Bölüm 12 - Kalıpların Dışında Nasıl Düşünüleceği Üzerine

63 3 0
                                    


*Hermione*

Uzun bir uykudan sonra Hermione dünyasının yavaş yavaş düzeldiğini hissedebiliyordu. Dün yaşadığı acı korkunçtu ama bunu Profesör Snape'le paylaştığını bilmek, ki bu aslında onundu, en azından başına ne geldiğini anlamasına yardımcı oldu. Ve anlayışının artmasıyla birlikte onu yakalayan korku da yavaş yavaş ortadan kayboldu. Yani bir şekilde Profesör Snape'e sihirli bir şekilde bağlıydı. Bu tuhaftı ama Hermione büyülü dünyaya girdiğinden beri çok daha olağanüstü şeyler deneyimlemişti; şatoda dolaşan devasa bir Basilisk tarafından dehşete düşürülmek bunlardan yalnızca biriydi. Karşılaştırıldığında, huysuz bir İksir Profesörü ile bağlantılı olmak onu pek de rahatsız etmemişti. Özellikle şimdi, Kim Olduğunu Bilirsen Sen'den açıkça ayrıldığına ve hatta deli adamdan kurtulmak için kolunu kestiğine göre, adamın sadakati konusunda hiçbir şüphe yoktu, yani endişelenecek bir şey de yoktu, değil mi? Ve Profesör Snape'in sorunlarına hararetle bir çözüm aramayacağı da söylenemezdi çünkü Hermione, kendisi sihirli bir şekilde onunla bağlantı kurmak istediği kadar onun da onunla bağlantı kurmayı istediğini hayal edebiliyordu.

Muhtemelen hararetle bir çözüm arayacaktı ve Hermione buna sevinmişti. Kim başka bir kişiye sihirli bir şekilde bağlanmak ister ki bu, acısını paylaşmaktan başka bir şey ifade etmiyorsa. Peki Profesör bunu gerçekten söylemiş miydi? Başka duyguları da paylaşıyor olabilirler miydi? Yoksa sihir mi? Ya yaptılarsa? Faydaları belki de bu garip bağlantıyı sürdürmeye değer miydi? Muhtemelen, ama Hermione bunun büyük ölçüde maliyetlere bağlı olduğunu tahmin etti. Belki de Profesör Dumbledore'a bu konuyu sormaya değerdi, çünkü Profesör Snape'le durumları hakkında konuşan kişinin kendisi olduğu belliydi.

*Severus*

Maruz kalma süresi: 2 Saat, 54 Dakika, 55 Saniye

Fiziksel etkileşim: Yok

Gözlemler:

Kolum kesilirken kızın benim yaşadığım acıyı hissedebileceğini nasıl unutabilirdim? Beni bu tuhaf durumun bazı yönlerini ona itiraf etmeye zorlayan aptalca bir hataydı. Şans eseri, söz konusu bağlantıyı geri alma isteğini dile getirmesine rağmen haberi iyi karşıladı. Son zamanlarda bu garip durumun olumlu yönlerine alıştığım için kendimi bunu yapmakta giderek daha isteksiz buluyorum.

Her şey yolunda giderse ailesi onu kaleye bırakacak ve ben de şimdilik buraya sığınmak zorunda kalacağım. Burada şüpheci davranmadan kendimi ona ifşa etmem çok daha kolay olacak. Onu kolum için onarıcı bir iksir hazırlamak amacıyla kullanmak, bundan sonra onunla iletişim kurmanın tek yolu olacak.

Kızın odasından çıktıktan sonra doğrudan kütüphaneye gittim ve durumumuzu araştırmakla çok az ilgisi olan tüm kitaplara göz attım. Bu şekilde onun yalnızca benim ona ihtiyacım olduğu kadar onun da olduğunu öğrendiğinden emin olabilirim. Belirli yönler hakkında çok fazla bilgi sahibi olmak kesinlikle onu rahatsız edecektir.

Severus iç çekerek notlarına baktı. Her ne kadar bunu yapmak giderek zorlaşsa da, son saatlerini olabildiğince mantıklı bir şekilde değerlendirmeye çalışmıştı. Kızı bu zayıf ve bilinçsiz halde görmek... onun için zorlayıcıydı, özellikle de endişesini göstermesine izin veremediği için. Bu onun için garip bir şekilde karakterine aykırı olurdu ve Dumbledore'un ne kadar yaşlı, çarpık burunlu bir aptal olduğu ve ebeveynlerinin artık onları izlemek için etrafta olduğu göz önüne alındığında, çok ama çok dikkatli olması gerekiyordu.

Her şeyden önce Müdürün çenesini kapalı tutması gerekiyordu. Severus adamın gevezelik etme eğilimini çok iyi biliyordu ve Bayan Granger'ın ondan daha fazla cevap alabilme umuduyla onu araması yalnızca saatler veya günler meselesiydi. Severus, yaşlı aptalın onu beyaz, aşka dayalı büyü veya aynı derecede dehşet verici şeylerle ilgili hikayelerle korkutup kaçırmayacağından emin olmak zorundaydı. Çünkü bu, kızı toplanıp ailesiyle birlikte yola göndermenin en doğrudan yolu olurdu, ancak kader onu ona zincirlemiş gibi göründüğü için ondan kaçmanın mümkün olmadığını anlardı. Ve kızı, farkına varmanın beraberinde getirdiği kalp kırıklığından korumayı tercih ederdi. Salazar'ın aşkına, kız ergenlik çağındaydı ve aslında babası olabilecek bir adama zincirlenmek... muhtemelen istediği şey değildi. Tüm bu karmaşa sonunda bir araya gelmek zorunda kalacakları anlamına gelmiyordu, bir arkadaşlığı sürdürmek bile muhtemelen yeterince zorlayıcı olurdu ve onun için diğer arkadaşlarına açıklaması da zor olurdu.

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin