*Severus*
Müdürün onu ziyarete gelmesi uzun sürmedi ve Severus ilk kez yaşlı adamı gördüğüne gerçekten sevindi. Severus uyandığından ve Hermione odasından çıktığından beri, kendisinin ve Potter'ın büyüsünün birbirine bağlandığı kısa an boyunca gördüğü, hissetmediği şeyler üzerinde düşünmeye başlamıştı. Severus'un Kara Büyü konusunda o kadar çok tecrübesi vardı ki çocuğa ne olduğunu, onu umutsuzca hayatta tutmaya neyin çalıştığını anlayamamıştı. Çünkü öldürücü lanetin enerjisinin onu birkaç dakika içinde öldürmesi gerekirdi. Bu sorunun cevabı karmaşıktı ve iyi anlamda da değildi.
Severus, adamın selamını tekrarlamadan, "Bu çocuk bir Hortkuluk, Albus," dedi. Şu anda kibar bir konuşma yapacak cesareti yoktu.
Müdür şaşırmış gibi bile görünmüyordu, yavaşça hasta yatağına doğru yürüdü ve yüzünde yorgun bir ifadeyle yanına oturdu. "Şu ana kadar teorimi destekleyecek doğrudan kanıta sahip olmasam da ben de aynı derecede korkuyordum."
Severus hırladı. "Bana söyler miydin? Yoksa bugünlerde pek çok şeyde yaptığın gibi, bunu kendine mi saklardın?"
Albus ona yorgun bir şekilde baktı. "Seni gereksiz yere endişelendirmek istemedim. Çocuğun Lily'nin oğlu olduğunun ve bu yüzden ona karşı bir miktar sevgi beslediğinin farkındayım. Ama eninde sonunda sana söylerdim."
'Muhtemelen mümkün olan en geç anda ' diye düşündü Severus alaycı bir şekilde. "Bundan nasıl kurtulacağına dair zaten bir planın var mı? Çocuğu öldürmeyi planlamıyorsun, değil mi?"
"Sadece bizim için başka bir yol yoksa. Ama Bayan Granger'la aranızdaki bağlantı nedeniyle buna gerek kalmayabilir. Beyaz büyü güçlü bir araçtır Severus. Bayan Granger'ın seni hayatta tutma kararlılığı olmasaydı ölmüş olurdun. Bağlantınızı nasıl kullanacağınızı öğrendikten sonra, onunla pek çok fayda sağlayabilirsiniz."
Severus adamın sözlerinden rahatsız oldu. "Bu bağlantıyı kullanmayacağım Albus, onu kullanmayacağım . O hayatımda başıma gelen en iyi şey ve bundan taviz vermeyeceğim. Potter'ın canı cehenneme! O, uzun zaman önce gitmiş, sonunda benden hoşlanmamış birinin gölgesi sadece . Hermione hayatta ve beni herkesten çok önemsiyor. Onu kaybetmeyeceğim" dedi ve kendi içinde ekledi: 'Bu, onun arkadaşımdan daha fazlası olmasını istediğimi ona asla söylememek anlamına gelse bile.'
Albus ona sakin bir ifadeyle baktı, sanki Severus'un sözleri onu hiç rahatsız etmiyormuş gibi. "Elbette oğlum. Peki ya Bayan Granger? O da aynı şekilde hissedecek mi?"
Severus yatağından atlamak, adamın çarpık burnuna vurmak ya da en azından ona bağırmak istiyordu. Ancak bu, adama zayıf bir nokta bulduğunu göstermek anlamına gelirdi ki bunu yapmazdı. Severus şifreli bir şekilde, "Olabilir de olmayabilir de" dedi ve yüzünü ifadesiz bir maskeye dönüştürdü. "Bunu öğrenmek için ona Hortkuluklar'dan bahsetmeniz gerekir ve ben de bu tür bilgileri, zihnini kapatamayan ve dolayısıyla böylesine önemli bir sırrı koruyamayan bir okullu kıza açıklamam."
Albus yavaşça başını salladı, parmakları uzun sakalını okşuyordu. "Biliyorum," dedi, mavi gözleri hesaplı ama görmeyen bir şekilde odaya bakıyordu. "Neyse ki bu kararı yakın zamanda verme yönünde bir baskı yok. Diğer tüm Hortkuluklar hâlâ ortalıktayken değil."
Severus başını salladı. Müdürün haklı olduğu bir nokta vardı. Yine de tetikte olacaktı çünkü Albus Dumbledore söz konusu olduğunda kimse onların manipüle edilmediklerinden asla emin olamazdı...
*Hermione*
Hermione ne olduğunu bilmiyordu ama hastane kanadından döndüğünden beri Ron'la işler farklıydı. Onu gördüğüne sevinmişti, bir önceki günkü kadar mutluydu, diye düşündü. Ama çocuk ona dokunduğu anda bunun yanlış olduğunu hissetti . Onun dokunuşundan geri çekilmemek için kendini tutması gerekti ve mutlu bir yüz takınıp beceriksizce sırtını okşarken onu selamladığı uzun sarılıştan acı çekti. Şans eseri kimse bir şeylerin ters gittiğinin farkında değildi, Ron'un kendisi bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanfictionHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?