Bölüm 26 - Gözaltı

44 3 0
                                    


*Hermione*

Biçim Değiştirme derslerine doğru yürürken Ron, inanamayan bir ses tonuyla, "Hermione bunu yaptığına inanamıyorum," dedi. "Yani anlıyorum. Snape salağın teki falan ama ona bu şekilde saldırıp onu aptal durumuna düşürmenin bedelini sana ödetecek."

"Evet," diye mırıldandı Hermione dehşet içinde yere bakarken. Kendini nasıl bu kadar kaybetmiş olabilirdi? Ona saldırmak iyi hissettirmişti , bir bakıma da şimdi onu utandırıyordu. Son günlerde bastırdığı o kadar çok duygu vardı ki, artık nihayet onlar için bir çıkış yolu vardı. Ona büyü üstüne büyü yaparken, onun kendisini incittiği gibi kendisinin de onu incitebileceğini iddia edebiliyordu. Başlangıçta bir vuruş yapma şansı hiç olmamıştı. "Bunu neden yaptığımı bilmiyorum" dedi. "Ona lanet okumak çok iyi hissettirdi, biliyor musun?"

Çocuklar homurdandı. Ron, "Elbette öyle," dedi ve onun omzunu sıktı.

Diğer yanındaki Harry başını salladı. "Evet. Seni yine dışladı. Sen bunu hak etmedin. Sanki Esrar Dairesi'nde olanları bilmiyormuş gibi. Ama sanırım Ölüm Yiyen arkadaşları bununla övünüyor."

Hermione ona şüpheci bir bakış attı. "O artık bir Ölüm Yiyen değil, Harry," diye mırıldandı. "Bilmiyor musun?"

"Biliyor musun?" arkadaşları ona merakla bakarak koro halinde konuşuyorlardı.

Hermione içini çekti. Artık uzun bir açıklama için yeterli zaman yoktu ama oğlanların bu işin peşini bırakmayacağını biliyordu. Kısa bir karar vererek onları köşedeki bir süpürge dolabına çekti ve etraflarına Muffliato fırlattı. Harry ve Ron onu geniş gözlerle izlediler.

"O büyü neydi?" Harry kaşlarını çatarak sordu.

"Muffliato," diye açıkladı. "Bu şekilde duyulmayacağız."

"Kötü," diye mırıldandı Ron, küçük alanda onun yanına geçerek, istemsizce onun kolunun göğsüne sürtündüğünü hissetti. Hermione bunu görmezden geldi.

"Yararlı," diye itiraf etti küçük, memnun bir gülümsemeyle. "Her neyse, Profesör Snape artık bir Ölüm Yiyen değil. O... bir şey olmuş olmalı, ayrıntıları tam olarak bilmiyorum ama Karanlık İşaret'ten kurtulmak için kolunu kestiğini biliyorum."

"Kolunu mu kesti?" diye sordu Harry, sesi inanamama doluydu. "Ama Hermione, hâlâ iki kolu da var."

Gözlerini devirdi. " Elbette onu yeniden büyüttü . Demek istediğim, bu tür şeyler için iksirler olmalı, değil mi? Eğer Skelegrow'la bir kemiği yeniden çıkarabiliyorsan neden bir kolun tamamını olmasın?" becerikli bir şekilde ekledi. "Hatırlayın. Yaz tatilimin büyük bir kısmını kalede geçirdim ve bunu gördüm . Birkaç hafta boyunca Profesör Snape'in sadece sağ kolu vardı. Diğeri ise birkaç gün önce yeniden büyüdü."

Hermione onlara Profesör'ün iksiri hazırlamasına ya da kolunu yeniden büyütmesine yardım ettiğini söylemedi. Bu onların işi değildi. Ama Tarikat'ın onun durumunun ve buna yol açan koşulların farkında olduğundan emindi. Bu nedenle bilgiyi arkadaşlarıyla paylaşmanın sorun olmayacağını düşündü. Profesör Snape'in savaşta kendi tarafında olduğunu ve eski efendisine dönüş yolu olmadığını bilmeleri gerekiyordu.

"Kötü," diye mırıldandı Ron, etkilenmiş gibi görünüyordu.

Harry küçük kapıyı tekrar açmadan önce, "Bu onun hâlâ salak olduğu gerçeğini değiştirmiyor," diye ekledi. Ron teker teker koridora çıkmadan önce homurdandı. Bir sonraki derse zamanında yetişmek istiyorlarsa acele etmeleri gerekiyordu. Ama Hermione bu küçük konuşmanın Profesör McGonagall'ın onları azarlamasına değeceğini düşündü, çünkü Ron ve Harry şatoya dönünce sonunda artık yalnız olmayacağı hissine kapıldı.

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin