir öpücüğün içine çekti. Bir an için Ron'un kasıldığını hissetti, sonra kolları ona dolandı ve öpücüğünü coşkuyla tekrarladı, dili zaten ona sahipmiş gibi ağzının içine daldı. Hermione bunu yapmasına izin verdi, kalbi göğsünde mutlu bir şekilde çarparken ağzına doğru gülümsedi.
"Bu ne içindi?" Ron, birkaç dakika sonra öpüşmelerini bitirdikleri, kızardıkları ve nefes almak için derin nefes aldıklarında ona sordu. Hermione bunu umursamadı, en azından aylardır olduğundan daha mutlu ve daha canlı hissettiği için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanficHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?