*Severus*
Ertesi öğleden sonra, kendine biraz vakit ayırdığı anda Severus özel bir iksir hazırlamaya başladı. İksirin fark edilmeden kalması ve Bay Weasley dışında kimseye zarar vermemesi için çok dikkatli bir şekilde yapılması gerekiyordu ve bu da zaman alacaktı. Ancak doğru izleme ve heyecan verici büyülerle, çok fazla zamanını almadan bu onun için yapılabilirdi. Biraz şansla, küçük deneysel iksiri bir hafta içinde biterdi ve çocuğun aptallığı (ve gençlere nezaret etme konusundaki uzun yıllara dayanan deneyimi) göz önüne alındığında, Bay Weasley o zamana kadar Hermione'yi Severus'un onun için planladığını hak edecek kadar üzmüş olurdu.*
***
"Haber var mı?" Severus, Albus'a hesaplı gözlerle bakarak sordu. Okul Müdürü şüphe uyandıracak kadar sessizdi, gözlerindeki her zaman var olan parıltı eksikti. Severus bu kadar endişeli olduğunu anlıyordu ve bundan hiç hoşlanmamıştı.
"Bayan Granger'ın odasına yerleştirilen muhafazalar değişmedi. Hiçbir şekilde kaldırılmadılar veya manipüle edilmediler. Yine de davetsiz misafir hiçbirimize haber vermeden onları geçmenin bir yolunu buldu. Bu çok endişe verici," diye açıkladı Albus, ifadesi ciddiydi.
"Gerçekten," dedi Severus karamsar bir tavırla. "Böyle bir şeyin nasıl mümkün olabileceğine dair bir fikrin var mı? Hiçbir öğrencinin böyle bir başarıyı elde edebileceğini düşünmüyorum ki bu da Bay Malfoy'u devre dışı bırakır, öyle değil mi? Şu anda bir Ölüm Yiyen olabilir ve seni öldürmeye kararlı olabilir ama o kadar zeki ya da becerikli değil."
Albus sakalını okşadı. "Kabul etmeliyim. Pek çok kişi koğuşları bu şekilde kandıramaz. Ama neden aniden Bayan Granger? Tom'un onun seninle olan bağlantısını zaten tahmin ettiğini mi düşünüyorsun? Sonuçta Bella kısa bir süre önce onu öldürmeye çalıştı. Tekrar deneyen o olabilir mi?"
Severus midesinin bulandığını hissetti. Avıyla oynamayı seviyordu ve Bayan Granger'a bırakılan bu mesaj gerçekten de onun el yazısı olabilirdi. Bu en endişe verici olurdu. "Eğer Bella onun peşindeyse Bayan Granger tek başına güvende değil. Bellatrix sadece yetenekli bir cadı olduğu için tehlikeli değil. O bir şapkacı kadar deli, Albus ve kana ve işkenceye iştahı var." Durdu ve neredeyse fısıltıyla şöyle dedi: "Hermione'nin onun ellerine düşmesine izin veremeyiz, Albus."
(Severus ve Albus'a, Bellatrix olduğunu olduğunu düşündüren Crooks'un karizma şaka mı? jfabkasfjkabfasjfaf)
"Tabii ki hayır oğlum. Bağ arkadaşını korumak için elimizden geleni yapacağız. Onun senin odanda kalması yalnızca ilk mantıklı adım. Birkaç fikrim daha var. Ancak bunların kızla şahsen tartışılması en iyisidir. Onu hemen getirelim mi?"
Severus başını salladı. Hermione'den sonra Bellatrix olsaydı, bunu ertelemenin bir anlamı yoktu. O çılgın cadının Hogwarts'ta olma potansiyeli varken işler gerçekten de vahim görünüyordu. Eşini olabildiğince yakınında tutmak için bir neden daha.
*Hermione*
Şu ana kadar Hermione, Müdürün ofisine Harry'nin şimdiye kadar olduğundan daha sık gitmiş olmalı ve bu da oldukça kısa bir süre içinde oldu. Albus Dumbledore'un birdenbire onun nerede olduğuna bu kadar büyük bir ilgi duyması tuhaftı, çünkü o artık bir hedef gibi görünse de Harry de öyleydi. Peki neden yaşlı adamla sadece o konuşuyordu? Harry ona Müdürün beşinci yılında neden ondan uzak durduğunu anlatmıştı. En azından elinden geldiğince hâlâ bunu yapmış olması mümkün müydü? Bunun mümkün olduğunu tahmin etti, yoksa Albus Dumbledore ona şimdi olduğu gibi bir yetişkin gibi mi davranıyordu, onu manipüle etmeye mi çalışıyordu? Vicdanı Severus'un sesiyle fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
Fiksi PenggemarHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?